Conectează-te cu noi

Naţional

Orange is down! Clienţii nu pot efectua şi primi apeluri. Probleme și în Dej

Publicat acum

pe

Orange is down! Reţeaua de telefonie mobilă întâmpină mari probleme în municipiul Dej și în mai multe zone ale țării! Clienţii nu pot efectua şi primi apeluri în reţea şi nici trimite SMS-uri.

Începând cu ora 15, mai mulți locuitori din Dej – clienți Orange – s-au plâns pe Facebook și pe alte rețele de socializare că nu pot efectua și primi apeluri. De asemenea, nici datele mobile nu funcționează!

La scurt timp, operatorul mobil a explicat cauza problemelor pe care clienţii reţelei le întâmpină. ”Salut, momentan, o parte dintre clienţii noştri întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie se manifestă ca urmare a secţionării multiple în reţeaua de fibră optică. Colegii noştri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri şi îţi mulţumim pentru înţelegere. Revenim imediat ce avem noutăţi”, transmit reprezentanții Orange.

Orange este liderul pieţei de telefonie mobilă din România, cu venituri totale de 1,125 miliarde de lei în 2018, în creştere cu 5% faţă de 2017. La 31 decembrie 2018, compania furniza servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu finalul T4 2017, potrivit datelor publicate de companie.

ACTUALIZARE: ”Astăzi, începând cu ora 14:34, o parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicațiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secționări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Echipele noastre tehnice au intervenit prompt pe teren și au repus serviciile în funcțiune gradual, începând cu ora 16:40. Serviciile au revenit la parametri normali de funcționare la ora 17:40. Secționările care au afectat rețeaua de fibră optică au fost cauzate de o alunecare de teren în județul Mehedinți și de lucrări de construcții civile, fără legătură cu rețeaua Orange, în județele Brașov și Bistrița-Năsăud. Din păcate, astfel de situații nu sunt izolate, doar anul trecut ne-am confruntat cu peste 1200 de incidente de secționare a fibrei, majoritatea fără impact asupra serviciilor oferite clienților noștri. De regulă, acestea nu au impactul avariei de astăzi, deoarece în rețeaua Orange folosim dublă protecție și, în anumite cazuri, chiar triplă protecție a infrastructurii de fibră optică. Situația excepțională de astăzi a apărut din cauza faptului că toate cele trei inele de protecție a magistralelor principale de fibra optică au fost secționate simultan, conducând la izolarea unor echipamente și platforme de servicii critice pentru rețea.

Regretăm disconfortul creat și le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere”, transmit reprezentanții Orange.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER