Conectează-te cu noi

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc, săptămâna viitoare, într-o ședință ordinară pe luna mai

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni miercuri, 31 mai, cu începere de la ora 14:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară.  

Pe ordinea de zi se află 11 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii a 6 loturi în folosință gratuită pe durata existenței locuinței proprietate personală, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi proiectului „Reconversia și refuncționalizarea terenurilor și suprafețelor degradate neutilizate din Pădurea Bungăr, Municipiul Dej”.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul „Reconversia și refuncționalizarea terenurilor și suprafețelor degradate neutilizate din Pădurea Bungăr, Municipiul Dej”.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri de funcționare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ECO-METROPOLITAN Cluj pentru anul 2017.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 13 din Regulamentul activității în regim de taxi sau în regim de închiriere în raza administrativ-teritorialǎ a Municipiului Dej.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea plata comisionului aferent plăților electronice a taxelor și impozitelor locale.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public în comun de persoane prin curse regulate, în Contract de Servicii Publice conform Regulamentului C.E. Nr. 1.307/2007 al Parlamentului și al Consiliului European privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării doamnei Rus Claudia ca reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Dej, în Adunarea Generală Ordinară a acționarilor Societății Transurb S.A. din data de 2 iunie 2017, pentru numirea administratorilor, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 109/2011.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 132/2016 privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej și a serviciilor subordonate.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul I al anului 2017.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local, al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al IV-lea al anului 2017.

12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 24 mai 2017, ora 15,00 de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.

 

FOTO – Arhivă

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER