Conectează-te cu noi

Administraţie

Nu se discută bugetul la prima ședință ordinară din 2015

Publicat acum

pe

Morar Costan new

Consilierii locali din Dej se întrunesc joi, 29 ianuarie, de la ora 15, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna ianuarie. Pe masa aleșilor locali se află 11 proiecte de hotărâre.

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului Municipal Dej la data de 31 decembrie 2014.

2. Proiect de hotărâre privind validarea rezultatelor examenului pentru ocuparea funcțiilor de șef de secție din cadrul Spitalului Municipal Dej din data de 11 decembrie 2014.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local la data de 31 decembrie 2014.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului înregistrat la 31 decembrie 2014, în anul 2015.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei pentru selectarea propunerilor de candidați pentru desemnarea unui membru în Consiliul de Administrație la S.C. Transurb S.A. Dej.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării unor servicii juridice de asistență și reprezentare în Dosarele civile Nr. 6.745/117/2004 și Dosar Nr. 6.746/117/2014.

8. Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitație publică în vederea închirierii a unor terenuri, spații comerciale situate în Hala din Piața agroalimentară, aparținând domeniului public al Municipiului Dej.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractelor de concesiune cu destinația „Extindere la parterul blocurilor” care expiră în luna februarie 2015.

10. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 66/2013 cu privire la aprobarea modificării situației Patrimoniului Public al Municipiului Dej (străzi).

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea compensării chiriei pentru spațiul comercial din Piața Lupeni Nr. 4 cu cheltuielile pentru amenajarea spațiului.

12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Administraţie

Primăria Dej continuă intervențiile la spațiile verzi din oraș – FOTO

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej continuă în această perioadă intervențiile la spațiile verzi. În acest sens s-a intervenit la instituțiile de învățământ, locurile de joacă în cartierul 1 Mai și zona centrală prin cosirea ierbii, toaletarea gardului viu, repararea băncilor din jurul blocurilor și ecologizarea zonelor.

Intervențiile care se desfășoară în prezent în cartierul Dealul Florilor, pe străzile Ecaterina Teodoroiu și Crângului, vor continua în următoarea perioadă cu zona Baltă și se vor extinde treptat în tot cartierul.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, licitație pentru închirierea parcărilor amenajate din cartierul Dealul Florilor

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 14 mai 2018.

Data limită de depunere a ofertelor – vineri, 18 mai, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face luni, 21 mai, cu începere de la ora 11:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Dezbatere publică la Primăria Dej – PUD extindere construcție spații comerciale și birouri pe strada Vâlcele

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, Direcția Tehnică, Serviciul de Urbanism și Amenajarea Teritoriului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

1. PUD – în vederea executării lucrărilor de: Extindere construcție P+E – realizare spații comerciale și birouri, compartimentări, str. Vâlcele, nr. 36C , inițiator Voicinco Daniela Sorelle.

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, joi, 11 mai 2018, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej sau pe e-mail primaria@dej.ro, până la data de 10 mai 2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

Facebook

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare