Social-Cultură
Nemții vor putea gusta din mierea produsă într-o gospodărie din Chiuiești – FOTO
Publicat acum
9 anipe
de
Dorin CocișFoarte curând, nemții vor putea gusta din mierea produsă de familia Sătmar din Chiuiești, în cadrul expoziției „Grune Woche”, care va avea loc la Berlin.
Asociaţia Produs de Cluj, entitate aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, va participa în perioada 15-24 ianuarie, cu stand propriu, la ediţia 2016 a „Grune Woche” – Expoziţia pentru industrie alimentară, agricultură şi horticultură „Săptămâna Verde”, care va avea loc la Berlin.
Invitată la iniţiativa Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) şi a Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germană, Asociaţia Produs de Cluj participă pentru a doua oară consecutiv la acest eveniment, de fiecare dată cu stand propriu, fiind astfel singura organizaţie de profil din România care are şansa de a prezenta publicului berlinez produsele realizate de clujeni.
Spre deosebire de participarea precedentă, când au luat parte doar întreprinzători din domeniul apiculturii şi al produselor realizate pe bază de lavandă, la ediţia din acest an vor fi expuse şi produse de artizanat. Astfel, la Berlin vor fi prezentate mierea de albine şi produsele apicole realizate pe bază de miere, polen şi propolis, produse care s-au bucurat de succes şi în urmă cu un an, realizate de Stupina Dapis Transilvania şi cea a familiei Sătmar din Chiuieşti. De asemenea, la Săptămâna Verde va participa doamna Gabriela Culda cu produse pe bază de lavandă care au fost la mare căutare la ediţia din 2015. Pentru a da un plus de culoare standului Asociaţiei Produs de Cluj, la eveniment vor fi prezenţi doi artizani – Iulia şi Ioan Morar, care vor expune costume populare din zona Clujului şi a Munţilor Apuseni, precum şi obiecte decorative sculptate în lemn.
„Grune Woche” este cea mai importantă expoziţie din Europa în domeniul industriei alimentare şi a agriculturii. Desfăşurată pe o suprafaţă de 125 de mii de metri pătraţi, cu peste 1700 de expozanţi din 70 de ţări, această manifestare este considerată a fi o bună oportunitate nu doar pentru vânzare, ci şi pentru promovarea produselor şi stabilirea de noi contacte de afaceri.