Conectează-te cu noi

Social-Cultură

”Management performant și proceduri administrative simplificate pentru cetățenii Municipiului Dej”

Publicat acum

pe

Municipiul Dej în calitate de beneficiar, a marcat în cadrul unui eveniment desfășurat în data de 27.11.2023 finalizarea proiectului Management performant și proceduri administrative simplificate pentru cetățenii Municipiului Dej”, Codul SIPOCA/MySMIS: 1235/155153, proiect cofinanțat din FondulSocial European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Proiectul a demarat în data de 04.04.2022 se derulează pe o perioadă de 20 luni și are termen de finalizare luna decembrie 2023. Valoarea totală a proiectului este de 3.384.010 lei. Valoarea cofinanțării Uniunii Europene este de 2.876.408,50 lei din care valoare eligibilă nerambursabilă din  bugetul național 439.921,30 lei iar cofinanțarea eligibilă a Municipiului Dej fiind în valoare de 67.680,20 lei.

Scopul proiectului :

Obiectivul general al proiectului constă în continuarea măsurilor de consolidare a capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Dej prin introducerea utilizării de instrumente de management al calității și performanței în administrația publică locală,

în concordanță cu Planul de acțiuni pentru implementarea etapizată a managementului calității în autorități și instituții publice 2016-2020, respectiv CAF (Cadrul Comun de Autoevaluare a modului de funcționarea institutiilor publice) și BSC (Balanced Scorecard – sistem de management strategic), și extinderea măsurilor de simplificare a procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru) și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale primăriei.

Rezultatele proiectului:

  • au fost realizateproceduri simplificate pentrureducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local prin implementarea în platforma integrată a unui numar de 40 de servicii noi , pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale primăriei, care pot fi găsite pe site-ul primăriei www.primariadej.ro , accesând meniul “Servicii online”;
  • au fost implementate măsuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru) și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale primăriei;
  • au fost implementate aplicatii moderne și performante pentru imbunătățirea activitații anumitor departamente ale primăriei;
  • a fost realizată instruirea a 30 de persoane din cadrul personalului Municipiului Dej, în ceea ce privește utilizarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului;
  • au fost realizate planul CAF si tabloul de bord-sistemul de management strategic (BSC) al primăriei, instrumente moderne de management al calității recunoscute la nivel global pentru administrația publică, fiind instruite 60 de persoane din cadrul instituției pentru aplicarea cu succes a acestor instrumente;

Prin proiectul ” Management performant și proceduri administrative simplificate pentru cetățenii Municipiului Dej”, se oferă o alternativă la modul clasic livrare a serviciilor gestionate de municipalitate, prin preluarea documentelor și datelor în format electronic de la cetățeni/mediu de afaceri, urmărindu-se creșterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsă a serviciilor electronice către cetățeni și  creșterea eficienței în tratarea solicitărilor in cadrul competențelor partajate al primăriei.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER