Conectează-te cu noi

Administraţie

S-A DAT SENTINȚA. Tiberiu Zelencz, destituit ilegal din funcția de viceprimar al comunei Mica

Publicat acum

pe

 

alegeri PSD Mica (2) Zelencz

Tiberiu Zelencz a fost destituit ilegal din funcția de viceprimar al comunei Mica, se arată în decizia Tribunalului Cluj, secția mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă și asigurări sociale.

Vă reamintim, pe 28 noiembrie 2014, consilierii locali din Mica au votat pentru schimbarea viceprimarului din funcție, Tiberiu Zelencz. Ședința din urmă cu 8 luni a fost cea de-a treia încercare de schimbare a PSD-istului Zelencz, în 22 septembrie (lipsă de voturi) și 27 octombrie (retras de pe ordinea de zi de primar), dorindu-se același lucru. În noiembrie 2014, opt consilieri au votat ”pentru” schimbare, doi ”împotrivă”, un vot a fost în alb, iar un consilier s-a abținut, rezultatul fiind schimbarea lui Zelencz. ”Eu consider această hotărâre abuzivă și o voi ataca”, spunea atunci Zelencz.

Pe data de 3 iunie, consilierii locali din Mica s-au întrunit într-o ședință extraordinară pentru a alege un nou viceprimar. O ședință care părea extrem de scurtă, având în vedere că pe ordinea de zi erau doar două proiecte de hotărâre. Totuși ședința s-a transformat într-un haos total care a durat peste 2 ore și care nu a adus niciun rezultat, funcția de viceprimar rămânând în continuare vacantă.

Dupa aproape 8 luni de la schimbarea mea din functia de viceprimar, timp in care a existat un proces pe rol, instanta a hotarat anularea si suspendarea hotararii de consiliu, prim care, in data de 28.11.2014, am fost schimbat din functie. 

Ma bucur ca s-a facut dreptate, chiar daca eu am sustinut inca din momentul schimbarii mele, ca proiectul de hotarare initiat de catre primar,a fost introndus ilegal pe ordinea de zi a sedintei. 

Nu am contestat votul unor colegi din consiliu, care au vrut schimbarea mea, ei dorindu-si probabil atunci o noua majoritate impreuna cu primarul, dar si un nou viceprimar, numire care nu a mai avut loc nici pana in ziua de azi.

Prim pronuntarea instantei, comuna Mica are, oficial, viceprimar. Odata cu revenirea mea in functia de viceprimar, sper ca neintelegerile si orgoliile sa fie lasate la o parte, iar ceea ce ne-am propus impreuna cu primarul si colegii mei din consiliu, de cand am fost investiti in functie, sa se reflecte in bunul mers al comunei Mica si in bunastarea cetatenilor ei. 

In cele 10 luni care au mai ramas pana la alegerile locale, trebuie sa dam dovada fata de cetatenii care au avut incredere in noi, ca mai presus de orice, interesele lor vor fi pe masa noastra de lucru.

Vreau sa multumesc pe aceasta cale d-lui avocat Cosmin Costas si d-lui jurist Ioan Man, care au preluat acest caz si au obtinut un nou succes in calitatea lor de oameni ai legii”, a scris Tiberiu Zelencz, fostul viceprimar al comunei Mica, pe pagina sa de facebook.

Reporterii Dej24.ro l-au întrebat pe primarului comunei Mica, Pavel Goron, dacă va respecta decizia instanței și dacă va ataca decizia tribunalului:

O să atac decizia în contencios… Ceva este ilegal… Eu nu pot să înțeleg cum un judecător poate să dea o asemenea sentință. Adică în moment ce l-ai destituit… la legea 215, articolul 57 scrie clar, cum s-a ales așa va fi și destituit de către consilieri. Eu nu pot să înțeleg, în niciun caz, în moment ce îl dădeam afară pe legea 393 și din moment ce am respectat articolul 57, aliniatul 4 din legea 215/21, care scrie clar… se aleg/se destituie de către consiliul local. Am respectat și prevederile articolului 18, aliniatul 4 din legea 393, tot privind statutul aleșilor locali. Am respectat dispozțiile articolului 36, aniniatul 1, articolul 45, aliniatul 1, articolul 115 care scriu clar – consilierii sunt cei care hotărăsc, consilierii dau hotărâri și așa mai departe. Cum poate un judecător să vină să încalce asemenea? Au fost mulți destituiți în țară și în județul Cluj la niciunul. Asta înseamnă că România este o țară a politicului. Deci 100% este mână politică fiindcă eu nu pot să cred un om cu facultate, un judecător, poate să vină să încalce o hotărâre care-i dată de consiliul local. Eu am rămas surprins. Noi vom vom merge mai departe. (…) Toată procedura este legală sau dacă au vrut să se lege de altă procedură și de comisia juridică… articolul 44, dacă era ceva procedural cu comisia juridică să-și pună semnătura. Articolul 44 din legea 215 scrie clar, eu am pus cu 30 de zile înainte expunerea de motive, proiectul de hotărâri și scrie clar… dacă rapoartele prevăzute la aliniatul respectiv nu sunt întocmite în termen de 30 de zile, deci raportul comisiei juridice, înregistrarea proiectului se constituie implicit favorabilă. Deci nu avem ce comenta. S-a încălcat de către Judecătorie (…) Asta este procedură politică! Și atunci țara se duce pe râpă dacă noi așa venim și ținem oameni ca și Zelencz în consiliul local, care atâta știe, să vină și să bată din gură. I-aș recomanda la domnul Itu, că de acolo vine, de la PSD, să-și aleagă niște oameni cât de cât… dacă nu cu școală… măcar cu cei 7 ani de acasă”, a declarat Pavel Goron, primarul comunei Mica, pentru Dej24.ro

