Conectează-te cu noi

Social-Cultură

Loc de muncă scos la concurs de Primăria Municipiului Dej!

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, județul Cluj, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante de muncitor III, la Formaţia Administrare pieţe şi cimitire.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • minim studii gimnaziale;
  • cazier fiscal;
  • vechime în muncă – minimum 4 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 martie 2018, ora 15:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 29 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Dej, judeţul Cluj, Str. 1 Mai nr. 2, telefon 0264/211.790, interior 135.

 

FOTO – Arhivă

Social-Cultură

Ziua Recoltei, sărbătorită duminică la Dej. Vezi PROGRAMUL

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează duminică, 23 septembrie, Ziua Recoltei. Evenimentul se va desfășura în intervalul orar 9-18, în Piața Bobâlna și va fi marcat de expoziţia cu vânzare de produse de sezon.

În cadrul evenimentului se va desfășura de la ora 11 cea de a II-a ediție a Festivalului Plăcintelor Someșene, iar de la ora 13 pe scena care va fi amplasată în Piața Bobâlna va avea loc un spectacol artistic (vezi PROGRAMUL pe afiș).

Pentru desfășurarea în bune condiții a activităților, circulația în Piața Bobâlna va fi restricționată începând de sâmbătă, 22 septembrie, ora 16, până duminică, 23 septembrie, după încheierea evenimentului.

Continuă să citești

Social-Cultură

Noi filme anunțate de Primăria Dej la cinematograful 3D din centru

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej anunță programul Sălii Multimedia 3D din incinta Muzelui Municipal Dej, în perioada 21-27 septembrie 2018.

VINERI –  21.09.2018

ORA 17:00 SIMPOZION, P.N.L. DEJ, ”CENTENARUL MARII UNIRI”

SÂMBĂTĂ – 22.09.2018

ORA 11:00 THE SWAN PRINCESS ( ”PRINȚESA LEBĂDĂ”, ANIMAȚIE, DUBLAT IN LIMBA ROMÂNĂ,  , A. G., 75 MIN.)

ORA 16:00 THE CURSE OF SLEEPING BEAUTY (”BLESTEMUL FRUMOASEI ADORMITE” DRAMA CRIME, A.P.12 ANI, 82 MIN. )

MARȚI – 25.09.2018

ORA 17:00  GHOST (” FANTOMA MEA IUBITĂ”, DRAMA/ROMANCE, A.G., 132 MIN.)

MIERCURI – 26.09.2018

ORA 17:00  INTERSTELLAR (”CĂLĂTORIND PRIN UNIVERS”, DRAMA/ S-F, A.P.-12, 162 MIN.)

JOI-  27.09.2018

ORA 17:00  IN THE HEART OF THE SEA ( ”ÎN INIMA MĂRII„, DRAMA/ACTION, A.P. -12, 117 MIN.)

”BILETELE POT FI PROCURATE DIN INCINTA LIBRĂRIEI MUNICIPALE DEJ DE MARȚI PÂNĂ SÂMBĂTĂ, ÎN INTERVALUL ORAR 8:00 – 16:00, CU MAXIM O ZI ÎNAINTE DE RULAREA FILMULUI SAU CU O ORĂ ÎNAINTEA RULĂRII FILMULUI.

BILETELE SE VÂND ÎN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE!

ÎN CAZUL ÎN CARE VOR EXISTA MAI MULTE SOLICITĂRI, FILMUL VA MAI FI RULAT ÎNCĂ O DATĂ, DUPĂ PRIMA PROIECȚIE. ACCESUL ÎN SALĂ CU MÂNCARE ȘI BĂUTURI ALCOOLICE ESTE INTERZIS!”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

Social-Cultură

Sistemul de avertizare „RO-ALERT” va fi testat joi și în județul Cluj!

Publicat acum

pe

Joi, 20 septembrie 2018, la nivelul județului Cluj, va fi testat Sistemul de avertizare a populației în situații de urgență „RO-ALERT”.

IGSU va transmite, în intervalul orar 17:00 – 19:00, un mesaj către toate Unitățile Administrativ Teritoriale conținute în geometria formată prin unirea punctului aflat la intersecția județelor Bihor, Alba și Cluj cu punctul aflat la intersecția județelor Bihor, Cluj și Salaj.

Pentru informații referitoare la configurarea și compatibilitatea dispozitivelor mobile, cât și pentru obținerea mai multor detalii privind sistemul RO-ALERT, vă recomandăm consultarea site-ului www.ro-alert.ro.

Sistemul RO-ALERT permite difuzarea de mesaje de tip Cell Broadcast pentru avertizarea și alarmarea populației în situații de urgență, conform prevederilor legale.

Sistemul RO-ALERT este folosit în situații majore în care viața și sănătatea cetățenilor sunt puse în pericol, cum ar fi fenomene meteo extreme, inundații amenințătoare, atac terorist sau alte situații care amenință grav comunitățile.

Sistemul RO-ALERT este implementat pe teritoriul României de către Ministerul Afacerilor Interne, prin Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale, ca urmare a Ordonanței de urgență nr. 72 din 5 octombrie 2017.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare