Conectează-te cu noi

Administraţie

Pompierii din Dej vor avea, de marți, o nouă autospecială în dotare

Publicat acum

pe

Autospeciala de Prima Interventie APIC Detasamentul de Pompieri Dej (4)

loading...

Detașamentul de Pompieri Dej va intra marți, 1 noiembrie, în posesia unei Autospeciale pentru Primă Intervenție și Comandă (APIC) de ultimă generație.

Autospeciala, achiziționată de Primăria Municipiului Dej, este în valoare de aproximativ 114.000 de euro și întregește dotările pompierilor dejeni, în ceea ce privesc echipamentele pentru reacția rapidă la incendii, descarcerări sau salvări de la înălțime.

Caracteristicile autospecialei aduc un real aport pentru intervențiile ce vor fi desfășurate de pompierii dejeni prin asigurarea unui acces mai rapid în trafic către zonele solicitate, gestionarea intervențiilor de o amploare scăzută cu un timp mai scurt de răspuns și consum redus de carburanți, acces mai facil pe străzile înguste sau căile rutiere mai greu accesibile.

La această activitate vor participa inspectorul șef al ISU Cluj, colonel Ion Moldovan, dar și primarul municipiului Dej, Morar Costan.

FOTO – deltamed.ro

Administraţie

Prima ședință a Consiliului Local Dej în 2020. Bugetul NU e pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 ianuarie, de la ora 15, în cadrul ședinței ordinare pe luna ianuarie, prima de altfel din acest an.

Pe ordinea de zi sunt 11 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej, pentru anul școlar 2020 -2021.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publică și prima înscriere a terenului în suprafața de 8.482 m.p. , Strada Nicolae Titulescu Nr. 16/C.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 105/31.05.2018, privind  aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50856.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea anulării pozițiilor cu Nr. crt. 10 și Nr. crt. 11 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr.  77/29 iunie 2017, respectiv rectificarea C.F. Nr. 59918 Dej și C.F. Nr. 53522, prin reîntabularea pe Statul Român.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței COMISIEI TEHNICE de AMENAJARE a TERITORIULUI și URBANISM.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea retragerii dreptului de folosință asupra terenului situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  7. Proiect de hotărâre privind atribuirea Lotului Nr. 19, situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de închiriere pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Mircea cel Bătrân, Nr. 5, Bl. N 2, Ap. 21, pe care este edificată o Extindere la parterul blocului – spațiu comercial.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractelor de concesiune pentru terenurile pe care sunt edificate Extinderi la parterul blocurilor.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 51440 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere spațiu construcție a suprafeței de 104 m.p.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei la Hotărârea Consiliului  Local al Municipiului Dej Nr. 119 din 31 octombrie 2019.
  12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej: Agenții economici au obligația de a obține/prelungi acordul de funcționare

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

În conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață Primăria Municipiului Dej vă informează că:

Toți agenții economici, persoane fizice și juridice, care își desfășoară activitatea pe raza Municipiului Dej au obligația de a obține acordul de funcționare care se emite de către Primarul Municipiului Dej.

Pentru agenții economici autorizați prelungirea termenului de valabilitate a acordului de funcționare se face până la data de 31 martie a fiecărui an.

Încălcarea acestor prevederi constituie contravenții și se sancționează conform prevederilor legale.

Documentația necesară emiterii acordului și a fișei de valabilitate se depune la camera 12.

De asemenea, agenții economici care au depus documentațiile sunt invitați să își ridice de la camera 12 acordurile de funcționare și/sau fișele de valabilitate emise.

Continuă să citești

Administraţie

DEJ | Modificări în programul de funcționare al patinoarului

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej anunță modificarea programului de funcționare al patinoarului.

În cursul săptămânii patinoarul va fi deschis de la ora 12:00, iar intrarea pe patinoar se va realiza după următorul program:

Luni- Vineri

  1. 12:00- 13:30
  2. 14:00- 15:30
  3. 16:00- 17:30
  4. 18:00- 19:30
  5. 20:00- 21:30.

Totodată în cursul săptămânii, la fel ca în anii anteriori, elevii din școlile dejene vor putea să își desfășoare pe patinoar orele de sport după un program prestabilit.

La sfârșitul săptămânii programul patinoarului va fi următorul:

Sâmbătă- Duminică

  1. 10:00- 11:30
  2. 12:00- 13:30
  3. 14:00- 15:30
  4. 16:00- 17:30
  5. 18:00- 19:30
  6. 20:00- 21:30

”Deoarece calitatea gheții este influenţată de condiţiile meteorologice, când situația o va impune, administraţia locală îşi rezervă dreptul de a modifica programul de funcţionare al patinoarului”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare