Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej amână licitația pentru vânzarea blocului V03, pentru 26 martie!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Primăria Municipiului Dej amână licitația anunțată inițial pentru data de 13 martie 2019 și aduce la cunoştinţa celor interesaţi că aceasta va avea loc pe 26 martie 2019, cu începere de la ora 11:00.

Este vorba despre o licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25, începând cu data de 07 martie 2019.

Documentele de capabilitate și participare la licitație

Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
  • Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie de pe actul de identitate
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25 martie 2019, ora 10:00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 26 martie 2019, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER