Conectează-te cu noi

Naţional

Istoria din spatele legendarului brand Giorgio Armani

Publicat acum

pe

Giorgio Armani este o casă de modă italiană care produce îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, pantofi, accesorii, ceasuri, cosmetice, articole de interior și bijuterii. Brandul dezvoltă, de asemenea, parfumuri în colaborare cu imensa corporație L’Oreal https://makeup.ro/product/2056/. În prezent, compania are peste 2000 de buticuri în întreaga lume.

Renumitul fondator s-a născut pe 11 iulie 1934 în orașul italian Piacenza într-o familie cu trei copii. Întors din armată în 1954, Giorgio Armani s-a angajat ca muncitor auxiliar în marele magazin universal La Rinascente din Milano.

În 1964, tânărul s-a angajat ca asistent la compania de îmbrăcăminte pentru bărbați Hitman, deținută de Nino Cerruti. Apoi a lucrat ca stilist pentru Emanuel Ungaro și Ermenegildo Zegna.

Lansarea primei colecții de îmbrăcăminte pentru bărbați

În 1970, Giorgio Armani și cel mai bun prieten al său Sergio Galeotti și-au deschis propriul studio. În 1974, designerul a prezentat prima sa colecție de îmbrăcăminte pentru bărbați, ce avea la bază costume clasice elegante în nuanțe maro, gri și negru. 

De asemenea, designerul a dezvoltat materiale unice formate din mai multe tipuri de fire. 

Semnarea unui acord cu GFT

În 1978, a fost semnat acordul Gruppo Finanziario Tessile, permițându-i lui Giorgio Armani S.p.A să investească într-un nou sediu dotat cu showroom-uri și birouri de presă.

Deschiderea primului butic

În 1982, omul de afaceri și-a deschis primul butic Emporio Armani la Milano, unde erau vândute produse din toate liniile companiei Giorgio Armani S.p.A. Ulterior, a fost deschis magazinul oficial.

Semnarea unui acord cu L’Oreal

În 1982, după ce a semnat un acord cu corporația L’Oreal, brandul a lansat primul parfum pentru femei Armani Le Parfum, iar apoi parfumul pentru bărbați Armani Eau Pour Homme. În total, până în 2012, au fost lansate aproximativ 80 de parfumuri de marcă.

Semnarea unui acord cu Luxottica Group

În 1988, a fost semnat un acord cu Luxottica Group Spa pentru producția de ochelari, iar designerul a lansat linia de rame oftalmice și ochelari de soare Armani Occhiali.

În 1990, au apărut divizii ale lui Giorgio Armani, Emporio Armani și Mani, care ofereau produse în diferite categorii de preț. Iar în 1999, a fost creată o nouă corporație pentru vânzarea accesoriilor mărcii.

În prezent compania este recunoscută la nivel mondial și lansează anual diverse linii cosmetice și colecții vestimentare, care fac istorie în domeniul frumuseții.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER