Conectează-te cu noi

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc joi într-o ședință ordinară pe luna septembrie

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 27 septembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna septembrie.

Pe ordinea de zi se află 11 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărîre privind aprobarea Acordului de parteneriat cu Administrația Bazinală de Ape “Someș-Tisa” în scopul depunerii proiectului “ Imbunătățirea transportului public și nemotorizat în municipiul Dej” SMIS 126369.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea dării în folosință gratuită pe durată de 5 ani a echipamentului Aparat radar mobil (pistol Laser LTI20/20TruCam), către Inspectoratul de Poliție Județean Cluj;

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea vînzării cantității de 628 mc din 708 mc masă lemnoasă pe anul 2018 din trupul de pădure Cetan și Ighiș.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru ridicarea și îndepărtarea animalelor domestice nesupravegheate aflate pe terenurile de pe raza administrativă a Municipiului Dej;

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în CF Dej nr.59888;

6. Proiect de hotărâre privind modificarea art.1 din H.C.L.nr.18 din 28 februarie 2013;

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de administrație ale unităților de învățămînt din Municipiul Dej.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri de funcționare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ECO-METROPOLITAN Cluj pentru anul 2018.

9. Proiect de hotărîre privind concesionarea fără licitație publică a terenului în cota de 147/490 mp situat în Dej, str.Cîmpului nr.6.

10. Proiect de hotărâre privin aprobarea acordării scutirii de la plata către bugetul local a taxei privind regularizarea autorizației de construire pentru SC „ARC PARC INDUSTERIAL” SRL DEJ.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea transmiterii dreptului de administrare în favoarea județului Cluj ,asupra terenului în suprafață de 1602 mp, înscris în CF nr.50539,aferent obiectivului de investiții” Închidere a depozitelor neconforme de deșeuri din județul Cluj.”

12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

 

FOTO – Arhivă

Reclamă
Protejat cu parola. Introdu parola pentru a vedea comentariile.

Protejat cu parola. Introdu parola pentru a vedea comentariile.

  1. Pop Tiberiu

    23 septembrie 2018 la 13:04

    Am crezut ca vreti sa si multumiti sefilor pt apararea penalului Dragnea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administraţie

DEJ | Bazinul didactic de înot va fi inaugurat în acest an! Lucrările se apropie de final

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Începând din acest an, locuitorii municipiului Dej se vor putea bucura de bazinul de înot didactic. Cel puțin așa promite primarul Morar Costan.

Municipiul Dej, alături de alte localități din țară, beneficiază de finanțarea acestui obiectiv prin programul „Bazine de înot” al Companiei Naționale de Investiții care realizează aceste proiecte-tip pentru bazine de înot didactic la nivel național.

Conform edilului Morar Costan, bazinul va putea fi utilizat, la fel ca și patinoarul, de către toate instituțiile de învățământ dejene pentru desfășurarea orelor de sport, dar și de către toți dejenii, indiferent de anotimp.

Bazinul de înot didactic, ale cărui lucrări de edificare au debutat în anul 2017, este amplasat pe strada Nicolae Titulescu în zona vechiului ștrand.

Primăria Municipiului Dej va asigura din fonduri proprii racordul la utilitățile necesare funcționării bazinului de înot și va acoperi costurile de întreținere ale investiției.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej amână licitația pentru vânzarea blocului V03, pentru 26 martie!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Primăria Municipiului Dej amână licitația anunțată inițial pentru data de 13 martie 2019 și aduce la cunoştinţa celor interesaţi că aceasta va avea loc pe 26 martie 2019, cu începere de la ora 11:00.

Este vorba despre o licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25, începând cu data de 07 martie 2019.

Documentele de capabilitate și participare la licitație

Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
  • Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie de pe actul de identitate
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25 martie 2019, ora 10:00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 26 martie 2019, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

Continuă să citești

Administraţie

Investiții în albiile văilor Salca și Olpret din zona Dej!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa a prezentat recent obiectivele de investiţii în bazinul hidrografic Someş-Tisa pe raza județului Cluj.

Realizarea obiectivelor de investiţii se bazează pe gospodărirea calitativă şi cantitativă a apelor, în scopul apărării împotriva inundaţiilor, folosirii judicioase a resurselor de apă, păstrării şi conservării biodiversităţii ecosistemului.

Activitatea de dezvoltare a sistemului de gospodărire a apelor se realizează prin:

  • lucrări de prevenire a inundaţiilor
  • lucrări de apărare împotriva inundaţiilor
  • lucrări pentru asigurarea surselor de apă
  • lucrări de protecţia mediului

În cadrul acestei activităţi, la nivelul Administraţiei Naţionale „Apele Române – Administraţiei Bazinale de Apă Someş-Tisa, în lista de investiţii propuse pentru anul 2019, la nivelul judeţului Cluj, sunt cuprinse următoarele obiective:

  • Amenajarea pentru apărarea împotriva inundaţiilor provocate de râul Someşul Mic, pe sectorul Cluj-Napoca – Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 31.500.000 de lei;
  • Reprofilare albie Valea Salca amonte de municipiul Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 600.000 de lei;
  • Amenajarea râului Someşul Mic, în municipiul Cluj-Napoca – valoarea propusă pentru anul 2019: este de 3.000.000 de lei;
  • Amenajare Valea Olpret în zona municipiului Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 4.136.000 de lei.

Valoarea totală propusă pentru anul 2019 prin Programul investiţional din judeţul Cluj este de 39.236.000 de lei.

În cazul obiectivului Amenajarea râului Someşul Mic în municipiul Cluj-Napoca precizăm că Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa depinde de Consiliul Judeţean Cluj pentru realizarea lucrărilor de apărare împotriva inundaţiilor. Astfel, Consiliul Judeţean Cluj s-a angajat să realizeze exproprierile necesare pentru finalizarea lucrărilor şi să predea instituţiei noastre CF-urile terenurilor în cauză libere de sarcini”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare