Administraţie
Blocul V03 din Dej, scos la vânzare! Unde va avea loc licitația
Publicat acum
6 anipe
de
Dorin CocișPrimăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.
Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr.25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ee. Lazar Mihaela), începând cu data de 09.10.2018.
Documentele de capabilitate si participare la licitatie
1) Pentru persoanele juridice:
- Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
- Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
- Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
- Copie după cartea de identitate;
- Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
- Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
- Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
- Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
- Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
- Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
- Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.
2) Pentru persoanele fizice:
- Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
- Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
- Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
- Copie a actului de identitate
- Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de ‘organul fiscal competent;
- Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
- Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
- Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.
Data şi locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25.10.2018, ora 10:00 la Registratura Primăriei municipiului Dej.
Data, ora şi locul licitatiei – Licitaţia publică cu strigare va avea loc în data de 29.10.2018, ora 11:00, la sediul Primăriei Dej, camera 41.
FOTO – Arhivă