Administraţie
Ce se discută la ultima ședință ordinară a Consiliului Local Dej?
Publicat acum
9 anipe
de
Dorin CocișConsilierii locali din Dej se vor întruni joi, 26 mai, de la ora 13:00, într-o ședință ordinară pe luna mai. Pe ordinea de zi se află 14 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului Municipal Dej la 31 martie 2016.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Municipiului Dej la data de 31 martie pe anul 2016.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej pe anul 2016.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 118 din 30 octombrie 2015, privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2016 pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej și serviciile subordonate.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosință gratuită pentru o perioadă de 5 ani a spațiului în suprafață de 38,8 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Ștefan Cicio Pop Nr. 10, Inspectoratului de Jandarmi Județean Cluj
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosinţă gratuită pentru o perioadă de 5 ani a spaţiului în suprafaţă de 305 m.p., situat în Municipiul Dej, Strada Valea Codorului, FN , Asociaţiei Caritas Diecezen Greco-Catolic Cluj.
8. Proiect de hotărâre privind introducerea în Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului Dej a obiectivelor ce urmează a fi cuprinse în Contractul de Delegare a Serviciului de Alimentare cu Apă şi Canalizare.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. în vederea executării lucrărilor de „Demolare construcții existente, construire clădire S+P+2E cu destinație mixtă (spații tehnice, depozit, parcări la subsol, supermarket la parter, birouri la etajele 1 și 2), branșamente utilități”.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Contractul de concesiune Nr. 3/5098 din 1 aprilie 2016.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de concesiune Nr. 13/11950 din 5 iunie 2006 pentru terenul cu destinația Extindere la parterul blocului.
12. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic zonal pentru corectarea încadrării în zona funcționa M. 1 a.5- zonă mixtă, din zona T.E –zonă echipare edilitară, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada 1 Mai, Nr. 158.
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. în vederea construirii a trei locuințe în Municipiul Dej, Strada Viticultorilor, F.N., județul Cluj.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru transportul public local de persoane prin curse regulate, efectuate cu autobuzul.
15. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 19 aprilie 2016, ora 11:00, de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.