Naţional
CNADNR face „iarna car și vara sanie”. Pregătiri intense pentru sezonul rece
Publicat acum
8 anipe
de
Dorin CocișCompania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. a finalizat în data de 26 iunie 2016 contractul de servicii Asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate aferente proiectului „Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă” în valoare totală de 24.780 lei (fără TVA).
Valoarea totală a Proiectului „Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă” conform Actului adiţional nr.2 la Contractul de Finanţare nr. 308/20.11.2015 a fost de 146.713.134,88 lei din care valoarea totală eligibilă este de 117.174.682,00 lei, iar 85% din valoarea eligibilă constituie finanțare nerambursabilă acordată de către Comisia Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională, diferența până la valoarea totală fiind asigurată de la Bugetul de Stat.
Obiectivul principal al contractului a constat ȋn furnizarea de servicii de informare și publicitate privind asistența financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice pentru proiectul „Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă”.
Prin implementarea contractului „Asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate aferente proiectului „Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă”” s-a urmărit realizarea de materiale publicitare pentru Promovarea Proiectului în scopul informării publicului larg cu privire la asistența financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice, ceea a condus la creșterea gradului de conștientizare în rândul cetățenilor cu privire la sprijinul financiar nerambursabil acordat României de către Uniunea Europeană.
Contractul de servicii „Asistenţă tehnică pentru măsuri de publicitate aferente proiectului „Achiziţie autofreze de curăţat zăpada şi vehicule echipate pentru intervenţii speciale pe timp de iarnă”” a fost atribuit prin Achiziţie directă, firmei SC FOTOSFERA MEDIA SRL.
Contractul a avut o perioadă de implementare de 2 luni.
FOTO – Arhivă