Administraţie
Primăria Dej anunță lansarea proiectului „Crearea și dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Dej”
Publicat acum
10 anipe
de
Dorin CocișUnitatea Administrativ – Teritorială – Municipiul Dej anunţă lansarea proiectului „CREAREA ȘI DOTAREA CENTRULUI NAȚIONAL DE INFORMARE ȘI PROMOVARE TURISTICĂ DEJ”.
Contractul a intrat în vigoare pe data de 27 februarie 2015 și a fost semnat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013. Organismul Intermediar pentru Turism este reprezentat de Autoritatea Naţională pentru Turism, prin Direcția Gestionare Fonduri Comunitare pentru Turism.
Proiectul este cofinanțat în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă și promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea „Crearea Centrelor Naţionale de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) și dotarea acestora”.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă crearea și dotarea unui Centru Național de Informare și Promovare Turistică în vederea dezvoltării turismului și creșterii numărului de turiști în Municipiul Dej și în zonele limitrofe.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Construirea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Dej, în scopul dezvoltării turismului și creșterii numărului de turiști în municipiu și în zonele limitrofe.
- Crearea unui web site și a unei baze de date cu informații turistice complete și actualizate, în scopul creșterii utilizării Internetului în serviciile de rezervare și promovare turistică.
- Crearea și dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică cu echipamentele necesare unei bune funcționări a activității acestuia, în scopul dezvoltării turismului în municipiul Dej.
- Amplasarea a trei firme luminoase, a unui logo „România” volumetric, un catarg și două borne semnalizatoare, în scopul creșterii vizibilității Centrului Național de Informare și Promovare Turistică creat.
Activitățile proiectului:
- Construcția centrului – reprezintă o activitate care se va desfașura pe durata a 10 luni de implementare, prin care se va realiza construcția propriu-zisă a centrului.
- Crearea / dezvoltarea web site-ului
- Crearea bazei de date cu informații turistice
- Dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică – în cadrul acestei activități se va realiza dotarea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică cu utilaje – energie regenerabilă, utilaje – instalații termice, dotari interioare – instalații, echipamente și dotări de climatizare, siguranță la foc, antiefracție și P.S.I., cu echipamente IT, de comunicație și software, cu dotări interioare – mobilier și dotări exterioare pentru vizibilitatea centrului.
Proiectul are o valoare totală de 629.979,99 lei, valoarea totală eligibilă a proiectului este de 618.981,19 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul European pentru Dezvoltare Regională este de 559.373,30 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 47.228,27 lei, iar co-finanţarea eligibilă a beneficiarului este de 12.379,62 lei. Perioada de implementare a proiectului este de 10 luni, respectiv din 28 februarie 2015 până în 27 decembrie 2015.