Administraţie
Schimbări în programul de lucru al SPCEP Dej
Publicat acum
5 anipe
Conform Primăriei Municipiului Dej, începând de azi, 20 martie 2020, până la o dată ce va fi comunicată ulterior, din motive de securitate și sănătate în muncă, ca urmare a evoluției situației pe teritoriul României, programul de lucru cu publicul și fluxul activităților de relații cu publicul la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej se modifică după cum urmează:
PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
PRIMIRI CERERI ŞI ELIBERĂRI DOCUMENTE | ||
LUNI – JOI | 09.00 – 12.00 13.00-15.00 | |
VINERI | 09.00 – 12.00 |
> La GHIȘEUL NR.1
SE VOR PRELUA NUMAI CERERI PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE ȘI NUMAI PENTRU MOTIVELE PIERDERE, FURT, DISTRUGERE (pentru alte situații urgente se vor depune documente justificative)
DEPUNEREA CERERILOR SE FACE ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ, DE PREFERINȚĂ, ÎN BAZA PROGRAMĂRII ONLINE PE SITE-UL SERVICIULUI LA ADRESA www.evidentadej.ro DOAR PENTRU INTERVALELE ORARE 9,00-12,00 ȘI 13,00-15,00 CONFORM PROGRAMULUI PROVIZORIU DE LUCRU CU PUBLICUL SAU PENTRU PERSOANELE CARE NU AU ACCES LA INTERNET, DIRECT LA GHIȘEU ÎN ACELEAȘI INTERVALE ORARE.
- Nu se pot depune alte tipuri de cereri (ex. stabilire reședințe, furnizări de date, etc…)
Conform art. 14 din Anexa la Decretul nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, vize de reședință).
> La GHIȘEUL NR.2
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE
> La GHIȘEUL NR.3
SE VOR PRELUA NUMAI CERERI DE ÎNREGISTARE A ACTELOR ȘI FAPTELOR DE STARE CIVILĂ ȘI ELIBERAREA CERTIFICATELOR AFERENTE ACESTORA
(înregistrare nașteri, căsătorii, decese)
- Nu se pot depune alte tipuri de cereri (ex. transcrieri, duplicate certificate, livrete de familie, rectificări acte, etc…)