Conectează-te cu noi

Administraţie

Post vacant de muncitor din cadrul Formaţiei Asigurare Utilităţi, la Primăria Dej

Publicat acum

pe

PrimariaDej1

Municipiul Dej organizează concurs în data de 09 noiembrie, ora 10.00, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de muncitor I din cadrul Formaţiei Asigurare Utilităţi.

Condiţii generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice de ocupare a postului sunt:

a) minim studii gimnaziale

b) vechimea în muncă minim 9 ani

c) calificare în meseria instalator, reparații instalații încălzire centrală,apă și gaze.

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune, în perioada 19.10.2015 – 30.10.2015 de luni până vineri între orele 8-15.30, la sediul Primăriei municipiului Dej , camera 9-10, Birou Resurse umane, salarizare, protecţia muncii, şi vor conţine următoarele documente:

1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

3. curriculum vitae;

4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

5. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

6. cazierul judiciar;

7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

8. alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

NOTĂ:

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la punctele 2), 4) şi 8) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

a) selecţia dosarelor de înscriere: în perioada 02 – 03.11.2015;

b) proba scrisă şi proba practică la sediul instituţiei, începând cu ora 10. Ambele probe se vor desfăşura în data de 09.11.2015 ;

c) interviul în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

BIBLIOGRAFIE:

1. Cartea instalatorului de rețele de apă și canalizare Editura Tehnică 1998;

2. Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;

TEMATICĂ:

1. Noţiuni instalații încălzire centrală, apă și gaze.

2. Automatizări specifice domeniului de instalatii încălzire centrală, apă și gaze.

Administraţie

Primăria Dej, finanțare nerambursabilă pentru CULTURĂ

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej invită persoanele fizice și juridice fără scop patrimonial, respectiv asociaţiile și fundaţiile constituite conform legii care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Legea Nr. 350/2005, să depună oferta în scopul atribuirii Contractelor de finanţare nerambursabilă, pentru domeniile – cultură, educație, social și sport.

  1. Procedura aplicată pentru atribuirea Contractelor de finanţare nerambursabilă a proiectelor din domeniile cultură, educație, social, sport pe anul 2018 este prevăzută de Art. 6 din Legea Nr. 350/2005, privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general.
  2. Sursa de finanţare a contractului si valoarea – Cultură, educație, social – 93.000 lei
  3. Durata proiectelor : 31 decembrie 2018
  4. Data limita pentru depunerea propunerilor de proiect: 9 martie 2018
  5. Adresa la care trebuie depuse propunerile de proiect: Strada 1 Mai Nr. 2, Biroul C.I.C.
  6. Data, ora si locul deschiderii propunerilor de proiect: 19 martie 2018
  7. Selecţia si evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către Comisia de evaluare, în perioada 19 – 23 martie 2018.

Având în vedere că în anul 2018 se împlinesc 100 ani de la Marea Unire, rugăm partenerii culturali să planifice/organizeze minim o activitate cultural – educativă dedicată Centenarului Unirii din anul 1918”, se arată într-un comunicat de presă emis de Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, finanțare nerambursabilă pentru SPORT

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej invită persoanele fizice și juridice fără scop patrimonial, respectiv asociaţiile și fundaţiile constituite conform legii care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Legea Nr. 350/2005, să depună oferta în scopul atribuirii Contractelor de finanţare nerambursabilă, pentru domeniile – cultură, educație, social și sport.

  1. Procedura aplicată pentru atribuirea Contractelor de finanţare nerambursabilă a proiectelor din domeniile cultură, educație, social, sport pe anul 2018 este prevăzută de Art. 6 din Legea Nr. 350/2005, privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general.
  2. Sursa de finanţare a contractului si valoarea SPORT – 1.195.000 lei
  3. Durata proiectelor : 31 decembrie 2018
  4. Data limita pentru depunerea propunerilor de proiect: 9 martie 2018
  5. Adresa la care trebuie depuse propunerile de proiect: Strada 1 Mai Nr. 2, Biroul C.I.C.
  6. Data, ora si locul deschiderii propunerilor de proiect: 19 martie 2018
  7. Selecţia si evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către Comisia de evaluare, în perioada 19 – 23 martie 2018.

Continuă să citești

Administraţie

Dej | Vor fi plătite despăgubiri pentru blocul V03 | ”REGIE!”, a răbufnit un ales

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej au aprobat, în urmă cu puțin timp, un proiect de hotărâre extrem de important în ceea ce privește situația blocului V03.

Proiectul de pe ordinea de zi a vizat ”aprobarea despăgubirii Ministerului Afacerilor Interne, S.C. Any Prodcom S.R.L. și Loteria Română cu sumele investite în imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Crângului Nr. 1, Bloc V 0 3, actualizate cu rata inflației până la data plății, conform Institutului Național de Statistică”.

Consilierii locali din Dej – întruniți astăzi, de la ora 16, în ședință de îndată – au aprobat acest proiect de hotărâre, astfel că cele trei părți vor fi despăgubite și, în sfârșit, se va putea ridica altceva în locul construcției de pe strada Crângului.

În ciuda faptului că a aprobat proiectul și a susținut răspicat că nu are nimic cu acesta (exceptând doar, poate, modul de rezolvare găsit de executiv), liberalul Marius Butuza a avut alte ”probleme”: de ce proiectul a fost pus pe ordinea de zi într-o ședință de îndată (și nu într-una ordinară, de exemplu) și de ce presa… participă (sau nu) la ședințe.

”Toată această ședință are în mare parte tentă propagandistică. Pentru prima dată, din acest al doilea mandat al meu, văd toată presa aliniată ascultând ceea ce vreți dumneavoastră să comunicați, propagandistic de altfel, cetățenilor […] Există înregistrări ale modului în care au fost înregistrate și desfășurate ședințele de îndată de anul trecut. La toate ședințele la care am participat la niciuna nu a fost presă, la nicicuna”, a fost o parte din declarația liberalului, la momentul luărilor de cuvânt.

Ce uită consilierul Butuza este faptul că la ședința ordinară din 23 ianuarie, de exemplu, PRESA i-a filmat și publicat frumoasa expunere a proiectului inițiat de PNL (integral, inclusiv cu luări de cuvânt, dovadă AICI), iar atunci nu a avut nimic de spus privind prezența reprezentanților mass-media și nici nu i s-a părut nimic propagandistic în faptul că ”l-am ascultat”. Propagandistic nu i s-a părut nici când i-a fost publicată în presă expunerea proiectului, cu o zi înainte de întrunirea CL (dovadă AICI). Tot în ședința de luna trecută, chiar el a subliniat că va citi (n.r – proiectul) ”mai mult pentru presă”… Atunci a fost bine că ”ne-am aliniat și l-am ascultat”? Cât despre participarea mass-media la ședințe, poate ar fi nevoie de o condică și pentru noi (la fel cum au aleșii), să poată fi consultată de unii sau de alții…

În ședința de astăzi, după ce au intervenit și alți consilieri din tabara adversă, Butuza a tras concluzia: ”REGIE!” – acesta a fost cuvântul găsit de liberal pentru a descrie cele petrecute în sala de ședințe. ”Știați că o să iau cuvântul referitor la acest subiect și senzația mea este că ați pregătit o mică REGIE, nu e prima dată. Poate greșesc… […] Nu mă deranjează, chiar mă onorează!”, a spus liberalul. În cele din urmă, atât el, cât și ceilalți consilieri au votat ”pentru”, iar proiectul a trecut.

Vă reamintim, tot astăzi, de pe Dej24.ro ați putut afla că Guvernul României a aprobat în ședința din data de 25 ianuarie modificarea Hotărârii de Guvern care vizează Blocul V03 din Dej. Mai exact, s-a introdus un nou alineat care stipulează că Ministerul Afacerilor Interne va primi de la Municipiul Dej în termen de 60 zile de la intrarea în vigoare a hotărârii de guvern, suma investită pentru lucrările executate, actualizată până la momentul plății, cu rata inflației, comunicată de Institutul Național de Statistică”. Modificarea HG 727/2002 este rezultatul demersurilor făcute în acest sens de Primăria Dej și reprezintă actul oficial în baza căruia municipalitatea va putea plăti Ministerului de Interne banii investiți în blocul V03.

Pentru ca zona să poată fi degrevată de toate sarcinile, Municipiul Dej trebuie să despăgubească MINISTERUL AFACERILOR INTERNE, S.C. ANY PRODCOM S.R.L. și LOTERIA ROMÂNĂ cu sumele investite în imobil, respectiv aproximativ 1.650.000 lei, iar ”unda verde” în acest sens s-a dat astăzi, în ședința CL.

Cel mai probabil, după ce cele trei părți își vor primi banii, vor apărea primele propuneri privind viitorul acelei zone.

Continuă să citești

RECLAMĂ

Facebook

loading...

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare