Administraţie
Primăria Municipiului Dej, locuri de muncă în cadrul Centrului de zi „Familia și copilul”
Publicat acum
8 anipe
de
Dorin CocișPrimăria Municipiului Dej organizează concurs, în data de 05 ianuarie 2017, ora 10:00, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a posturilor vacante din cadrul Centrului de zi „Familia și copilul” din cadrul S.P.A.S.
Denumirea posturilor: (5 posturi)
- 1 post asistent social debutant
- 1 post asistent medical debutant
- 1 post educator debutant
- 1 post psiholog stagiar
- 1 post psihopedagog debutant
Condiții generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de ocupare a postului sunt:
1) pt. postul de asistent social debutant
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată în asistență socială și aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali;
2) pt. postul de asistent medical debutant
– studii postliceale de asistent medical generalist si avizul de exercitare a profesiei de asistent medical eliberat de OAMGMAMR;
3) pt. postul de educator debutant
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată sau echivalentă în domeniul științe ale educației, specializarea pedagogie, pedagogia învatamantului primar și prescolar;
4) pt. postul de psiholog stagiar
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată sau echivalentă în domeniul psihologie, specializarea psihologie și și aviz de exercitare a profesiei eliberat de Colegiul Psihologilor din România;
5) pt. postul de psihopedagog debutant
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată sau echivalentă în domeniul științe ale educației, specializarea pedagogie, pedagogia învatamantului primar și prescolar;
DOSARELE DE ÎNSCRIERE la concurs se vor depune, în perioada 13.12.2016 – 27.12.2016 de luni până vineri între orele 8-15:30, la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 9-10, Birou Resurse umane, salarizare, protecţia muncii, şi vor conţine următoarele documente:
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. curriculum vitae;
4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
5. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
8. alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
NOTĂ:
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la punctele 2), 4) şi 8) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de înscriere: în perioada 28.12. – 29.12.2016;
b) proba scrisă, la sediul instituţiei, în data de 05.01.2017, ora 10;
c) interviul în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.