Conectează-te cu noi

Administraţie

Birocrație redusă la Primăria Dej, pe bani europeni!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Administrația dejeană a demarat implementarea proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ” cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Scopul proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Dej, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.

Rezultate:

  • Arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente, registratură electronică și management arhivă fizică de documente, portal web, platformă integrată;
  • Retro-digitalizarea unui număr de cca. 20.000 dosare;
  • Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului pentru aplicarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.
  • Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local.

Valoarea totală a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă este de 98% din valoarea eligibilă a proiectului iar cofinanțarea eligibilă a Municipiului Dej este în valoare de 46 182,72 lei.

Administraţie

Primăria Dej scoate la LICITAȚIE parcări în cartierul Dealul Florilor!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 16 septembrie 2019.

Data limită de depunere a ofertelor – miercuri, 25 septembrie, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face joi, 26 septembrie, cu începere de la ora 11:00.

Continuă să citești

Administraţie

Se lansează proiectul ”Implică-te pentru Dej!”. Vezi despre ce e vorba

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Dej lansează platforma ”Implică-te pentru Dej!”, un proiect prin care fiecare dejean are posibilitatea de a se implica activ în dezvoltarea orașului. Prin intermediul acestei platforme, ideile, propunerile dumneavoastră pot deveni proiecte pe care autoritatea locală le va implementa pentru ca Dejul să devină orașul pe care ni-l dorim cu toții.

Pot participa la procesul de bugetare participativă cetățenii care au domiciliul în Dej și au împlinit vârsta de cel puțin 18 ani.

Propunerile sunt depuse exclusiv de cetățenii cu domiciliul în municipiul Dej, în mod individual. Un cetățean poate depune o sigură propunere de proiect.

Propunerile de proiecte trebuie să se încadreze în una din următoarele linii de proiecte:

A. Spații verzi, locuri de joacă, mobilare urbană (amenajare spații publice)

B. Zone pietonale, siguranța circulației,  fluidizare trafic.

Chiar dacă propunerea ar putea fi încadrată în mai multe domenii, deponentul trebuie să opteze pentru  linia de proiecte pe care o consideră cea mai potrivită.

Propunerile pot fi trimise prin intermediul platformei Implică-te pentru Dej/ secțiune a site-ului www.primariadej.ro, după crearea unui cont. 

Urmați pașii:

1. Accesați site-ul www.primariadej.ro,

2. Accesați secțiunea Implică-te pentru Dej,

3. Creare cont

4. Completare fișă proiect.

5. Trimitere.

Acest proces este unul transparent, deschis și va răspunde cu prioritate nevoilor comunității noastre.

Calendarul de depunere a proiectelor este următorul:

  • Depunerea proiectelor: 10 septembrie – 11 octombrie 2019
  • Analiza proiectelor: 14 octombrie – 25 octombrie 2019
  • Votul proiectelor: 28 octombrie- 15 noiembrie 2019
  • Afișare  rezultate finale: 18 noiembrie 2019

Proiectele realizate de dumneavoastră, după ce vor fi validate de autoritatea locală vor fi supuse votului, iar cele care vor primi cel mai mare număr de voturi, vor fi finanțate din bugetul local și vor fi realizate.

Votarea este restricționată la teritoriul Municipiului Dej. Pentru a putea vota este necesar ca în momentul votului să vă aflați pe raza Municipiului Dej și să permiteți accesul la locația dumneavoastră de pe dispozitivul pe care îl utilizați. Platforma Implică-te pentru Dej/ secțiune a site-ului www.primariadej.ro colectează date despre locația dumneavoastră doar în momentul votului pentru a asigura respectarea procedurii de votare.

Votarea online presupune înregistrarea prealabilă pe platformă.

Urmați pașii:

1. Accesați site-ul www.primariadej.ro,

2. Accesați secțiunea Implică-te pentru Dej,

3. Creare cont

4. Votează

Fiecare cetățean înscris pe platforma Implică-te pentru Dej/ secțiune a site-ului www.primariadej.ro  poate vota 2 proiecte – câte unul pentru fiecare dintre cele două linii de proiecte stabilite. Fiecare participant poate vota o singură dată pentru câte unul pentru fiecare dintre cele două linii de proiecte stabilite.

Vă recomandăm să consultați următoarele secțiuni ale platformei Implică-te pentru Dej!:

Întrebări frecvente.

Regulament

Termeni și condiții

Informații suplimentare cu privire la bugetarea participativă puteți obține prin email la adresa implicatepentrudej@dej.ro sau la numărul de telefon 0264 211 790 interior 139.

sursă: comunicat de presă Primăria Municipiului Dej

Continuă să citești

Administraţie

Municipiul Dej a lansat licitația pentru cele 20 de autobuze electrice! Mai vrea și sistem de e-ticketing

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Municipiul Dej a lansat licitația pentru 20 de autobuze electrice și un sistem de e-ticketing, pentru care este dispus să aloce 33,2 milioane de lei.

Municipiul Dej a lansat licitația pentru „Furnizare a 20 de autobuze noi (14 medii de 7-10 m si 6 mici de 5,4-7 m), nearticulate, cu actionare complet electrica, dotate cu sistem de e-ticketing destinate transportului public de calatori in Municipiul DEJ din cadrul proiectelor finanțate prin POR 2014-2020”, în valoare totală de 33,2 milioane lei și un termen de implementare de 8 luni de la semnarea contractului. Ofertele pot fi depuse până la data de 16.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 16.02.2020, arată platforma mobilitate.eu.

Obiectivul prezentei achiziții il reprezinta incheierea unui Acord-cadru de furnizare a 20 de autobuze noi (14 autobuze de capacitate medie si tipodimensiune de 7-10 m si 6 autobuze de capacitate mica si tipodimensiune de 5,4-7 m), nearticulate, cu actionare complet electrica destinate transportului public de calatori in Municipiul DEJ. Autobuzele care vor fi livrate in cadrul acordului-cadru incheiat in urma prezentei proceduri vor fi dotate cu echipamente si sisteme informatice pentru asigurarea functionalitatilor de e-ticketing, comunicare management flota si informare dinamica a pasagerilor in interiorul mijloacelor de transport si in statiile de asteptare transport in comun. In baza acordului-cadru incheiat in urma prezentei proceduri, municipiul Dej vor achizitiona urmatoarele tipuri de mijloace de transport in comun: Achizitia de 6 autobuze electrice mici a fost prevazut un cost de 7.090.480 lei fara TVA; – Achizitia de 14 autobuze electrice medii a fost prevazut un cost de 23.878.368 lei fara TVA, – Achizitia de sistem de e-ticketing transport in comun: 1.564.189,6 lei fara TVA – Achizitia de licente aferente sistemului de e-ticketing: 751.493 lei fara TVA Valoarea estimată fără TVA a a acordului cadru: 33.284.530,61 RON.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare