Conectează-te cu noi

Administraţie

Prima ședință a anului pentru CL Dej, în ultima zi din lună. Ce vor dezbate aleșii locali

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni în ultima zi din lună, pe 31, într-o ședință ordinară pe ianuarie.

Pe ordinea de zi sunt momentan 10 proiecte de hotărâre, dar aceasta ar putea fi suplimentată până la ora începerii ședinței (ora 15).

1. Proiect de hotărâre privind  aprobarea  rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej, pentru anul școlar 2019 -2020.

2. Proiect de hotărâre  privind aprobarea majorării capitalului social al  societății TETAROM S.A., prin aport în natură.

3. Proiect de hotărâre privind predarea către Ministerul Dezvoltarii Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Naţională de Investiţii “C.N.I.” –  S.A.,  a amplasamentului şi asigurarea condiţiilor în vederea executării obiectivului de investiţii „Construire sală de sport școlară în cadrul Școlii Gimnaziale Avram Iancu corp B, Strada Aurora Nr. 5, Municipiul Dej, județul Cluj”.

4.  Proiect de hotărâre privind modificarea Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local Nr. 195/ 2018  privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Dej şi serviciile subordonate.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism – Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru executarea lucrărilor de  Construire bază de agrement și terenuri pentru sport, generat de imobilul situat în Dej, Strada Horticultorilor  Nr. 24, CF 55512, cad.55512.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism – Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru executarea lucrărilor de: Construire locuință, generat de imobilul situate în Dej, Strada Frunzișului Nr. 11, CF 60013, cad 60013.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modului de exercitare a dreptului de acces al furnizorilor de rețea de comunicații electronice pe proprietatea publică și private a Municipiului Dej.

8. Proiect de hotărâre privind acordarea de gratuitate pe mijloacele de transport în comun ale S.C.Transurb S.A. Dej pentru anumite categorii de persoane cu domiciliul pe raza Municipiului Dej, respectiv pensionari și persoane care au vîrsta legală de pensionare și nu realizează venituri.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici și finanțarea de la bugetul local, actualizate după încheierea Contractelor de achiziție publică, pentru proiectul ”Reabilitarea și modernizarea Liceului Tehnologic ”Someș” Dej, Municipiul Dej, Județul Cluj”.

10.  Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici și finanțarea de la bugetul local, actualizate după încheierea Contractelor de achiziție publică, pentru proiectul ”Reabilitarea, extinderea și dotarea grădiniței cu program prelungit  ”Arlechino”, Municipiul Dej”.

11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.       

Administraţie

Birocrație redusă la Primăria Dej, pe bani europeni!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Administrația dejeană a demarat implementarea proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ” cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Scopul proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Dej, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.

Rezultate:

  • Arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente, registratură electronică și management arhivă fizică de documente, portal web, platformă integrată;
  • Retro-digitalizarea unui număr de cca. 20.000 dosare;
  • Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului pentru aplicarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.
  • Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local.

Valoarea totală a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă este de 98% din valoarea eligibilă a proiectului iar cofinanțarea eligibilă a Municipiului Dej este în valoare de 46 182,72 lei.

Continuă să citești

Administraţie

Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ

Publicat acum

pe

loading...

Municipiul Dej in calitate de beneficiar, implementeaza proiectul ”Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ”, cod MySMIS 129268, cod SIPOCA 655, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020.

Scopul proiectului consta in consolidarea capacitatii institutionale si eficientizarea activitatii la nivelul Municipiului DEJ, prin simplificarea procedurilor administrative Si reducerea birocratiei pentru cet&teni.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: implementarea unor masuri de simplificare pentru cetateni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor din perspectiva front-office, dar si back- office, retro-digitalizarea unui numar de aproximativ 20.000 dosare aflate in arhiva clasicA Si cu valoare operationala si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din cadrul Municipiului DEJ, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect.

Rezultate asteptate in urma derularii proiectului sunt: proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local; platforma integrata (portal web, arhivare electronica, captura documente, fluxuri de UGH cu documente, registratura electronica Si dosare; cunostinte si abilitati ale personalului; instruirea a 50 de persoane din cadrul grupului tinta, in ceea ce ‘priveste utilizarea solutiilor informatice implementate in cadrul proiectului.

Valoarea totala a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibila nerambursabila, respectiv 98% din valoarea eligibila a proiectului este de 2 262 953,28 lei din care valoare eligibila nerambursabila din FSE- 1 962 765,6 lei, valoare nerambursabila din bugetul national- 300 187, 68 lei, iar cofinantarea eligibila a Municipiului Dej este in valoare de 46 182,72 lei.

Data de incepere a proiectului este 18.06.2019. Perioada de implementare este de 19 luni, respectiv 18.01.2021.

Continuă să citești

Administraţie

13 august – Ziua Informării Preventive | MĂSURI și REGULI de protecție – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Cu ocazia Zilei Informării Preventive stabilită pentru data 13 august, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență transmite către populație un set de măsuri și reguli de protecție în caz de furtuni, caniculă, incendii sau inundații.

Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a stabilit ca, începând cu anul 2011, fiecare dată de 13 ce pică marţea, să fie declarată „ZIUA INFORMĂRII PREVENTIVE”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ANUNȚ

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare