Administraţie
Dej | Programul cu publicul este restrâns la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor
Publicat acum
4 anipe
Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej – acolo unde au fost confirmate patru cazuri de COVID-19 – funcționează, însă programul cu publicul este restrâns.
”Având în vedere actualul context epidemiologic, în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej programul cu publicul este restrâns la intervalul orar 09:00-12:00, până în data de 22 septembrie.
Activitățile cu publicul care se desfășoară în această perioadă, zilnic de luni până vineri în intervalul orar 09:00- 12:00, sunt următoarele:
- Eliberarea cărților de identitate personalizate
- Depunerea actelor pentru cărți de identitate provizorii și eliberarea acestora
- Înregistrarea documentelor privind nașteri, căsătorii, decese.
IMPORTANT: Depunerea cererilor pentru eliberarea de cărților de identitate și stabilirea reședinței, se poate realiza doar la Direcția Județeană de Evidența Persoanelor Cluj, Str. Aviator Bădescu, nr. 7-9, Cluj-Napoca, tel: 0264-450406, fax: 0264-450405, E-mail: djepcluj@mail.rdscj.ro, Web: www.djepcluj.ro”, arată Primăria Municipiului Dej.
Vă reamintim, pe 9 septembrie, Dej24.ro anunța că un angajat al Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Dej a fost depistat pozitiv cu COVID-19. Ca urmare a acestui fapt, toți colegii bărbatului au fost testați, iar activitatea serviciului s-a suspendat provizoriu. Ulterior, alte trei persoane din cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej au primit rezultat pozitiv, astfel că numărul infectaților a ajuns la patru.
Citește și:
PREMIERĂ. Angajat al Primăriei Dej, confirmat cu noul coronavirus
PREMIERĂ. Încă doi angajați ai Primăriei Dej, confirmați pozitiv cu COVID-19 (ACTUALIZARE)