Conectează-te cu noi

Eveniment

Conducerea Salinei Ocna Dej, REACȚIE după zvonurile privind cazurile de COVID-19

Publicat acum

pe

Photo credits - Horea-Andrei Mihuţ

Conducerea Salinei Ocna Dej infirmă informația apărută aseară pe o pagină de Facebook, conform căreia ar exista mai multe cazuri confirmate de coronavirus la salină. Directorul Alin Sălătioan susține că, într-adevăr, un angajat a fost infectat cu COVID-19, însă acesta nu a mai fost la muncă din 21 martie, fiind în concediu.

Aseară, pe o pagină de Facebook intitulată ”Salina Ocna Dej” a apărut mesajul că ”există primele cazuri confirmate de coronavirus la Salina Ocna Dej”. Informația a fost ”rostogolită” în spațiul public, având numeroase distribuiri și comentarii.

Astăzi, conducerea Salinei Ocna Dej ne-a trimis un comunicat de presă referitor la acest subiect:

”Urmare aparitiei ieri 31.03.2020 a unor informatii denigratoare si instigatoare la adresa conducerii Sucursalei Salina Ocna Dej, pe un site de socializare (Facebook) utilizand o pagina denumita ”Salina Ocna Dej

In calitate de director al Sucursalei Salina Ocna Dej va fac urmatoarele precizari:

a) Acest site, pagina de facebook ”Salina Ocna Dej” nu este site-ul oficial al Sucursalei Salina Ocna Dej,

b) ESTE O PAGINA PRIVATA CARE A UTILIZAT IN MOD ILEGAL SIGLA SALROM. Sigla Salrom, care este marca inregistrata la OSIM de catre SNS SA si nu poate fi utilizata in postari private!

c) Au fost postate informatii false cu privire la existenta in cadrul Sucursalei a doua cazuri de imbolnaviri cu coronavirus, cu scopul de a crea panica printre salariatii Sucursalei.

Societatea Nationala a Sarii S.A. si implicit Sucursala Salina Ocna Dej se delimiteaza de toate mesajele care au aparut pe aceasta pagina de facebook si va efectua o cercetare in acest sens pentru sanctionarea persoanei vinovate.

Totodata va comunic ca la nivelul Sucursalei Salina Ocna Dej, desi am luat toate masurile necesare de prevenire a imbolnavirii cu COVID 19, avem confirmat un singur caz de imbolnavire cu COVID -19 in data de 30.03.2020, caz care a fost imediat comunicat si la sediul SNS SA, conform protocolului instituit pentru situatia de urgenta , urmare  decretului prezidential nr. 195/2020.

Mentionez ca angajatul confirmat cu COVID -19 nu a fost prezent la serviciu in cadrul Sucursalei Salina Ocna Dej din data de 21.03.2020, astfel ca nu a contaminat pe colegii prezenti la serviciu (nici un coleg cu care a intrat in contact nu prezinta simptome).

Avand in vedere ca au trecut 10 zile din data in care nu a mai fost prezent in unitate pana la confirmarea cu COVID-19, in urma recomandarilor primite de la DSP Cluj, am luat decizia ca tot schimbul de munca pe care acesta isi desfasura activitatea sa nu fie prezent la serviciu.

Consider ca s-au luat toate masurile posibile pe linie de Securitate si Sanatate in munca cu toata responsabilitatea pentru resursa umana gestionata la Sucursala Salina Ocna Dej”, a transmis directorul Salinei Ocna Dej, Alin Sălătioan.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER