Conectează-te cu noi

Administraţie

Pas hotărâtor în rezolvarea problemei blocului V03 din Dej

Publicat acum

pe

Guvernul României a aprobat în ședința din data de 25 ianuarie modificarea Hotărârii de Guvern care vizează Blocul V03 din Dej, aceasta fiind publicată în Monitorul Oficial, în data de 31 ianuarie.

Prin adoptarea Hotărârii de Guvern nr. 27 din 25.01.2017, articolul 3 din Hotărârea Guvernului nr.727/2002 privind trecerea unui imobil, compus din clădire în curs de execuție şi terenul aferent, din domeniul privat al statului şi din administrarea Ministerului de Interne în domeniul privat al municipiului Dej şi în administrarea Consiliului Local al Municipiului Dej, se modifică prin introducerea unui nou alineat care stipulează că Ministerul Afacerilor Interne va primi de la Municipiul Dej în termen de 60 zile de la intrarea în vigoare a hotărârii de guvern, suma investită pentru lucrările executate, actualizată până la momentul plății, cu rata inflației, comunicată de Institutul Național de Statistică.

Modificarea HG 727/2002 este rezultatul numeroaselor demersuri făcute în acest sens de Primăria Dej și reprezintă actul oficial în baza căruia municipalitatea va putea plăti Ministerului de Interne, banii investiți în blocul V03. Pentru ca zona să poată fi degrevată de toate sarcinile, Municipiul Dej trebuie să despăgubească MINISTERUL AFACERILOR INTERNE, S.C. ANY PRODCOM S.R.L. și LOTERIA ROMÂNĂ cu sumele investite în imobilul situat în Dej, str. Crângului nr.1 (bloc V03), actualizate cu rata inflației până la data plății, conform Institutului Național de Statistică, respectiv, aproximativ 1.650.000 lei.

Așa cum am afirmat în cadrul ședinței de Consiliu Local din data de 23 ianuarie, proiectul de modificare a HG 727 cu avizele ministerelor în drept, urma să fie transmis spre promovare la Guvern. Lucrul acesta s-a întâmplat, și iată că în ședința de Guvern din data de 25 ianuarie actul normativ a fost adoptat. Astfel, eforturile administrației se concretizează. În data de 31 ianuarie actul normativ a fost publicat în Monitorul Oficial.

Acesta este motivul pentru care am introdus un proiect de hotărâre pe ordinea de zi a ședinței de îndată a Consiliului Local de astăzi, 1 februarie, proiect care va stabili cadrul legal de despăgubire a celor trei părți implicate, MINISTERULUI AFACERILOR INTERNE, S.C. ANY PRODCOM S.R.L. și LOTERIA ROMÂNĂ”, a afirmat, prin intermediul unui comunicat de presă, primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan.

Administraţie

Dej | LICITAȚIE pentru închirierea parcărilor nou amenajate pe strada Orizont

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe strada Orizont, în spatele blocului D1.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 16 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 24 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 25 octombrie 2018, ora 1100

Continuă să citești

Administraţie

Școala din cartierul Ocna Dej va fi reabilitată și modernizată!

Publicat acum

pe

În cursul zieli de vineri, 12 octombrie, primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan, a semnat un nou contract de finanțare nerambursabilă în scopul îmbunătățirii condițiilor în școlile dejene.

Este vorba despre finanțarea proiectului „Creșterea eficienței energetice a clădirii publice cu destinație școală, situată în strada Mixandrelor, nr. 2A”, din cartierul Ocna Dej.

Potrivit edilului dejean, în perioada următoare vor fi derulate procedurile de achiziție și ulterior finalizării acestora, vor fi demarate lucrările de reabilitare a corpurilor de clădire prin măsuri structurale de consolidare și reabilitare hidrotermică, respectiv anveloparea pereților, soclului, planșeului, refacerea structurii de rezistență a șarpantei, refacerea trotuarelor și a zonelor de acces în clădiri, precum și alte lucrări care se impun ca urmare a prevederilor legislației specifice și a studiilor de specialitate.

Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional, Axa 3.1.B. Valoarea totală a proiectului este de 2.129.558,22 lei, contribuția de la bugetul local fiind de 2%.

Continuă să citești

Administraţie

Blocul V03 din Dej, scos la vânzare! Unde va avea loc licitația

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr.25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ee. Lazar Mihaela), începând cu data de 09.10.2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie

1) Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
  • Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

2) Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie a actului de identitate
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de ‘organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data şi locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25.10.2018, ora 10:00 la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora şi locul licitatiei – Licitaţia publică cu strigare va avea loc în data de 29.10.2018, ora 11:00, la sediul Primăriei Dej, camera 41.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare