Consilierii locali din Dej se întrunesc într-o ședința ordinară pe luna noiembrie

loading...

 

consilieri sedinta buget Dej (2)

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 26 noiembrie, într-o ședință ordinară pe luna noiembrie.

Ședința va avea loc de la ora 15 în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli al Spitalului Municipiului Dej pe anul 2015.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej pe anul 2015.

3. Proiect de hotărâre privind introducerea în inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej a obiectivelor ce urmează a fi cuprinse în Contractul de Delegare a Serviciului de Alimentare cu apă și Canalizare.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea transmiterii din domeniul public al Municipiului Dej, în domeniul privat al Municipiului Dej și scoaterea din funcțiune și casare a unor bunuri aflate în concesiunea Companiei de Apă Someș S.A Cluj.

5. Proiect de hotărâre privind predarea către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice prin Compania Naţională de Investiţii “ CNI “ SA a amplasamentului constând în teren pe strada Nicolae Iorga nr. 5 şi asigurarea condiţiilor în vederea executării obiectivului de investiţii “ SALĂ DE EDUCATIE FIZICĂ ȘCOLARĂ “.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe a terenului situat în Municipiul Dej. str. Fântânilor, nr. 26, în suprafaţă de 289 mp.

7. Proiect de hotărâre privind utilizarea anuală temporară a domeniului public pentru amplasarea unui patinoar artificial demontabil

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea diminuării suprafeţei de teren înscris în CF nr. 60395 cu nr. topo 1257/2/5 şi dezlipirea în două parcele.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea alipirii a două parcele, înscrise în CF nr. 51231 şi CF NR. 54428 şi ulterior dezlipirea în două parcele.

10. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii nr. 75/2009 a Consiliului Local al municipiului Dej privind stabilirea unor măsuri pentru buna gospodărire, păstrarea curăţeniei, respectarea normelor de igienă, protecţia mediului şi înfrumuseţare în Municipiul Dej.

11. Proiect de hotărâre privind necesitatea aplicării principiului transparenței și publicității a procesului bugetar prevăzut la art. 8 din Legea 273/2006

12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri, începând cu data de 21.11.2015, ora 14,00, de la Secretariatul Consiliului Local din sediul Primăriei Municipiului Dej – Camera Nr. 15.

 

loading...
Categorii: Administraţie

Despre autor

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi publicată.
Câmpurile necesare sunt marcate cu*