Administraţie
Consilierii locali din Dej se întrunesc într-o ședință ordinară pe luna noiembrie. Ce se va discuta
Publicat acum
8 anipe
de
Dorin Cociș
Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 24 noiembrie, cu începere de la ora 15:00, într-o ședință ordinară. Pe ordinea de zi se află 9 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al Spitalului Municipal Dej pe anul 2016.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 132/2016 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej şi serviciile subordonate.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2017 pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 2 la Contractul de concesiune Nr. 41 din 1.08. 1999.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de concesiune pentru terenurile cu destinația ”Extindere la parterul blocului” care expiră în luna decembrie 2016.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care au termen de valabilitate 31 decembrie 2016 și care expiră pe parcursul anului 2017.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea îndreptării erorilor materiale din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 18 din data de 28 februarie 2013 și Anexa cu privire la solicitarea de trecere a unui imobil – teren în suprafață de 10.402 m.p. din domeniul public al Municipiului Dej și administrarea Consiliului Local al Municipiului Dej, în domeniul privat al Municipiului Dej, în vederea restituirii fostului proprietar.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea desemnării reprezentantului Municipiului DEJ în cadrul Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ECO-METROPOLITAN Cluj.
10. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.
FOTO – Arhivă