Conectează-te cu noi

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc joi într-o ședință ordinară pe luna mai

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 31 mai, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna mai.

Pe ordinea de zi se află 19 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D în vederea întocmirii DTAC și DTOE pentru ansamblu comercial de servicii, amenajări exterioare și operațiuni cadastrale.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public și privat al Municipiului Dej, concesionate Companiei de Apă Someș S.A.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea delegării gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Dej.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini, Regulamentului de funcționare și modelul de contract privind delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Dej.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea inregistrării în domeniul public al Municipiului Dej și înscrierea in C.F. a terenului in suprafață de 1.602 m.p. cu Nr. topo. 693/1, situat in localitatea Cetan.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii lotului pentru construire locuință atribuit in baza Legii Nr. 15/2003 republicată, situat in Municipiul Dej, Strada Andrei Mureșanu, Nr. 23.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea intocmirii Actului adițional la Procesul verbal de predare – primire Nr. 12618/14.06.2017 – beneficiar Miclea Vasile Ciprian.

8. Proiect de hotărâre privind aprobare P.U.Z. pe Strada Plopului.

9. Proiect de hotărâre privind aprobare P.U.Z. construire Sală de Educație fizică școlară în cadrul Liceului Tehnologic ”Constantin Brâncuși”.

10. Proiect de hotărâre privind constatarea dreptului de proprietate privată a unor imobile situate în intravilanul Municipiului Dej.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 50856

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea înființării unor puncte de servicii de administrație publică, denumite generic ”Primării de cartier”.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea subvenționării totale a sterilizării câinilor cu stăpân ce aparțin rasei comune sau a metișilor aflați pe raza Municipiului Dej.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 3 din Hotărârea Consiliului Local Nr. 158/2017 referitor la aprobarea prelungirii duratei contractelor de închiriere pentru spațiile cu destinația de locuință.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea redenumirii serviciului “Unitatea de asistență medico – socială” conform Hotărârii Guvernului Nr. 867/2015 – Nomenclatorului serviciilor sociale și aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare aferente.

16. Proiect de hotărâre privind privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej şi servicii subordonate.

17. Proiect de hotărâre privind modificarea Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local Nr. 53/30 martie 2018 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.

18. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor de urgență doamnei Mathe Eva Andrea, domiciliată în Dej, Strada Nicolae Iorga Nr. 49, județul Cluj, în vederea acoperirii prejudiciilor cauzate de incendiul din data de 19 mai 2018.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și actualizării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 23 din data de 27 martie 2014, conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015, precum și nominalizarea a doi consilieri locali reprezentanți ai Consiliului Local al Municipiului Dej în cadrul G.A.L. (Grupul de lucru local Dej) conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015 privind Strategia Guvernului României din incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome pentru perioada 2015 – 2010.

20. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

 

FOTO – Arhivă

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER