Conectează-te cu noi

Administraţie

Post vacant de muncitor din cadrul Formaţiei Asigurare Utilităţi, la Primăria Dej

Publicat acum

pe

PrimariaDej1

Municipiul Dej organizează concurs în data de 09 noiembrie, ora 10.00, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de muncitor I din cadrul Formaţiei Asigurare Utilităţi.

Condiţii generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice de ocupare a postului sunt:

a) minim studii gimnaziale

b) vechimea în muncă minim 9 ani

c) calificare în meseria instalator, reparații instalații încălzire centrală,apă și gaze.

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune, în perioada 19.10.2015 – 30.10.2015 de luni până vineri între orele 8-15.30, la sediul Primăriei municipiului Dej , camera 9-10, Birou Resurse umane, salarizare, protecţia muncii, şi vor conţine următoarele documente:

1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

3. curriculum vitae;

4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

5. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

6. cazierul judiciar;

7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

8. alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

NOTĂ:

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la punctele 2), 4) şi 8) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

a) selecţia dosarelor de înscriere: în perioada 02 – 03.11.2015;

b) proba scrisă şi proba practică la sediul instituţiei, începând cu ora 10. Ambele probe se vor desfăşura în data de 09.11.2015 ;

c) interviul în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

BIBLIOGRAFIE:

1. Cartea instalatorului de rețele de apă și canalizare Editura Tehnică 1998;

2. Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;

TEMATICĂ:

1. Noţiuni instalații încălzire centrală, apă și gaze.

2. Automatizări specifice domeniului de instalatii încălzire centrală, apă și gaze.

Administraţie

Primăria Dej continuă intervențiile la spațiile verzi din oraș – FOTO

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej continuă în această perioadă intervențiile la spațiile verzi. În acest sens s-a intervenit la instituțiile de învățământ, locurile de joacă în cartierul 1 Mai și zona centrală prin cosirea ierbii, toaletarea gardului viu, repararea băncilor din jurul blocurilor și ecologizarea zonelor.

Intervențiile care se desfășoară în prezent în cartierul Dealul Florilor, pe străzile Ecaterina Teodoroiu și Crângului, vor continua în următoarea perioadă cu zona Baltă și se vor extinde treptat în tot cartierul.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, licitație pentru închirierea parcărilor amenajate din cartierul Dealul Florilor

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 14 mai 2018.

Data limită de depunere a ofertelor – vineri, 18 mai, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face luni, 21 mai, cu începere de la ora 11:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Dezbatere publică la Primăria Dej – PUD extindere construcție spații comerciale și birouri pe strada Vâlcele

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, Direcția Tehnică, Serviciul de Urbanism și Amenajarea Teritoriului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

1. PUD – în vederea executării lucrărilor de: Extindere construcție P+E – realizare spații comerciale și birouri, compartimentări, str. Vâlcele, nr. 36C , inițiator Voicinco Daniela Sorelle.

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, joi, 11 mai 2018, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej sau pe e-mail primaria@dej.ro, până la data de 10 mai 2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

Facebook

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare