Conectează-te cu noi

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc într-o ședință ordinară pe luna septembrie

Publicat acum

pe

Sedinta de indata a Consiliului Local Dej (3)

Consilierii locali din Dej se vor întruni vineri, 30 septembrie, într-o ședință ordinară pe luna septembrie. 

Ședința va avea loc, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej. Pe ordinea de zi se află 8 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 58 din 26 mai 2016 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Dej şi serviciile subordonate.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pentru reconversia și refuncționalizarea terenurilor și suprafețelor degradate neutilizate din Strada Fragilor Nr. 8, Municipiul Dej.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de concesiune Nr. 28/21163 din 3 octombrie 2006 pentru terenul cu destinația ”Extindere la parterul blocului”.

4. Proiect de hotărâre privind aprobare P.U.Z. Parcelare Strada Fântanilor, Municipiul Dej.

5. Proiect de hotărâre privind aprobare acordării facilităților prevăzute de Legea Nr. 227/2015, privind Codul fiscal art. 456, lit. i), art. 464, lit. n) și Legea Nr. 186/2013 art. 20, lit. b) și c), pentru S.C ARC PARC INDUSTRIAL S.R.L.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea reducerii/scutirii de la plata impozitului pe clădiri și teren pentru ASOCIAȚIA VIITORUL COPIILOR RAMSAU- DEJ.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării cantității de 271 m.c. din 351 m.c. masă lemnoasă pe anul 2016 din trupul de pădure Cetan, Ighiș și BUNGĂR.

8. Proiect de hotărâre privind completarea Art. 1, punctul (2) din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 109 din 31 august 2016.

9. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 23 septembrie 2016, ora 8,00, de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.

 

FOTO – Arhivă

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER