Conectează-te cu noi

Administraţie

Bani pentru CPU Dej. Morar Costan: ”Procesul de modernizare continuă”

Publicat acum

pe

CPU Spital Dej

Spitalul Municipal Dej se numără printre cele 10 unităţi spitaliceşti din ţară care vor primi bani pentru modernizarea Compartimentului Primiri Urgenţe.

Așa cum Dej24.ro va anunțat încă de sâmbătă, finanţarea provine în urma rectificării bugetare solicitată de Ministerul Sănătăţii în colaborare cu Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă din Ministerul Afacerilor Interne.

Suma alocată în total pentru toate cele 10 unităţi este în valoare de 4 milioane lei, sumă care urmează să fie alocată şi spre Spitalul Municipal Dej, începând cu luna octombrie.

”Mă bucur că Spitalul Municipal Dej va beneficia de sume importante pentru modernizarea Compartimentului Primiri Urgenţe. Alocarea acestor bani spre spitalul dejean din bugetul de stat, este încă o dovadă că spitalul nostru este bine cotat şi văzut la nivel naţional, un spital în care am reuşit să facem investiţii din fonduri europene, bugetul local dar şi bugetul spitalului prin care s-au modernizat secțiile recuperare, gastroenterologie, interne, ATI,   ambulatoriu, psihiatrie, ginecologie- nou născuți, neurologie, chirurgie dar şi achiziţionarea unui tomograf, atât de necesar. Vorbim de un spital în care lucrează oameni profesionişti şi dedicaţi meseriei, ce formează o echipă, căreia îi acord întregul sprijin pentru modernizarea Spitalului Municipal Dej şi oferirea de servicii medicale de calitate.

Acum prin sumele pe care spitalul urmează să le primească, procesul de modernizare continuă în compartimentul atât de solicitat, cel de Primiri Urgenţe, iar din bugetul local vom continua investiţiile pentru modernizarea întregului spital”, a declarat primarul Morar Costan.

Administraţie

ANUNȚ Primăria Dej – Dezbatere publică/ Consultarea populației. Ce se discută?

Publicat acum

pe

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DEJ

DIRECȚIA TEHNICĂ, SERVICIUL DE URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI,

ANUNȚĂ

DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI

Cu privire la documentațiile:

P.U.Z. – pentru înființare MG TEC PARC INDUSTRIAL, în  Dej, str. prof. ing. Leon Birnbaun, nr.4, inițiator SC MG TEC GRUP SA

P.U.Z. – SAUTER Fabrica de Producție și birouri, str. Henri Coandă

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, marți 24 octombrie 2017, ora 12. Documentațiile tehnice se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei municipiului Dej, pe site-ul Primăriei municipiului Dej www.primaria.dej.ro sau pe e-mail primaria@dej.ro până la data de 24 octombrie 2017, ora 10.

____________________________________________________________________

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DEJ

DIRECȚIA TEHNICĂ,

SERVICIUL DE URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI,

ANUNȚĂ

DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI

Cu privire la documentațiile:

P.U.Z. – construire spălătorie auto self service, în Dej, str. 1 Mai, nr.107, inițiator PAPP EDUARD

P.U.Z. – pentru introducere teren în intravilan în vederea construirii unei locuințe, în Dej, str.  Plopului, inițiator TAMAS EMILIAN SI ANDREEA

Inițiere P.U.Z – pentru Schimbare de destinație din atelier în spălătorie auto ți platformă betonată și bazin de colectare ape pluviale și uzate, în Dej, str. Câmpului, nr. 1A, inițiator MATEUT DANIEL.

PUD – construire casa P+M, corp anexa S+P, copertina auto, str. Huhurez, nr. 33D, solicitant SEBI ANDRAS

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, joi, 2 noiembrie 2017, ora 12. Documentațiile tehnice se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei municipiului Dej, pe site-ul Primăriei municipiului Dej www.primaria.dej.ro sau pe e-mail primaria@dej.ro până la data de 2 noiembrie 2017, ora 10.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Municipiului Dej, licitație pentru locurile de parcare libere

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor și 1 Mai (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 17 octombrie 2017.

Data limită de depunere a ofertelor – marți, 24 octombrie, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face miercuri, 25 octombrie, cu începere de la ora 11:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

ANUNȚ – Primăria Municipiului Dej închiriază două spații în Piața Bobâlna

Publicat acum

pe

ANUNȚ – PRIMĂRIA DEJ ORGANIZEAZĂ LICITAŢIE PUBLICĂ privind închirierea spațiului în suprafață de 3,5 m.p., situat în Dej, Piața Bobâlna Nr. 8-10. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, Camera 25 – Compartiment Patrimoniu începând cu data de 12 octombrie  2017. Data limită de depunere a ofertelor: 27 octombrie 2017, ora 10. Evaluarea ofertelor se va face în data de 30 octombrie 2017, ora 11.

ANUNȚ – PRIMĂRIA DEJ ORGANIZEAZĂ LICITAŢIE PUBLICĂ privind închirierea spațiului în suprafață de 76,85 m.p., situat în Dej, Piața Bobâlna Nr. 8-10. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, Camera 25 – Compartiment Patrimoniu începând cu data de 12 octombrie 2017. Data limită de depunere a ofertelor: 27 octombrie 2017, ora 10. Evaluarea ofertelor se va face în data de 30 octombrie 2017, ora 12.

Continuă să citești

Administraţie

Consilierii locali din Dej se vor întruni astăzi într-o ședință de îndată! Ce vor avea de dezbătut

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni astăzi, 3 octombrie, cu începere de la ora 16:00, în Sala Mare a Primăriei Municipiului Dej, în cadrul unei ședințe de îndată a Consiliului Local Dej.

Pe ordinea de zi se va afla un singur proiect de hotărâre. Acesta vizează aprobarea actualizării inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 64/2001, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr. 969/2002.

Materialele prezentate în ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

PUBLICITATE

>

Tu ai dat LIKE?

loading...

Articole populare