Administraţie
Dej | Informații despre venitul minim de incluziune care intră în vigoare din 1 ianuarie
Publicat acum
1 anpe
Primăria Municipiului Dej informează că din 1 ianuarie 2024 ajutorul social şi alocaţia pentru susţinerea familiei vor fi înlocuite cu VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE. Acesta este reglementat prin legea nr. 196/2016 și reprezintă un beneficiu de asistență socială acordat familiilor și persoanelor singure aflate în situație de dificultate, în scopul prevenirii și combaterii sărăciei și riscului de excluziune socială.
Cererea de acordare a venitului minim de incluziune, însoţită de documentele doveditoare şi angajamentul de plată, inclusiv în cazul cetăţenilor străini sau apatrizi, precum şi al persoanelor fără adăpost, se depune din 1 ianuarie 2024 la Primăria Municipiului Dej, Serviciul Public de Asistență Socială, poarta 2, sau se poate transmite electronic, pe adresa de e-mail: primaria@dej.ro.
Cererea de acordare a venitului minim de incluziune poate fi preluată de la Serviciul Public de Asistență Socială, poarta 2, de pe site-ul Primăriei Municipiului Dej, www.primariadej.ro, Informații publice, Acte necesare, Acte necesare pentru activități de asistență socială, sau poate fi descărcată accesând link-ul: https://www.primariadej.ro/informatii-publice/8/acte-necesare/ , unde se regăsesc și informații despre venitul minim de incluziune.