Conectează-te cu noi

Administraţie

PETIȚIE – Curățenia Orașului Dej. Locuitorii din Dej vor un oraș CURAT

Publicat acum

pe

DEJ

Un dejean a lansat o petiție pe internet prin care atrage atenția asupra stării în care a ajuns municipiul Dej privind curățenia orașului.

”Suntem un grup de cetățeni din Dej, îngrijorați de starea în care a ajuns municipiul nostru, privind curățenia orașului.

Înțeleg că problema curățeniei orașului nu este doar obligația primăriei, ci și obligația agenților economici, dar al cetațenilor. Primăria însă are mijloace prin care să impună respectarea legii, prin poliția locală care are ca atribuții:

– asigură ordinea şi liniştea publică în zonele şi locurile stabilite prin planul de pază şi ordine publică, previne şi combate încălcarea normelor legale privind curăţenia şi comerţul stradal, precum şi alte fapte stabilite prin hotărâri ale Consiliului local Dej;

– constată contravenţii şi aplică sancţiuni contravenţionale, conform legii, pentru încălcarea prevederilor legale privitoare la tulburarea ordinii şi liniştii publice, curăţenia localităţilor, comerţul stradal, protecţia mediului înconjurător, precum şi pentru faptele care afectează climatul social, stabilite prin lege, hotărâri ale Consiliului local sau dispoziţii ale primarului;

Am constatat încălcări ale legii privind curățenia orașului din partea cetățenilor care în zonele de recreere din zona centrală aruncă pe jos coji de semințe, ambalaje, resturi alimentare sau nealimentare. Dacă am încercat să avertizăm despre acest fapt am fost puși în situația neplăcută de a fi agresați verbal nu departe de a fi și molestați fizic. Acest lucru trebuie să se schimbe, doresc asta atât în numele meu cât și în numele cetățenilor care își doresc ca orașul să devină mai curat.

În consecință vă propun următoarele măsuri:

– punerea pe ordinea de zi în ședința Consiliului Local Dej al acestui aspect și elaborarea unei strategii care să schimbe atitudinea cetațenilor, dar și al forțelor de ordine locale privind curățenia orașului.

– efectuarea unei campanii de conștientizare și de informare a cetățenilor legat de obligațiile care le revin privind păstrărea curețeniei orașului.

– patrularea pe jos a echipajelor poliției locale care să constrângă prin avertisment, amenzi sau impunerea curețeniei a celor care în mod deliberat aruncă deșeuri pe spațiul public.

Doresc să subliniez că în Capitolul V – Sancțiuni se menționează în mod expres la Art.20 lit.b că neluarea de măsuri legate de păstrarea curețeniei în locuri publice constituie contravenție și prin urmare voi face o sesizare la Instituția Prefectului Cluj în cazul în care nu vor începe demersuri pentru aplicare legii.

Stimate Domnule Primar, Un oraș curat este reprezintă o diploma de onoare pentru un bun gospodar. Dorim cu toții, cetățeni ai acestui orașsă fim mândri de urbea noastră,să nu fim jenați când persoanele care ne viziteaza orașul ne vor întreba ce face primăria și forțele de ordine locale pentru respectarea curățeniei să le răspundem rușinați: „Nimic”.”, se arată în petiția inițiată de dejean.

Vezi întreaga petiție AICI. Tot acolo poate fi și semnată de doritori.

Administraţie

Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4

Publicat acum

pe

Proiectul Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat de către MUNICIPIUL DEJ , in perioada 01.04.2016- 30.09.2020 și are o valoare totală de 8.988.813,88 lei, din care contribuția FEDR 7.194.083,39 lei iar 8.294.354,970 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în clădirile publice din municipal Dej.

Obiectul prezentului proiect
Prin realizarea proiectului ” Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486”, se urmărește atingerea următoarelor obiective:
1. Reabilitarea termica a elementelor de anvelopa a clădirilor prin înlocuirea tâmplăriei exterioare, termoizolarea pereților si a planșeului superior, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

2. Reabilitarea termica a sistemului de încălzire prin înlocuirea rețelei de distribuție si izolarea acesteia, înlocuirea caloriferelor existente si înlocuirea cazanelor din centrala termica, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

3. Utilizarea unor soluții alternative de producere a energiei prin montarea unor pompe de căldura sol-apa, montarea de panouri solare si panouri fotovoltaice, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

4. Eficientizarea iluminatului si reducerea consumului de energie electrica prin reabilitarea instalației de iluminat si înlocuirea corpurilor de iluminat cu corpuri LED, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

5. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor prin înlocuirea învelitorii la corpul C1+C3 si înlocuirea jgheaburilor si burlanelor la ambele clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

6. Creșterea gradului de confort în interiorul clădirii prin refacerea finisajelor interioare, înlocuirea ușilor interioare, reabilitarea instalației electrice, respectiv montarea de obiecte sanitare si accesorii noi în grupurile sanitare până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

7. Adaptarea infrastructurii pentru accesul persoanelor cu dizabilități prin amenajarea unor grupuri sanitare speciale în interiorul clădirilor, respectiv prin montarea unor rampe de acces la intrările în clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

8. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor la foc

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, o nouă licitație pentru vânzarea blocului V03 și a terenului aferent

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 02 Noiembrie 2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie

1) Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
  • Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

2) Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie a actului de identitate
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 19 Noiembrie 2018, ora 10 00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 20 Noiembrie 2018, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută și despre locuințele pentru tineri. Vezi ORDINEA DE ZI

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni miercuri, 31 octombrie, de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna octombrie. Pe ordinea de zi sunt 15 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 52059.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 60652 și alipire la C.F. Dej Nr. 60701, situat în Municipiul Dej, Strada Câmpului.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții: ”Locuințe pentru tineri, destinate închirierii, județul Cluj, Municipiul Dej, Strada Fericirii Nr. 1”,necesari realizării lucrărilor tehnico – edilitare și sistematizării verticale.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A. a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Reabilitarea, modernizarea și dotarea Căminului Cultural din Strada Dealul Viilor Nr. 14, din Municipiul Dej, Județul Cluj.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A., a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Construire sală de educație fizică școlară în cadrul Școlii Gimnaziale ”Avram Iancu”, Corp B, Strada Aurora Nr. 5, Municipiul Dej, Județul Cluj.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al bugetului local , al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al III-lea al anului 2018.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al primarului Municipiului Dej și serviciile subordonate.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru Construire Spălătorie auto, Platformă betonată și branșament utilități, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Vâlcele Nr. 8, C.F. 61404, Nr. cad. 61404.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului de colaborare încheiat între Municipiul Dej și agenții economici/instituții, în vederea punerii în aplicare a proiectului ”Adoptă un spațiu verde”.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării tarifelor la Stația de reciclare.
  13. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării cantității de 628 m.c. din 708 m.c. masă lemnoasă pe anul 2018 din trupul de pădure Cetan, Ighiș.
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și actualizării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 23 din 27 martie 2014, conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015, precum și nominalizarea a doi consilieri locali, reprezentanți ai Consiliului Local al Municipiului Dej, în cadrul Grupului de Lucru Local Dej, privind Strategia Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome, pentru perioada 2015 – 2020.
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare ale Unității de îngrijire la domiciliu pentru vârstnici și Centrul de zi de Socializare și petrecere a timpului liber, conformotărârii Guvernului Nr. 867/2015.
  16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare