Conectează-te cu noi

Administraţie

Joi va avea loc o ședință ordinară a Consiliului Local Dej

Publicat acum

pe

sedinta Consiliul Local Dej martie (5)

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 27 august, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna august.

Ședința ordinară se va desfășura cu începere de la ora 15:00, în sala de ședințe a Primăriei Municipiului Dej, iar pe ordinea de zi vor fi 15 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție pe trimestrul al II-lea, la data de 30 iunie 2015 a Municipiului Dej.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej pe anul 2015.

3.Proiect de hotărâre privind aprobare reamenajare şi extindere luciu apă piscină exterioară, extindere plajă nisip Complex Balnear Toroc .

4.Proiect de hotărâre privind aprobare proiectare şi execuţie cablaje subterane str.Petru Rareş şi zona centrală ( Piaţa Bobâlna).

5.Proiect de hotărâre privind aprobare proiectare şi execuţie instalaţii şi compartimentări baraca nr.6 ,zona Triaj,str .Macazului.

6. Proiect de hotărâre privind introducerea în inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului Dej a unui bun imobil din categoria drumuri şi străzi(Conform anexă) precum şi înscrierea provizorie în C.F. a acestuia.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării terenului înscris în C.F. nr. 51775.

8. Proiect de hotărâre privind aprobare Regulamentului privind identitatea cromatică a clădirilor din centrul istoric al Municipiului Dej.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D./P .U. Z. în vederea extinderii Halei de producție componente auto-Etapa 1 și 2, str. H. Coandă, nr. 4, proprietatea beneficiarului S.C. Fujikura Automotive Romania S.R.L.

10. Proiect de hotărâre privind P.U.D./P.U.Z. în vederea construirii unei locuințe unifamiliale parter în Dej, str. T. Arghezi, nr. 26, beneficiar Pocol Olivia Anicuța.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea P. U. D. în vederea realizării obiectivului “Bază sportivă” în Dej, str. Slatinei, nr.17, beneficiar Sabău Claudiu Narcis și Anca Ioana.

12. Proiect de hotărâre privind diminuarea suprafeței de la 1249 mp existentă în C.F. nr. 50926 cu nr. topo 372/1/2 la 933 mp existentă în teren, pentru imobilul situat în Municipiul Dej, str. Merilor, nr. 17.

13. Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. II la HCL nr. 99 din 21 noiembrie 2013.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării alocaţiei de hrană pentru copiii cu cerinţe educaţionale speciale integraţi în învăţământul de masă.

15.Proiect de hotărâre privind aprobarea ajutorului financiar din rezerva bugetară și utilizarea acestuia pentru repararea autoturismului avariat în urma furtunii din data de 24.07.2015.

16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 24 august 2015, ora 12, de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.

Administraţie

Primăria Dej: LICITAȚIE pentru parcări nou amenajate pe strada Unirii

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe str. Unirii, BL. D10 și A8.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 19 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 29 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 30 octombrie 2018, ora 1100.

Continuă să citești

Administraţie

ANUNȚ: Se închiriază PARCĂRI pe trei străzi din municipiul Dej. Vezi unde

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe strada ZEFIR.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 17 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 25 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 26 octombrie 2018, ora 1100.

De asemenea, Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe străzile Luceafărului și Crângului bl. T10.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 18 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 26 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 29 octombrie 2018, ora 1100.

Continuă să citești

Administraţie

Dej | LICITAȚIE pentru închirierea parcărilor nou amenajate pe strada Orizont

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe strada Orizont, în spatele blocului D1.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 16 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 24 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 25 octombrie 2018, ora 1100

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare