Conectează-te cu noi

Administraţie

Joi va avea loc o ședință ordinară a Consiliului Local Dej

Publicat acum

pe

sedinta Consiliul Local Dej martie (5)

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 27 august, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna august.

Ședința ordinară se va desfășura cu începere de la ora 15:00, în sala de ședințe a Primăriei Municipiului Dej, iar pe ordinea de zi vor fi 15 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție pe trimestrul al II-lea, la data de 30 iunie 2015 a Municipiului Dej.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli a Municipiului Dej pe anul 2015.

3.Proiect de hotărâre privind aprobare reamenajare şi extindere luciu apă piscină exterioară, extindere plajă nisip Complex Balnear Toroc .

4.Proiect de hotărâre privind aprobare proiectare şi execuţie cablaje subterane str.Petru Rareş şi zona centrală ( Piaţa Bobâlna).

5.Proiect de hotărâre privind aprobare proiectare şi execuţie instalaţii şi compartimentări baraca nr.6 ,zona Triaj,str .Macazului.

6. Proiect de hotărâre privind introducerea în inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului Dej a unui bun imobil din categoria drumuri şi străzi(Conform anexă) precum şi înscrierea provizorie în C.F. a acestuia.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării terenului înscris în C.F. nr. 51775.

8. Proiect de hotărâre privind aprobare Regulamentului privind identitatea cromatică a clădirilor din centrul istoric al Municipiului Dej.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D./P .U. Z. în vederea extinderii Halei de producție componente auto-Etapa 1 și 2, str. H. Coandă, nr. 4, proprietatea beneficiarului S.C. Fujikura Automotive Romania S.R.L.

10. Proiect de hotărâre privind P.U.D./P.U.Z. în vederea construirii unei locuințe unifamiliale parter în Dej, str. T. Arghezi, nr. 26, beneficiar Pocol Olivia Anicuța.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea P. U. D. în vederea realizării obiectivului “Bază sportivă” în Dej, str. Slatinei, nr.17, beneficiar Sabău Claudiu Narcis și Anca Ioana.

12. Proiect de hotărâre privind diminuarea suprafeței de la 1249 mp existentă în C.F. nr. 50926 cu nr. topo 372/1/2 la 933 mp existentă în teren, pentru imobilul situat în Municipiul Dej, str. Merilor, nr. 17.

13. Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. II la HCL nr. 99 din 21 noiembrie 2013.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării alocaţiei de hrană pentru copiii cu cerinţe educaţionale speciale integraţi în învăţământul de masă.

15.Proiect de hotărâre privind aprobarea ajutorului financiar din rezerva bugetară și utilizarea acestuia pentru repararea autoturismului avariat în urma furtunii din data de 24.07.2015.

16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 24 august 2015, ora 12, de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administraţie

Modernizare infrastructura străzi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej – Străzile: Mihai Viteazu, Minerilor, Albăstrelelor, Țibleșului, Eroilor, Pinticului

Publicat acum

pe

Proiectul ”Modernizare infrastructura străzi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej – Străzile: Mihai Viteazu, Minerilor, Albăstrelelor, Țibleșului, Eroilor, Pinticului” cod SMIS 118103 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către MUNICIPIUL DEJ și are o valoare totală de 45728933,04 lei din care contribuția  FEDR 38851020,59 iar 44792941,37 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.  Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului este scăderea emisiilor GES prin realizarea de investiții care sa asigure un serviciu eficient de transport public de calatori si îmbunătățirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de transport, cu scopul de a reduce numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) si reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.   Astfel, municipiul Dej urmărește dezvoltarea mobilității urbane prin schimbarea accentului de la o mobilitate bazata pe utilizarea autoturismelor la o mobilitate bazata pe mersul pe jos, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare, utilizarea transportului public de înalta calitate si eficienta, reducerea utilizării autoturismelor in paralel cu utilizarea unor categorii de autoturisme nepoluante.

Obiectul prezentului proiect este modernizarea străzilor Mihai Viteazu, Minerilor, Țibleșului, Albăstrelelor, Eroilor si Pinticului, din municipiul Dej, străzi ce asigura accesul in zona centrala Dej, Ocna Dej, Parcul Balnear Toroc , precum si accesul locuitorilor satului aparținător Pintic la zona central urbana si la rețeaua naționala si europeana de drumuri. Se urmărește atingerea următoarelor obiective:

 Creșterea accesibilității și mobilității locuitorilor din zonele izolate către instituțiile publice și de interes din zona centrală

Creșterea calității serviciilor de transport în comun și a atractivității acestuia.

Îmbunătățirea condițiilor de mediu;

Protecția pietonilor și bicicliștilor față de riscurile generate de traficul auto;

Îmbunătățirea infrastructurii rutiere

Reducerea poluării generate de trafic

Reducerea efectelor generate de vânt și a zgomotului.

Indicatori:

Lungime infrastructura rutiera – 10,222 km

Suprafața trotuare modernizate – 9423 mp

Suprafața spatii verzi in aliniament modernizate – 2475 mp

Autobuze ecologice achiziționate capacitate mica – 4 buc.

Autobuze ecologice achiziționate capacitate medie – 8 buc.

Sistem bilet electronic (e-ticketing) – 1 buc.

Sistem management inteligent al traficului si supraveghere video – 1 buc.

Stații de încărcare pentru autobuzele electrice – 1 buc.

Stații de îmbarcare pentru calatori transport public – modernizate sau nou construite – 8 buc.

comunicat pinticului 18.07.2018

Continuă să citești

Administraţie

Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon în zona centrală a municipiului Dej

Publicat acum

pe

Proiectul” Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon în zona centrală a municipiului Dej” cod SMIS118102, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către MUNICIPIUL DEJ și are o valoare totală de 32708683,84 lei ,din care contribuția  FEDR 27518107,07 lei iar 31726759 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.  Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului este scăderea emisiilor GES prin realizarea de investiții care sa asigure un serviciu eficient de transport public de calatori si îmbunătățirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de transport, cu scopul de a reduce numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) si reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.  Astfel, municipiul Dej urmărește dezvoltarea mobilității urbane prin schimbarea accentului de la o mobilitate bazata pe utilizarea autoturismelor la o mobilitate bazata pe mersul pe jos, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare, utilizarea transportului public de înalta calitate si eficienta, reducerea utilizării autoturismelor in paralel cu utilizarea unor categorii de autoturisme nepoluante.

Obiectul prezentului proiect

Proiectul se realizează in spațiul public al pieței Bobâlna, al străzi 1 Mai până la intersecția cu str. George Coșbuc, precum și al Pieței 16 Februarie. Prin realizarea proiectului ”Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon din zona centrală”, se urmărește atingerea a cel puțin următoarelor obiective:

-Creșterea accesibilității și mobilității locuitorilor din zonele izolate către instituțiile publice și de interes din zona centrală;

-Creșterea calității serviciilor de transport în comun și a atractivității acestuia.

-Îmbunătățirea condițiilor de mediu;

-Protecția pietonilor și bicicliștilor față de riscurile generate de traficul auto;

-Îmbunătățirea infrastructurii rutiere

-Reducerea poluării generate de trafic

-Reducerea efectelor generate de vânt și a zgomotului.

Indicatori:

Lungime infrastructura rutiera – 2,778 km

Suprafața pietonala si trotuare – 13.170 mp

Lungime piste de biciclete construite – 0,175 km

Suprafața spații verzi in aliniament – 750 mp

Autobuze ecologice achiziționate [5.4-7.8m] – 0 buc.

Autobuze ecologice achiziționate [8-10m] – 3 buc.

Stații de închiriere biciclete – 3 buc.

Biciclete (sistem bike-sharing) – 60 buc.

Sistem bilet electronic (e-ticketing) – 1 buc.

Sistem management inteligent al traficului si supraveghere video – 1 buc.

Stații de încărcare pentru autobuzele electrice – 0 buc.

Stații de îmbarcare pentru calatori transport public – modernizate sau nou construite – 3 buc.

comunicat zona centrala 18.07.2018

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Municipiului Dej, ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ – vânzare teren

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează o LICITAŢIE PUBLICĂ – VÂNZARE TEREN.

Denumirea şi sediul concedentului/vânzătorului – Primăria municipiului Dej, judeţul Cluj, municipiul Dej,
str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)

Obiectul, locul unde se află terenul ce urmează a fi vândut:

– Vânzare teren – parcela în suprafaţă de 295 mp, situat în Dej, str. Ciresului nr. 2B

Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de
la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Danciu Nicoleta), începând cu data de 23.07.2018.

Actele doveditoare privind calităţile şi capacităţile cerute ofertanţilor

Pentru persoane juridice:

– Copie xerox după Certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului, Certificat de înregistrare fiscală
– Ultimul bilanț contabil vizat de Administrația Finanțelor Publice Dej, raportarea semestrială și ultima balanță de verificare
– Certificate fiscale prin care să se ateste că nu are datorii bugetare fată de A.F.P. Dej și față de Primăria mun. Dej (în original)
– Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment
– Chitanțele care atestă plata Caietului de sarcini și a garanției de participare la licitație.

Pentru persoane fizice:

– Copie xerox după actul de identitate
– Adeverință de salarizare
– Chitanțele care atestă plata Caietului de sarcini și a garanției de participare la licitație.
– Certificat fiscal prin care să ateste faptul că nu are datorii bugetare față de Primăria mun. Dej (în original).

Data şi locul de primire al ofertelor – Ofertele se primesc până la data de 31.07.2018, ora 10 00 la sediul Primăriei municipiului Dej, camera nr. 25.

Durata în care ofertanţii rămân angajaţi prin termenii ofertelor lor – 3 luni.

Data, ora şi locul licitaţiei – Licitaţia publică deschisă va avea loc în data de 31.07.2018, ora 11 00 sediul Primăriei Dej, camera 25.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare