Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută despre tariful de salubrizare, dar și despre stabilirea taxelor și impozitelor pe 2019

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 13 decembrie, cu începere de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna decembrie. Pe ordinea de zi sunt 10 proiecte de hotărâre, dar și soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 146 din 24 iulie 2018, privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi la Spitalul Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 9/19031 din 3 noiembrie 2014.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1, pct. 4 din Hotărârea de Consiliu Local Nr. 179 din 27 septembrie 2018 privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții .
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pe anul 2019.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării tarifelor pentru serviciile publice de salubrizare din Municipiul Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publica si privata a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local Nr. 64/2001, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr.969/2002, Anexa 3.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea Consiliului Local Nr. 75 din 20 iunie 2017.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Constantin Brâncuși.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

FOTO – Arhivă

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER