Administraţie
Consilierii locali din Dej se întrunesc într-o ședință ordinară. Bugetul pe 2017 se află pe ordinea de zi
Publicat acum
8 anipe
de
Dorin CocișConsilierii locali din Dej se vor întruni marți, 28 februarie, într-o ședință ordinară pe luna februarie. Pe ordinea de zi se va afla și proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej și a Listei de investiții pe anul 2017.
Ședința va avea loc, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej. Pe ordinea de zi se află 8 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalului Municipal Dej pe anul 2017.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului înscris în C. F. Nr. 53365 (Sediul Agenției Județene a Oficiului Forțelor de Muncă Dej).
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitație publică a terenului situat în Municipiul Dej, Strada Andrei Mureșanu, Nr. 39, în suprafață de 396 m.p. înscris în C.F. Nr. 59717 Dej, în vederea construirii unei locuințe.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii lotului pentru construire locuință situat în Municipiul Dej, Strada George Mânzat, Nr. 6, în baza Legii Nr. 15/2003, republicată.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea revocării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 13 din data de 31 ianuarie 2017.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate privată a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea retragerii dreptului de folosință asupra terenurilor atribuite beneficiarilor de loturi pentru construire locuință, care nu au respectat prevederile art. 6, alin. (1) din Legea Nr. 15/3003, republicată.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej și a Listei de investiții pe anul 2017.
9. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 22 februarie 2017, ora 16,00 de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.
FOTO – Arhivă