Conectează-te cu noi

Administraţie

NINGE la Dej | Utilajele de deszăpezire intervin pe străzile din oraș

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej – prin Serviciul Administrării Domeniului Public (SADP) – acționează pentru asigurarea eficientă a deszăpezirii.

Din informațiile Dej24.ro, încă de la ora 16:30, șase utilaje pentru deszăpezirea carosabilului intervin pe străzile din oraș. Ulterior, din curtea Serviciului Administrării Domeniului Public au ieșit și două utilaje pentru deszăpezirea trotuarelor.

ACTUALIZARE: ”Urmare a zăpezii căzute în cursul zilei, Primăria Municipiului Dej – prin Serviciul Administrării Domeniului Public (SADP) – acționează pentru deszăpezire în toate zonele orașului. Acțiunea a fost demarată în jurul orei 16:30 și continuă și la această oră. Șase utilaje de deszăpezire – atât utilajele cu lamă, cât și pentru distribuit material antiderapant lichid și solid – sunt în teren. S-a acționat în prima fază cu prioritate pe străzile principale pentru a se asigura accesul mijloacelor de transport în comun și ulterior pe străzile secundare. De asemenea, se actionează la această oră si cu două utilaje la nivelul trotuarelor.

Intervențiile pentru deszăpezire nu se pot derula simultan pe toate străzile, însă echipele SADP acționează permanent. Orice problemă referitoare la intervențiile pentru deszăpezire în municipiul Dej poate fi semnalată la numărul de telefon 0731 311 797, urmând să se intervină cât mai rapid posibil în zona respectivă”, au transmis, pentru Dej24.ro, reprezentanții Primăriei Municipiului Dej.

Administraţie

DEZBATERE PUBLICĂ cu privire la modificările aduse Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G. municipiul Dej

Publicat acum

pe

loading...

MUNICIPIUL DEJ, DIRECȚIA TEHNICĂ, SERVICIUL DE URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI, în conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la modificările aduse Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G. municipiul Dej.

Aceste modificări sunt pentru zonele:

M. – ZONA MIXTĂ

subzona M.1., M.2., M.3., M.4.

L. – ZONA  DE  LOCUIT

Subzona L.1., L.2., L.3., L.4., L.6.

Precizăm că aceste modificări sunt oportune în vederea eliminării unor exprimări ambigue întâlnite în Regulamentul Local de Urbanism și datorită unor cerințe funcționale care să ducă la o dezvoltare urbanistică rațională a municipiului.

Aceste modificări  au primit avizul cu nr. 188 din 05.11.2019 din partea arhitectului Șef al Județului Cluj, în urma consultării în cadrul Comisiei de Amenajare a Teritoriului și Urbanism.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, miercuri  11 decembrie 2019, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei municipiului Dej, pe site-ul Primăriei municipiului Dej www.primaria.dej.ro sau pe e-mail primaria@dej.ro până la data de 11.12.2019, ora 10.

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej, joia viitoare. Aleșii discută despre bazinul de înot și transportul public local

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joia viitoare, în data de 28, de la ora 16, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna noiembrie.

Pe ordinea de zi se află 10 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social al societății Tetarom S.A.
  2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea executării lucrărilor ce se vor executa pe domeniul public al Municipiului Dej pentru realizarea obiectivului de investiție ”Înființare rețele de canalizare în comuna Mica, județul Cluj”, beneficiar U.A.T Mica, județul Cluj.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea delegării directe a gestiunii serviciului de transport public local din Municipiul Dej, aprobarea ”Studiului de oportunitate privind delegarea serviciului de transport public local de călători și aprobarea propunerii de Contract de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin concesiune în Municipiul Dej, inclusiv anexele acestuia.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism ”Plan urbanistic de detaliu” pentru executarea lucrărilor de construire locuință P., magazie și împrejmuire, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Huhurez Nr. 42, C.F. Nr. 60052, Nr. cad. 60052.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 68 din data de 30 mai 2019, privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din Patrimoniul public al Municipiului Dej în Patrimoniul privat al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții, Spitalul Municipal Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri de administrarea acestuia.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind  aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea  Nr. 89/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej scoate la licitație terenul pe care se va ridica un nou supermarket, în zona SADP!

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică pentru concesionarea unui teren situat pe strada Crângului.

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Dej, str. 1 Mai, nr. 2, judeţul Cluj, tel. 0264211790, fax 0264212388, e-mail: primaria@dej.ro, cod fiscal 4349179.

2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: „Teren destinat construirii unui Spaţiu comercial și parcări auto”, în suprafaţă de 8339 mp, situat în Municipiul Dej, str. Crângului, nr. 23, jud. Cluj, bun proprietate publică, conform HCL 134/15.11.2019 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019.

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare de la camera nr. 38 (persoană de contact – ing. Laura Balint).

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Primăria municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj.

 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentației de atribuire de 100 lei în contul concedentului: RO17TREZ21721360250XXXXX, deschis la Trezoreria Dej, cod fiscal al concedentului: 4349179 .

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 06/12/2019, ora 15.00.

4. Informaţii privind ofertele: 

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12/12/2019, ora 10.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi înregistrată la Registratura Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare originale.

5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 12/12/2019, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Acțiunea în justiție se poate introduce la secția de contencios administrativ a Tribunalului Cluj, Calea Dorobanților, nr. 2-4, județul Cluj, telefon: 0264 596111, fax 0264595844, e-mail tr-cluj-reg@just.ro.

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 19/11/2019.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare