Ştiri din zonă
Cine BAC-ul trece, la UNTOLD petrece! Tudor Chirilă susține campania „BAC DE 10”
Publicat acum
8 anipe
de
Dorin CocișFestivalul Untold garantează și în acest an petrecerea pentru toți absolvenții examenului de bacalaureat. Pentru că perfomanța în educație trebuie permanent încurajată, campania „Bac de 10” se reia și în acest an.
Toți absolvenții examenului de Bacalaureat care obțin nota 10 vor primi câte un abonament pentru cele patru zile la cel mai bun festival din Europa, UNTOLD. Și cei care promovează examenul vor avea reduceri substanțiale, și anume 300 de lei plus taxe în loc de 450 de lei plus taxe (preț final abonament). Artistul Tudor Chirilă s-a alăturat campaniei și susține performanța în educație.
TUDOR CHIRILĂ: „Eu cred că educația în toate formele ei și în toate etapele ei este cea mai importantă parte în formarea unui om. Din păcate educația în România nu are o foarte mare susținere, dar asta e o altă discuție. Bac-ul este din nou o etapă și este un moment simbolic în viața unui elev și ar trebui să adune cam tot ce a învățat el în liceu și să devină examenul de maturitate. Pentru unii elevi educația se face cu stimulete, alții învață pentru că așa au simțit și primit în familie. Nu cred că asta contează foarte mult. Important e să înveți și să rămâi cu ceva. Ideea că poți traversa în viață ca o gâscă fără pene fără nimic, nu mi se pare cool. De aceea, eu salut această inițiativă a celor de la UNTOLD care îi premiază pe copiii care-și iau Bac-ul. Poate sună așa ciudat, că ce e nevoie de stimulent? Da, câteodată se pare că e nevoie și până la urmă mi se pare că e vorba despre un festival care se implică în viața educațională și chiar dacă o face sub forma asta mi se pare interesant. Mi se pare tare. Luați Bac-ul cu 10 și mergeți la UNTOLD și faceți-vă de cap sau luați-vă bacul și aveți reducere. Tare!”
ADRIAN CHEREJI, director de Marketing și Comunicare UNTOLD: „Bac de 10 este o campanie de care suntem foarte mândri. Vrem să susținem performanța în educație și în tot acest timp ne-am preocupat să le putem oferi tinerilor variante cât mai creative de a-și procura biletul la cel mai bun festival din Europa. Cu atât mai mult e interesant, cu cât dacă ești un tânăr motivat, nu ai nevoie de bani ca să vii la festival ci doar să te pui cu burta pe carte”.
În campania de anul trecut 81 de absolvenți care au promovat examenul de Bacalaureat cu nota 10 au primit abonamente cadou la cea mai tare petrecere a anului 2015, UNTOLD. Alți peste 4500 de tineri au primit reducere de 100 de lei la abonament. Bianca Cucoș este unul dintre absolvenții de 10 care a primit cadou din partea UNTOLD acces gratuit la cele patru zile la festival.
BIANCA CUCOȘ, absolvent de 10 promoția 2015: „Oricât de greu ar părea, eu am luptat și am atins ceea ce mi-am dorit, nota maximă. Nu e imposibil să faci performanța de a aveamedia 10 la bacalaureat. Trebuie doar să știi să îți stabilești prioritățile și să te pregătești din timp. Nu poți obține rezultate bune fără muncă, însă munca îți va fi răsplătită de UNTOLD, unde te vei putea relaxa și distra la maxim, eliminând stresul acumulat”.
Toți absolvenții care doresc să participe la campanie pot să se preînregistreze incepând cu data de 9 iunie și până pe data de 8 iulie, pe www.untold.com la secțiunea „Bac de 10” unde pot obține mai multe informații despre promoție.
UNTOLD, BEST MAJOR FESTIVAL 2015 ȘI BRANDUL ANULUI ÎN ROMÂNIA
UNTOLD 2016 va avea loc în perioada 4-7 august, iar pe scenă vor urca peste 150 de artiști internaționali de renume, dintre care: DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, AFROJACK, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO, FAITHLESS, PAROV STELAR, Ummet Ozcan, Chase and Status DJ Set, Dannic, Dubfire Live: Hybrid, Dub Fx, Ella Eyre, James Arthur, Jamie Jones, Jeru the Damaja, Kwabs, Lost Frequencies, Mazde, Nahko and Medicine for the People, Netsky DJ Set, Pendulum & Verse DJ Set, Route 94, Rudimental DJ, Sasha, Scooter, Sharam, The Asteroids Galaxy Tour, Y’akoto.
Vă reamintim, UNTOLD a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL în cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaștere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.