Administraţie
Ședință a CL Dej. Se discută despre tariful de salubrizare, dar și despre stabilirea taxelor și impozitelor pe 2019
Publicat acum
6 anipe
de
Dorin CocișConsilierii locali din Dej se vor întruni joi, 13 decembrie, cu începere de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna decembrie. Pe ordinea de zi sunt 10 proiecte de hotărâre, dar și soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 146 din 24 iulie 2018, privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi la Spitalul Municipal Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 9/19031 din 3 noiembrie 2014.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1, pct. 4 din Hotărârea de Consiliu Local Nr. 179 din 27 septembrie 2018 privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții .
- Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pe anul 2019.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării tarifelor pentru serviciile publice de salubrizare din Municipiul Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publica si privata a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local Nr. 64/2001, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr.969/2002, Anexa 3.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea Consiliului Local Nr. 75 din 20 iunie 2017.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Constantin Brâncuși.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.
FOTO – Arhivă