Decizia Tribunalului Cluj nu este definitivă și poate fi atacată cu recurs.

Decizie tribunal mica

 

Administraţie

Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4

Publicat acum

pe

Proiectul Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat de către MUNICIPIUL DEJ , in perioada 01.04.2016- 30.09.2020 și are o valoare totală de 8.988.813,88 lei, din care contribuția FEDR 7.194.083,39 lei iar 8.294.354,970 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în clădirile publice din municipal Dej.

Obiectul prezentului proiect
Prin realizarea proiectului ” Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486”, se urmărește atingerea următoarelor obiective:
1. Reabilitarea termica a elementelor de anvelopa a clădirilor prin înlocuirea tâmplăriei exterioare, termoizolarea pereților si a planșeului superior, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

2. Reabilitarea termica a sistemului de încălzire prin înlocuirea rețelei de distribuție si izolarea acesteia, înlocuirea caloriferelor existente si înlocuirea cazanelor din centrala termica, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

3. Utilizarea unor soluții alternative de producere a energiei prin montarea unor pompe de căldura sol-apa, montarea de panouri solare si panouri fotovoltaice, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

4. Eficientizarea iluminatului si reducerea consumului de energie electrica prin reabilitarea instalației de iluminat si înlocuirea corpurilor de iluminat cu corpuri LED, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

5. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor prin înlocuirea învelitorii la corpul C1+C3 si înlocuirea jgheaburilor si burlanelor la ambele clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

6. Creșterea gradului de confort în interiorul clădirii prin refacerea finisajelor interioare, înlocuirea ușilor interioare, reabilitarea instalației electrice, respectiv montarea de obiecte sanitare si accesorii noi în grupurile sanitare până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

7. Adaptarea infrastructurii pentru accesul persoanelor cu dizabilități prin amenajarea unor grupuri sanitare speciale în interiorul clădirilor, respectiv prin montarea unor rampe de acces la intrările în clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

8. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor la foc

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, o nouă licitație pentru vânzarea blocului V03 și a terenului aferent

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 02 Noiembrie 2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie

1) Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
  • Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

2) Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie a actului de identitate
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 19 Noiembrie 2018, ora 10 00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 20 Noiembrie 2018, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută și despre locuințele pentru tineri. Vezi ORDINEA DE ZI

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni miercuri, 31 octombrie, de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna octombrie. Pe ordinea de zi sunt 15 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 52059.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 60652 și alipire la C.F. Dej Nr. 60701, situat în Municipiul Dej, Strada Câmpului.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții: ”Locuințe pentru tineri, destinate închirierii, județul Cluj, Municipiul Dej, Strada Fericirii Nr. 1”,necesari realizării lucrărilor tehnico – edilitare și sistematizării verticale.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A. a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Reabilitarea, modernizarea și dotarea Căminului Cultural din Strada Dealul Viilor Nr. 14, din Municipiul Dej, Județul Cluj.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A., a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Construire sală de educație fizică școlară în cadrul Școlii Gimnaziale ”Avram Iancu”, Corp B, Strada Aurora Nr. 5, Municipiul Dej, Județul Cluj.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al bugetului local , al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al III-lea al anului 2018.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al primarului Municipiului Dej și serviciile subordonate.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru Construire Spălătorie auto, Platformă betonată și branșament utilități, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Vâlcele Nr. 8, C.F. 61404, Nr. cad. 61404.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului de colaborare încheiat între Municipiul Dej și agenții economici/instituții, în vederea punerii în aplicare a proiectului ”Adoptă un spațiu verde”.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării tarifelor la Stația de reciclare.
  13. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării cantității de 628 m.c. din 708 m.c. masă lemnoasă pe anul 2018 din trupul de pădure Cetan, Ighiș.
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și actualizării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 23 din 27 martie 2014, conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015, precum și nominalizarea a doi consilieri locali, reprezentanți ai Consiliului Local al Municipiului Dej, în cadrul Grupului de Lucru Local Dej, privind Strategia Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome, pentru perioada 2015 – 2020.
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare ale Unității de îngrijire la domiciliu pentru vârstnici și Centrul de zi de Socializare și petrecere a timpului liber, conformotărârii Guvernului Nr. 867/2015.
  16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare