Conectează-te cu noi

Social-Cultură

Loc de muncă scos la concurs de Primăria Municipiului Dej!

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, județul Cluj, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante de muncitor III, la Formaţia Administrare pieţe şi cimitire.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • minim studii gimnaziale;
  • cazier fiscal;
  • vechime în muncă – minimum 4 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 martie 2018, ora 15:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 29 martie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Dej, judeţul Cluj, Str. 1 Mai nr. 2, telefon 0264/211.790, interior 135.

 

FOTO – Arhivă

Social-Cultură

Ziua Universală a Iei, marcată la Dej prin evenimentul „Purtăm IE cu mândrIE” – FOTO

Publicat acum

pe

Ziua Universală a Iei a fost marcată ieri și la Dej, în incinta Muzeului Municipal, prin evenimentul „Purtăm IE cu mândrIE”. 

Manifestările – organizate de Primăria Municipiului Dej, prin Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Dej și Muzeul Municipal Dej, în colaborare cu Centrele Turistice Cășeiu și Chiuiești – au debutat la ora 15 printr-o expoziție de produse meșteșugărești (sculptură din marmură, bijuterii artizanale, pictură pe sticlă, lemn sculptat, turtă dulce, țesături, ceramică, pirogravură, sticlă artizanală, produse din lavandă, picturi și panouri tematice realizate de Clubul Copiilor Dej).

Ulterior, de la ora 17, a avut loc un spectacol folcloric susținut de cursanți ai Școlii Populare de Arte „Tudor Jarda” Cluj-Napoca, secția externă Dej și de artiștii Felix Galan și Iulia Iosip.

Pe parcursul manifestărilor de ieri, 22 iunie, vizitatorii au putut admira și expoziția „Bienala de arhitectură Transilvania Cluj- Napoca 2015”, precum și o expozitie de port popular din zonele Cășeiu și Chiuiești.

Continuă să citești

Social-Cultură

Spitalul Municipal Dej a marcat 156 de ani de la înființare – FOTO

Publicat acum

pe

Spitalul Municipal Dej a marcat recent 156 ani de existență prin evenimentul „Zilele Spitalului Dejean”.

Aniversarea a fost marcată joi, 21 iunie, printr-un simpozion aniversar, aflat la cea de a V-a ediție, în cadrul căruia au susținut lucrări de specialitate numeroși medici din zonă.

Ieri, 22 iunie, în cadrul Zilei porților deschise, managerul spitalului, dr. Mihai Pandrea, a prezentat invitaților noile investiții realizate în acest an: mamograful – achiziționat de Primăria Municipiului Dej, care de la 1 iulie, odată cu efectuarea cursurilor de specializare va fi funcțional, precum și dispensarul TBC, noul bloc operator, compartimentele de urologie și ortopedie.

La acest eveniment au participat mai multe oficialități locale, în frunte cu managerul Spitalului Municipal Dej, dr. Mihai Pandrea, primarul Morar Costan, viceprimarul Teodora Muncelean, deputatul Cornel Itu, numeroși consilieri locali, dar și simpli cetățeni curioși să vadă noile investiții și cum se prezintă unitatea spitalicească din cartierul 1 Mai.

Continuă să citești

Social-Cultură

Ziua Drapelului Național al României va fi sărbătorită marți și la Dej!

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej și Garnizoana Dej organizează marți, 26 iunie, manifestări dedicate Zilei Drapelului Național al României.

Evenimentele vor debuta cu slujba de sfințire a drapelului în Biserica „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil”, situată pe strada Gutinului, iar de la ora 10:00 vor continua în Piața Bobâlna după următorul program:

  • Alocuțiunea primarului Municipiului Dej, referitoare la sărbătorirea Zilei Drapelului Național
  • Primirea drapelului național ce urmează a fi înălțat pe catarg
  • Binecuvântarea și sărutul drapelului
  • Înălțarea drapelului concomitent cu intonarea Imnului Național al României
  • Defilarea gărzii de onoare

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare