Conectează-te cu noi

Administraţie

S-a finalizat proiectul „Crearea și dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Dej”

Publicat acum

pe

PrimariaDej1

UAT Municipiul Dej, în calitate de beneficiar, anunță finalizarea proiectului „Crearea și dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Dej”, cod SMIS 44238.

Contractul de finanţare nr. 5036 a fost semnat la data de 27.02.2015 cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013 și Autoritatea Naţionala pentru Turism în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013.

Proiectul a fost cofinanțat în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabila și promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivităţii Romaniei ca destinaţie turistică, Operaţiunea „Crearea Centrelor Naţionale de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestora”.

Obiectivul general al proiectului a fost crearea și dotarea unui Centru Național de Informare și Promovare Turistică în vederea dezvoltării turismului și creșterii numărului de turiști în Municipiul Dej și în zonele limitrofe.

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:

  • Construirea Centrului National de Informare și Promovare Turistica Dej, în scopul dezvoltării turismului și creșterii numărului de turiști în municipiu și în zonele limitrofe.
  • Crearea unui web site și a unei baze de date cu informații turistice complete și actualizate, în scopul creșterii utilizării internetului în serviciile de rezervare și promovare turistică.
  • Crearea și dotarea Centrului Natțional de Informare și Promovare Turistică cu echipamentele necesare unei bune funcționări a activității acestuia, în scopul dezvoltării turismului în municipiul Dej.
  • Amplasarea a trei firme luminoase, a unui logo Romania volumetric, un catarg și două borne semnalizatoare, în scopul creșterii vizibilitatii Centrului Național de Informare și Promovare Turistică creat.

Activităţile derulate în cadrul proiectului au fost:

  • Construcţia centrului
  • Crearea / dezvoltarea web site-ului – https://www.turism-dej.ro/
  • Crearea bazei de date cu informaţii turistice
  • Dotarea Centrului Național de Informare şi Promovare Turistică Dej

Beneficiarii proiectului directi și indirecti, din punct de vedere economic, social și cultural sunt:

  • locuitorii municipiului și a zonelor limitrofe care vor beneficia de noi locuri de muncă datorită creșterii economice a agenților și implicit de creșterea nivelului de trai și care iși vor putea dezvolta afaceri în domeniul turismului;
  • turiștii din întreaga tara care vor afla despre municipiu, zonă, se vor putea informa cu privire la obiective și toata gama de informații turistice;
  • turiștii straini aflați în țara cât și cei care decid sa viziteze România, care prin promovarea realizata vor beneficia de informare turistică despre municipiul și zona noastră;
  • populația țării prin promovarea valorilor și realizarea vizibilității regiunii și implicit prin promovarea țării ca destinație turistică pentru turiștii străini;
  • ghizii turistici locali, naționali și specializați ce vor fi implicati în realizarea de activităti turistice și cărora li se va facilita accesul la informații;
  • agenții economici din municipiu și din zonele învecinate, care vor înregistra o creștere a veniturilor;
  • institutiile locale, regionale și naționale prin implicarea lor in activități turistice și prin promovarea municipiului, a zonei, a țării;
  • autoritatea publică centrală pentru turism prin suportul acordat în oferirea de date turistice statistice actualizate.

Rezultatele obţinute în cadrul proiectului:

  • Crearea si dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Dej
  • Crearea / dezvoltarea website-ului proiectului – https://www.turism-dej.ro/
  • Crearea bazei de date cu informaţii turistice

Valoarea totală a proiectului, conform contractului de finanțare a fost de 629.979,99 lei, valoarea totală eligibilă a proiectului a fost de 618.981,19 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR a fost de 559.373,30 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național a fost de 47.228,27 lei, iar co-finanţarea eligibilă a beneficiarului a fost de 12.379,62 lei.

Valoarea totală eligibilă cheltuită a fost de 440.265,81 lei, la care se adaugă valoarea de 99.061, 92 lei, însemnând TVA.

Proiectul a avut un impact pozitiv la nivelul Municipiului Dej dar şi la nivel regional, încurajându-se creșterea gradului de informare, conștientizarea potențialului turistic al municipiului şi implicit dezvoltarea turismului. UAT Municipiului Dej a reuşit prin intermediul proiectului, să creeze cadrul necesar informării corecte şi complete a turiştilor.

Perioada de implementare a proiectului a fost de 10 luni, respectiv din 28 februarie până în 27 decembrie 2015.

 

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER