Administraţie
Consilierii locali din Dej se întrunesc joi, 30 mai, într-o ședință ordinară
Publicat acum
6 anipe
de
Dorin CocișConsilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 mai, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna mai.
Pe ordinea de zi se află 15 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.
ORDINE DE ZI:
- Proiect de hotărâre pentru aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiect, actualizate după aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 114/2018, pentru proiectul ”Reabilitarea și modernizarea Liceului Tehnologic ”Someș” Dej, Municipiul Dej, județul Cluj”.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special doamnei RUS CLAUDIA la Adunarea Generală a Acționarilor Societății Transurb S.A. Dej, din data de 31 mai 2019, ora 1300.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea duratei contractelor de închiriere pentru beneficiarii loturilor atribuite în baza Legii Nr. 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, republicată.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică a parcelei de teren situată în Municipiul Dej, Strada Traian Nr. 26, în suprafață de 132 m.p.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării a trei parcele de teren în suprafață totală de 8.510 m.p., înscrise în C.F. Nr. 52271 C.F. Nr.52272, C.F. Nr. 52273, în vederea extinderii Cimitirului din Dealul Florilor.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului Local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al IV-lea al anului 2018.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului Local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al I al anului 2019.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului Local al Municipiului Dej și Bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din patrimoniul public al Municipiului Dej în patrimoniul privat al Municipiului Dej.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50201 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere construcție, a suprafeței de 307 m.p.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Procesul – verbal de predare – primire Nr. 2.5491/11 octombrie 2007.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Contractul de concesiune Nr. 22/18.797 din 3 noiembrie 2014.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanţă juridică şi de reprezentare a intereselor Municipiului Dej, în perioada evaluării cererilor de finanțare și pe perioada implementării contractelor de finanțare din fonduri europene.
- Proiect de hotărâre privind aprobarea aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul „Creșterea eficienței energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej, cod SMIS 125016
- Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici pentru proiectul „Creșterea eficienței energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej”.
- Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 23 mai 2019.