Administraţie
Primăria Dej scoate pentru a doua oară la licitație terenul pe care se va ridica un nou supermarket, în zona SADP!
Publicat acum
5 anipe
de
Dorin CocișPrimăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică pentru concesionarea unui teren situat pe strada Crângului.
- Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Dej, str. 1 Mai, nr. 2, judeţul Cluj, tel. 0264211790, fax 0264212388, e-mail: primaria@dej.ro, cod fiscal 4349179.
- Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: „Teren destinat construirii unui Spaţiu comercial și parcări auto”, în suprafaţă de 8339 mp, situat în Municipiul Dej, str. Crângului, nr. 23, jud. Cluj, bun proprietate publică,
- conform HCL 134/15.11.2019 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare de la camera nr. 38 (persoană de contact – ing. Laura Balint).
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Primăria municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentației de atribuire de 100 lei în contul concedentului: RO17TREZ21721360250XXXXX, deschis la Trezoreria Dej, cod fiscal al concedentului: 4349179 .
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 06/01/2020, ora 12.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 09/01/2020, ora 11.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi înregistrată la Registratura Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare originale.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 09/01/2020, ora 13.00, la sediul Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Acțiunea în justiție se poate introduce la secția de contencios administrativ a Tribunalului Cluj, Calea Dorobanților, nr. 2-4, județul Cluj, telefon: 0264 596111, fax 0264595844, e-mail tr-cluj-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 16/12/2019.