Administraţie
Ședință a noului CL Dej | Se discută despre impozite și taxe, dar și despre salariile funcționarilor publici
Publicat acum
5 orepe
Noii consilieri locali din Dej, care au depus jurământul în urmă cu câteva săptămâni, vor avea parte de prima ședință ordinară în actuala formulă.
Ședința este programată miercuri, 27 noiembrie, de la ora 14. Pe ordinea de zi se află 12 proiecte de hotărâre:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților Consiliului Local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
2. Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei mixte pentru evaluare și selecție cereri de sprijin financiar acordat cultelor religioase din Municipiul Dej.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea constituirii Comisiei mixte de negociere în vederea efectuării de tranzacții imobiliare (vânzări, cumpărări terenuri, schimburi de terenuri).
4. Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei mixte de analiză și verificare a dosarelor privind închirierea locuințelor A.N.L.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 5/27.692 din 15.11.2019.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de concesiune pentru
terenul situat în Dej, Strada Crângului, Nr. 32, Bl. L5, Parter, pe care este edificată o
Extindere la parterul blocului (la Ap. 2) – Balcon.
7. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor măsuri cu privire la salariile de bază
pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de
specialitate al primarului municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea
Consiliului Local al Muncipiului Dej.
8. Proiect de hotărâre privind indexarea și aprobarea impozitelor și taxelor locale
pentru anul 2025.
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local, al
bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul III al anului 2024.
10. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor publice subordonate finanțate din venituri proprii și subvenții.
11. Proiect de hotărâre privind închirierea chioșcurilor alimentare de tip căsuțe din lemn.
12. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej pentru anul școlar 2025 – 2026.
13. Soluționarea unor problemele ale administrației publice locale.
Dorin
2024-11-21 la 10:49:08 PM
-de sa sprijinim financiar cultele religioase?? daca nu avem nici in clin, bici in mâneca cu religia??
-ne maresc taxele si impozitele si isi maresc lor salariile?? si angajatii primariei is la cumparaturi in timpul programului, primarul are ditamai salarul si va avea si pensie speciala