Administraţie
Câți angajați din Primăria Dej pleacă acasă ca urmare a deciziei ICCJ

Publicat acum
3 zilepe

Un funcționar public care are și o decizie de pensionare nu mai poate lucra în administrație. Contractul lui de muncă trebuie să înceteze, a decis Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ). La Primăria Municipiului Dej, 27 de persoane sunt nevoite să plece acasă.
Decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție nr. 91/2024 a fost publicată în Monitorul Oficial în 29 ianuarie 2025 și a intrat în vigoare.
”Pentru respectarea legislației în vigoare a fost necesară încetarea raportului de serviciu pentru 14 funcții publice, și încetarea contractului individual de muncă pentru 13 funcții contractuale, acestea din urmă fiind din cadrul Serviciului Administrării Domeniului Public”, a precizat pentru Dej24.ro Primăria Municipiului Dej.
Rămâne de văzut dacă lipsa acestor oameni va afecta activitatea Primăriei Municipiului Dej, mai ales că așa-zisa „Ordonanță-trenuleț”, emisă de Guvernul Ciolacu la sfârșitul lui decembrie 2024, restricționează noile angajări. Practic, sunt ”înghețate” angajările la stat în 2025, atribuțiile de serviciu ale celor plecați urmând să fie preluate de colegii de birou.