Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință a Consiliului Local Dej: 5 proiecte de hotărâre au fost retrase

Publicat acum

pe

Consiliul Local Dej sedinta (2)

Consilierii locali din Dej s-au întrunit astăzi, de la ora 15, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna ianuarie. Pe masa aleșilor locali s-au aflat inițial 11 proiecte de hotărâre, dar aproape jumătate au fost retrase de primar.

Încă de la prezentarea ordinii de zi, primarul Morar Costan a anunțat că retrage proiectele de hotărâre 5, 10 și 11, proiecte referitoare la ”utilizarea excedentului înregistrat la 31 decembrie 2014, în 2015”, la ”modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej nr. 66/2013 cu privire la aprobarea modificării situașiei patrimoniului Public al Municipiului Dej (străzi)”, precum și ”aprobarea compensării chiriei pentru spațiul comercial din Piața Lupeni nr. 4 cu cheltuielile pentru amenajarea spațiului”.

Imediat după ce a fost aprobat în unanimitate proiectul de hotărâre privind contul de execuție al Spitalului Municipal Dej la data de 31 decembrie 2014, Morar Costan a retras încă un proiect de pe ordinea de zi: validarea rezultatelor examenului pentru ocuparea funcțiilor de șef de secție din cadrul Spitalului Municipal Dej din data de 11 decembrie 2014.

Organigrama, statutul de funcții și numărul de posturi pentru spitalul dejean au fost aprobate în unanimitate de aleșii locali. Punctul patru de pe ordinea de zi a fost amânat și el, deși primarul prezentase ”proiectul de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local la data de 31 decembrie 2014”.

Nicolae Lazăr și Teodora Muncelean au inițiat proiectul 6 privind aprobarea comisiei pentru selectarea propunerilor de candidați pentru desemnarea unui membru în Consiliul de Administrație la S.C. Transurb S.A. Dej. Hațegan l-a propus pe Bonta, Buburuz pe Melinda Alexandru, Federiga pe Nelu Anca, Butuza pe Lazin, al cincelea membru selectat fiind chiar inițiatorul, Nicolae Lazăr. Și acest proiect a trecut cu 15 voturi ”pentru”.

Cel mai dezbătut subiect al zilei a vizat aprobarea achiziționării unor servicii juridice de asistență și reprezentare în Dosarele civile Nr. 6.745/117/2004 și Dosar Nr. 6.746/117/2014. Este vorba despre sentințe din 2008 privind plata sporurilor de dispozitiv către Sindicatul Edilica. Nicio comisie (juridică, economică, de învățământ sau urbanism) nu s-a pronunțat, proiectul fiind dezbătut în plen. După lungi discuții despre șansele de câștig, despre onorariul avocaților sau despre plata sumelor către sindicaliști, proiectul a trecut cu 13 voturi ”pentru”.

Ultimele două proiecte, ”scoaterea la licitație publică în vederea închirierii a unor terenuri, spații comerciale situate în Hala din Piața agroalimentară, aparținând domeniului public al Municipiului Dej” și ”aprobarea prelungirii contractelor de concesiune cu destinația „Extindere la parterul blocurilor” care expiră în luna februarie 2015” au trecut în scurt timp. La ultimul, s-a mers pe o prelungire de 5 ani de zile.

În cele din urmă au fost soluționate probleme ale administrației publice locale. Următoarea ședință va avea loc în 10 februarie, atunci când se va discuta și bugetul de venituri și cheltuieli al Dejului.

Administraţie

Primăria Dej continuă intervențiile la spațiile verzi din oraș – FOTO

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej continuă în această perioadă intervențiile la spațiile verzi. În acest sens s-a intervenit la instituțiile de învățământ, locurile de joacă în cartierul 1 Mai și zona centrală prin cosirea ierbii, toaletarea gardului viu, repararea băncilor din jurul blocurilor și ecologizarea zonelor.

Intervențiile care se desfășoară în prezent în cartierul Dealul Florilor, pe străzile Ecaterina Teodoroiu și Crângului, vor continua în următoarea perioadă cu zona Baltă și se vor extinde treptat în tot cartierul.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, licitație pentru închirierea parcărilor amenajate din cartierul Dealul Florilor

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 14 mai 2018.

Data limită de depunere a ofertelor – vineri, 18 mai, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face luni, 21 mai, cu începere de la ora 11:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Dezbatere publică la Primăria Dej – PUD extindere construcție spații comerciale și birouri pe strada Vâlcele

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, Direcția Tehnică, Serviciul de Urbanism și Amenajarea Teritoriului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

1. PUD – în vederea executării lucrărilor de: Extindere construcție P+E – realizare spații comerciale și birouri, compartimentări, str. Vâlcele, nr. 36C , inițiator Voicinco Daniela Sorelle.

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, joi, 11 mai 2018, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej sau pe e-mail primaria@dej.ro, până la data de 10 mai 2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare