Ştiri din zonă
Titluri de cărţi pe cărţi de vizită, modul prin care un om de afaceri din județul Cluj promovează lectura
Publicat acum
6 anipe
de
Dorin CocișClujeanul Victor Miron, iniţiatorul campaniei „Cărţile pe faţă”, a lansat o nouă idee de promovare a lecturii prin care încurajează oamenii de afaceri să îşi treacă recomandări de cărţi pe spatele cărţilor de vizită, transmite Mediafax.
Victor Miron a declarat, miercuri, potrivit sursei citate, că sugerează ca pe spatele cărţilor de vizită să fie trecute trei titluri, unul de poezie, unul de ficţiune şi unul non-ficţiune.
„După ce timp de cinci ani am încurajat oamenii să îşi dea Cărţile pe faţă, acum îi provocăm să îşi dea cărţile pe spate, pe spatele cărţilor de vizită. Am lansat o nouă idee inedită de promovare a lecturii care încurajează oamenii de afaceri să îşi treacă recomandări de cărţi pe spatele cărţilor de vizită. Cred că poţi începe mai uşor o conversaţie cu o persoană pe care tocmai ai cunoscut-o dacă porneşti dialogul de la cărţile care te-au influenţat. Sugestia este să fie trei titluri, unul de poezie, unul de ficţiune şi unul non-ficţiune. Sunt deja oameni de afaceri care dau la tipar noile cărţi de vizită cu titluri de cărţi pe verso, le place ideea”, a spus Miron.
Pentru finanţarea întregii campanii „Cărţile pe faţă”, iniţiatorii au început şi o formă de antreprenoriat social prin intermediul unei platforme unde Victor Miron a scos la vânzare o serie de cărţi scrise de el.
„Ce este deosebit la aceste cărţi este faptul că ele se pot tipări cu poza cititorilor pe copertă, iar toate vânzările provenite din cărţi merg spre campania Cărţile pe faţă. De asemenea, în cadrul campaniei de încurajare a lecturii punem la cale şi un volum de poezii de dragoste colectiv, unde oricine va avea şansa de a-şi vedea poezia tipărită în cartea <>”, a mai spus Victor Miron.
De Ziua Internaţională a Cărţii, 23 aprilie, vizitatorii vor avea acces gratuit la Grădina Botanică din Cluj-Napoca şi la cea din Jibou dacă vor avea o carte la ei.