Conectează-te cu noi

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc marți într-o ședință ordinară pe luna iulie

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni marți, 24 iulie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna iulie.

Pe ordinea de zi se află 25 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul ”Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială Mihai Eminescu Dej, Strada Avram Iancu Nr. 2 – 4” cod SMIS 111486.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul ”Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială Avram Iancu Dej, situată în Strada Aurora Nr. 5, SMIS 111559.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul ”Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială situată în Strada Mixandrelor Nr. 2/A, județul Cluj”, SMIS 116845.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnica- economice şi a indicatorilor tehnico-economici, inclusiv Anexa privind descrierea sumară a investiției propuse a fi realizată prin proiect „REABILITAREA ȘI DOTAREA NOII LOCAȚII A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL DEJ“.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 50238.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică cu strigare a imobilului situat in Municipiul Dej, Strada Crângului Nr. 1 (bloc V03) și a terenului aferent.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii din patrimoniul privat al Municipiului Dej administrat de Consiliul Local, în patrimoniul public al Municipiului Dej, a suprafeței de 3000 m.p. având destinația de ”Teren Piața Dealul Florilor”.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de concesiune Nr. 113/5234 din 14 iulie 1995.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 12 din 23 ianuarie 2018 și suplimentarea valorii necesare realizării obiectivului de investiții.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Listei de investiții și finanțarea multianuală a obiectivelor de investiții.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej, pe  trimestrul al III-lea al anului 2018.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al bugetului local, al bugetelor instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al II-lea al anului 2018.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării titlului de Cetățean de Onoare a Municipiului Dej, domnului Papp Paul.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului in suprafață de 300 m.p., situat in Municipiul Dej, Strada George Mânzat Nr. 12, către Georgiu Liviu Florin.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării imobilului situat în Municipiul Dej, Strada Avram Iancu Nr. 13, Ap. 1 cu terenul aferent, înscris in C.F. Nr. 51235-C1-U4 având destinația de locuință, actualului chiriaș Sindile Lenuța, conform Sentinței Nr. 99/2018.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării imobilului situat in Municipiul Dej, Strada Ecaterina Teodoroiu Nr. 58, Ap. 68, cu terenul aferent, înscris in C.F. Nr. 50071-C1-U68, având destinația locuința, actualului chiriaș Grad Lenuța.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării imobilului situat in Dej, Strada Avram Iancu Nr. 36, Ap. 3 cu terenul aferent, înscris in C.F. Nr. 53967-C1-U3 având destinația de locuință, actualilor chiriași Radu Iuliana Adriana si soțul Radu Aurel conform Sentinței Nr. 1359/2013.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publică a unui imobil situat în intravilanul Municipiului Dej.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 50418.

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea completării Anexei Nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 59 din 29 aprilie 2017 (prețuri și tarife).

21. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.

22. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 57/2018, privind stabilirea unor măsuri pentru buna gospodărire, păstrarea curățeniei, respectarea normelor de igienă, protecția mediului și înfrumusețare a Municipiului Dej.

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea retragerii dreptului de folosință asupra terenului atribuit domnului Jurca Dan Vasile, care nu a respectat prevederile Art. 6, alin. (1) din Legea Nr. 15/2003, republicată.

24. Proiect de hotărâre privind aprobarea asocierii Municipiului Dej, în calitate de membru asociat al clubului sportiv FOTBAL CLUB UNIREA DEJ, aprobarea Actului Constitutiv și Statutului clubului actualizate la zi, numirea reprezentanților municipiului Dej în Adunarea Generală și Consiliul Director al clubului și aprobarea cotizației lunare către club.

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea denumirii unei străzi în Municipiul Dej, zona ’’Peste Someș’’.

26. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

Primăria Dej: LICITAȚIE pentru parcări nou amenajate pe strada Unirii

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe str. Unirii, BL. D10 și A8.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 19 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 29 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 30 octombrie 2018, ora 1100.

Continuă să citești

Administraţie

ANUNȚ: Se închiriază PARCĂRI pe trei străzi din municipiul Dej. Vezi unde

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe strada ZEFIR.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 17 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 25 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 26 octombrie 2018, ora 1100.

De asemenea, Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe străzile Luceafărului și Crângului bl. T10.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 18 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 26 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 29 octombrie 2018, ora 1100.

Continuă să citești

Administraţie

Dej | LICITAȚIE pentru închirierea parcărilor nou amenajate pe strada Orizont

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe strada Orizont, în spatele blocului D1.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 16 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 24 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 25 octombrie 2018, ora 1100

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare