Conectează-te cu noi

Administraţie

Au fost stabilite locurile pentru afișaj electoral în Dej! Ce reguli trebuie să respecte partidele

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Având în vedere prevederile art. 79 alin.1 din Legea nr.208/2015,cu modificările și completările ulterioare privind alegerea Senatului și a Camerei Deputaților, coroborate cu prevederile pct.51 din HG nr.81/2019 din privind aprobarea Programului calendaristic pentru realizarea acţiunilor necesare pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European în anul 2019.

În baza prevederilor ‚art. 68’, alin. (1) , art.115 alin.1litr.a din Legea Nr. 215/23 mai 2001 privind administrația publică locală, republicată, cu completările și modificările ulterioare:

Art. 1. Se stabilesc locurile speciale de afișaj electoral din Municipiul Dej pentru, organizarea și desfășurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European în anul 2019, pe panouri electorale care vor fi amplasate, după cum urmează:

  • Piața Bobâlna, (în parcarea stației de taximetrie);
  • Strada Unirii, (în parcarea unității comerciale Carrefour, Dealul Florilor);
  • Sat Șomcut, (centru, în zona Magazinului Mixt);
  • Sat Pintic, (centru, în zona Magazinului Mixt);
  • Cartier Ocna Dej, (centru, zona stație autobuz);
  • Cartier Viile Dejului, (centru, zona Magazinului Mixt);
  • Cartier Dej – Triaj, (zona stație de autobuz);

Art. 2. Sunt interzise utilizarea locurilor de afișaj electoral în alte locuri decât cele stabilite la art.1. din prezenta dispoziție.

Art. 3. Afișarea se va face pe panouri montate în locurile stabilite la art.1 din prezenta dispoziție și vor fi folosite de candidații în alegeri și de către partidele care îi susțin.

Art. 4. Un afiș electoral amplasat în locurile prevăzute la art.1 nu poate depăși dimensiunea de 500 mm o latură și 350 mm cealaltă latură, iar cel prin care se convoacă o reuniune electorală 400 mm o latură și 250 mm cealaltă latură.

Art. 5. Panourile prevăzute la art.1 vor fi montate până în data de 26 aprilie 2019.

Art. 6. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei dispoziții se încredințează Serviciul administrativ și Serviciul de administrare a domeniului public din cadrul Primăriei Municipiului Dej.

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc joi, 30 mai, într-o ședință ordinară

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 mai, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna mai.

Pe ordinea de zi se află 15 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiect, actualizate după aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 114/2018, pentru proiectul ”Reabilitarea și modernizarea Liceului Tehnologic ”Someș” Dej, Municipiul Dej, județul Cluj”.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special doamnei RUS CLAUDIA la Adunarea Generală a Acționarilor Societății Transurb S.A. Dej, din data de 31 mai 2019, ora 1300.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea duratei contractelor de închiriere pentru beneficiarii loturilor atribuite în baza Legii Nr. 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, republicată.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică a parcelei de teren situată în Municipiul Dej, Strada Traian Nr. 26, în suprafață de 132 m.p.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării a trei parcele de teren în suprafață totală de 8.510 m.p., înscrise în C.F. Nr. 52271 C.F. Nr.52272, C.F. Nr. 52273, în vederea extinderii Cimitirului din Dealul Florilor.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului Local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al IV-lea al anului 2018.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului Local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al I al anului 2019.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului Local al Municipiului Dej și Bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din patrimoniul public al Municipiului Dej în patrimoniul privat al Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50201 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere construcție, a suprafeței de 307 m.p.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Procesul – verbal de predare – primire Nr. 2.5491/11 octombrie 2007.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Contractul de concesiune Nr. 22/18.797 din 3 noiembrie 2014.
  13. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanţă juridică şi de reprezentare a intereselor Municipiului Dej, în perioada evaluării cererilor de finanțare și pe perioada implementării contractelor de finanțare din fonduri europene.
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul „Creșterea eficienței energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej, cod SMIS 125016
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici pentru proiectul „Creșterea eficienței energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej”.
  16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 23 mai 2019.

Continuă să citești

Administraţie

Pozitia primarului municipiului Dej referitoare la situația gospodariilor inundate

Publicat acum

pe

loading...

Primarul municipiului Dej Morar Costan a transmis, aseară, un comunicat de presă în care se referă la situația gospodăriilor inundate.

”Din păcate, condițiile meteorologice din ultimele zile au creat probleme în mai multe zone din țară inclusiv în municipiul nostru. Ca de obicei, în astfel de situații încercăm să intervenim în zonele cu probleme, în cel mai scurt timp posibil, mai ales că odată cu cantitățile de apă sunt angrenate și aluviuni. La fel am procedat și pe strada Bistriței. Cu toate că în cursul zilei de astăzi am participat la o întalnire cu mediul de afaceri din zonă, la care a fost prezent și ministrul Finanțelor, Eugen Teodorovici, unde au participat numeroși reprezentanți ai agenților economici din municipiu, am avut în permanență legătura cu Detașamentul de Pompieri pentru a gestiona situația gospodăriilor inundate pe strada Bistriței, iar începând cu ora 14.00 s-a intervenit pentru pomparea apei. Strada Bistriței este o zona problemă, tocmai de aceea a fost prinsă în proiectul Companiei de Apa Someș, împreună cu Primăria Municipiului Dej, prin care se va realiza rețeaua de canalizare a apei menajere și ulterior, printr-un proiect separat, se va realiza rețeaua de colectare a apei pluviale și modernizarea străzii.

Și în acest moment suntem pe teren împreuna cu echipele Serviciului Administrării Domeniului Public și ale Detașamentului de Pompieri Dej pe strada Bistriței, Macazului, strada Șomcutului din zona Viile Dejului, zona podului peste Someș unde râul și-a depășit cotele și în alte zone cu situații similare. Indiferent care va fi evoluția în continuare suntem pregătiți să intervenim, condițiile meteorologice neputând fi controlate”, a transmis, aseară, primarul Morar Costan.

Citește și:

Gospodării INUNDATE pe o stradă din Dej. ”De ani de zile facem adrese…” – FOTO

INUNDAȚII la Dej! Mai multe persoane au fost înconjurate de ape. Au intervenit pompierii dejeni – FOTO

Autoritățile din Dej, ÎN ALERTĂ. Someșul, gata să iasă din matcă – VIDEO

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej a publicat RAPORTUL FINAL al proiectelor selectate pentru a primi finanțare nerambursabilă!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej a publicat RAPORTUL FINAL privind lista proiectelor culturale selectate pentru a primi finanțare nerambursabilă.

Având în vedere „art. 5” din Legea Nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general.

Comisia de selecție înființată conform „art. 4”, „art. 8”, „art. 27” din Legea Nr. 350/2005, „art. 12”, din Ordonanța Nr. 2/2008 și a Dispoziției Nr. 119 din data de 27 februarie 2017, a Primarului Municipiului Dej, privind îmbunătățirea sistemului de finanțare a programelor sportive și culturale, stabilește că următoarele dosare au îndeplinit condițiile de eligibilitate prevăzute în Ghidul solicitantului și s-au calificat pentru obținerea finanțării nerambursabile din fonduri publice:

PROIECTE SPORTIVE:

PROIECTE CULTURALE:

COMISIA:

Albinetz Constantin – președinte
Rus Ovidiu – membru
Postevca Valentin – membru
Chirilă Gavril – membru
Tecar Lucian – membru
Danciu Nicoleta – secretar

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare