Conectează-te cu noi

Ştiri din zonă

Mâncare expirată de 4 luni, în 5 restaurante controlate la Cluj. Amenzi de 350.000 lei

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Comisarii OPC au găsit, în timpul unor controale făcute la 5 restaurante din Cluj, mâncare expirată de 4 luni. Controalele s-au făcut după câteva sesizări primite, iar inspectorii au mai găsit alimente puse pe jos sau altele care nu puteau fi identificate, scrie Mediafax.

Potrivit unui comunicat al CJPC Cluj transmis, joi, sancţiunile au fost aplicate în urma a cinci reclamaţii depuse în cursul lunii februarie.

În urma depunerii a cinci reclamaţii în cursul lunii februarie, care vizau unităţi de alimentaţie publică, comisarii CJPC Cluj desemnaţi să cerceteze aspectele semnalate au descoperit mai multe deficienţe, printre care produse cu data limită de consum şi data durabilităţii minimale depăşite cu una până la 120 de zile, produse depozitate necorespunzător sau la care a fost schimbată starea termică sau produse fără elemente de identificare/ caracterizare. Ca urmare a deficienţelor, operatorii economici prestatori de servicii au fost sancţionaţi contravenţional cu amendă în cuantum de 350.000 de lei”, se arată în comunicat.

De asemenea, s-a dispus oprirea definitivă de la comercializare a cantităţii de 315 kg de produse neconforme şi oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficienţelor.

Controlul comisarilor de la Protecţia Consumatorilor Cluj a vizat 5 restaurante de pe raza municipiului Cluj-Napoca, acestea fiind amendate şi închise temporar.

Având în vedere că deficienţele constatate pun în pericol sănătate şi intereselor economice ale consumatorilor, comisarul şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor pe Regiunea de Nord-Vest a dispus un control tematic regional care să cuprindă toate unităţile de alimentaţie publică”, se mai arată în comunicat.

Ştiri din zonă

Au vrut să fure lemn dintr-o pădure de lângă Nima, însă au fost surprinși de pădurar!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

La data de 27 martie, în jurul orei 11.00, polițiștii au fost sesizați de către un pădurar din cadrul Ocolului Silvic Gherla despre faptul că, în timp ce se afla în îndeplinirea atribuțiilor de serviciu în pădurea amplasată în extravilanul localității Nima, comuna Mintiu Gherlii, a surprins trei persoane în timp ce tăiau mai mulți arbori. Aceștia ar fi fugit de la fața locului cu o autoutilitară la vederea acestuia.

La scurt timp de la sesizare, polițiștii au găsit autoutilitara și au identificat proprietarul acesteia, stabilind că este vorba despre un bărbat de 34 de ani, din comuna Iclod. De asemenea, au mai fost identificați doi minori de 15 și 16 ani care l-ar fi ajutat pe bărbat la tăierea arborilor.

Deplasându-se la fața locului împreună cu pădurarul, polițistii au constatat că au fost tăiați 4 arbori, reprezentând un volum de 2,432 m3, în valoare de 1.285 lei.

Materialul lemnos a fost lăsat în custodia pădurarului.

În continuare se efectuează cercetări privind săvârșirea infracțiunii de tăiere fără drept de arbori, faptă prevăzută și pedepsită de Legea 46/2008.

Continuă să citești

Ştiri din zonă

Acțiuni zilnice ale forțelor de ordine din Cluj | S-au aplicat sancțiuni de peste 1.000.000 de lei

Publicat acum

pe

loading...

Peste 650 de polițiști, jandarmi, polițiști locali și militari au acționat zilnic, în perioada 27 – 29 martie 2020, pentru impunerea normelor legale instituite pe perioada stării de urgență, pe raza județului Cluj.

Aceștia au fost angrenați în misiuni pentru menținerea ordinii publice în zona locațiilor de carantină, pentru depistarea persoanelor care se sustrag măsurilor de izolare sau carantină, pentru respectarea restricțiilor de circulație impuse, escortarea convoaielor ori a autovehiculelor ce transportă materiale medicale ș.a.

Astfel, în ultimele 3 zile, autoritățile au verificat modul în care se respectă interdicțiile impuse persoanelor aflate în izolare sau carantină, fiind întreprinse 2.714 de activități în acest sens. De asemenea, au fost derulate 639 de acțiuni de verificare a locațiilor de carantinare/izolare.

În perioada menționată, 204 unități economice au fost controlate din perspectiva respectării interdicțiilor instituite, nefiind constatate nereguli.

De la debutul pandemiei până în prezent, polițiștii s-au sesizat din oficiu cu privire la săvârșirea infracțiunii de zădărnicirea combaterii bolilor, în 4 situații, fiind întocmite dosare penale.

Pentru nerespectarea măsurilor impuse prin ordonanțe militare, în cele 3 zile s-a impus aplicarea a 1049 de sancțiuni contravenționale, în valoare de peste 1.000.000 de lei. Majoritatea sancțiunilor au fost aplicate pentru nerespectarea măsurilor privind restricționarea circulației conform Ordonanței Militare nr. 3.

În domeniul situațiilor de urgență, au fost implicate 91 de cadre ale ISU Cluj în acțiunile de oprire a răspândirii noului tip de coronavirus. A fost asigurat transportul pentru 130 de clujeni, în condiții de izolare biologică, spre locurile de carantină sau către unitățile spitalicești.

Au fost oferite informații medicale pentru 1400 de apeluri venite din partea clujenilor, prin intermediul liniei telefonice dedicate COVID-19 (0364 430 030), de către cadre medicale asigurate prin Direcția de Sănătate Publică.

Nu uitați! Apelați 112 – Sistemul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă, numai în cazuri de urgenţă, care necesită intervenţia promptă a structurilor specializate pentru soluţionarea acelui eveniment.

În cursul acestei zile, au fost distribuite către spitalele și unitățile implicate în lupta împotriva răspândirii COVID-19 din județul Cluj: 4.500 combinezoane de unică folosință, 1.810 măști FFP2 și 1.750 măști FFP3, din stocul Departamentului pentru Situații de Urgență.

De asemenea, ca urmare a creșterii capacității de testare (în prezent 340 de teste/zi), am ajuns la zi cu toate probele care erau întârziate, cu toate că, în continuare, suntem centru regional de testare, ajungând la Cluj probe din toată Transilvania.

Continuă să citești

Ştiri din zonă

Vârstnicii din Cetan și din toată comuna Vad, sprijiniți de primărie. Vezi CUM

Publicat acum

pe

loading...

Primăria comunei Vad anunță că vine în sprijinul persoanelor peste 65 de ani, fără aparținători.

Primăria comunei Vad a pus la dispoziția persoanelor peste 65 de ani un număr de telefon (0772.046.812) la care pot suna pentru a comanda alimente de strică necesitate (contracost), acestea urmând să fie livrate la domiciliu, împreună cu bonul fiscal. ”Banii pentru contravaloarea produselor vor fi puși într-o pungă, la poartă”, anunță Primăria.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare