Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej: de azi se preiau dosarele pentru ajutoare de încălzire

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej a început, prin Serviciul Public de Asistenţă Socială Dej, acţiunea de distribuire şi preluare a cererilor şi declaraţiilor privind acordarea ajutorului de încălzire a locuinţei cu gaze naturale, lemne sau curent electric, pentru sezonul rece noiembrie 2017 – martie 2018.

Pot beneficia de acest drept familiile sau persoanele singure, al căror venit net pe membru de familie nu depăşeşte 615 lei.

Actele necesare la dosar sunt:

  • copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei, sau alte persoane care locuiesc la adresa respectivă;
  • adeverinţă de la administratorul asociaţiei de proprietari/locatari care să cuprindă numărul şi numele persoanelor care domiciliază la adresa pentru care se solicită ajutorul pentru încălzire, iar pentru cei care locuiesc la case, copie a chitanţei de salubritate cu numărul de persoane pentru care se plăteşte;
  • acte privind veniturile pentru toţi membrii(cupon de pensie, adeverinţa de salar, etc.) pe luna anterioară;
  • copia facturii de furnizare gaze naturale, respectiv energie electrică, din luna anterioară;
  • viza Serviciului Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Dej;
  • viza Biroului Agricol din cadrul Primăriei Dej;
  • copii acte privind regimul juridic al locuinţei( act proprietate, contract închiriere/ comodat înregistrat la Finanţe);

Pentru persoanele care locuiesc cu alte persoane decât părinţii, se prezintă hotărârea de plasament, respectiv sentinţa de încredinţare.

Toate actele necesare, condiţiile care trebuie îndeplinite pentru acordarea ajutorului de încălzire, precum şi preluarea cererilor şi depunerea dosarelor sau detalii suplimentare, se realizează la Poarta 2 a Primăriei Municipiul Dej, Serviciul Public de Asistenţă Socială.

BAREMELE DE ÎNCADRARE

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU GAZ METAN

  • PANA LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA 262 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 190 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 150LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 120 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 90 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 70LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 45LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 35 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 20 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE

  • PÂNĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 54 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI SI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 48 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI SI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 44 LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI SI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 39 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI SI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 34 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI SI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 30 LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI SI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 26 LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI SI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 20 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI SI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 16 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU CURENT ELECTRIC

  • PANĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA 240 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 216 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 192LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 168 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 144 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 120LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 96LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 72 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 48LEI

Administraţie

Dej | S-a VOTAT: banii pentru cultură și distracție, redirecționați către SĂNĂTATE – FOTO/VIDEO

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej s-au întrunit în această după-amiază, de la ora 15, într-o ședință de îndată. Acesta s-a ținut în sala mare a Primăriei, o încăpere mai spațioasă care le-a permis aleșilor – protejați corespunzător cu măști și mănuși – să păstreze o distanță de siguranță între ei.

Consilierii au avut pe ordinea de zi un singur proiect de hotărâre care a vizat ”aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej și al spitalului Municipal Dej”. Așa cum Dej24.ro a anunțat încă de ieri, executivul a decis să redirecționeze banii alocați pentru organizarea Zilelor Municipiului Dej, Toroc FEST și altor evenimente către Spitalul Municipal Dej, Ambulanța Dej și cabinetele medicale de medicină de familie.

Este vorba despre suma de 590.000 lei. Din aceasta se va achiziționa aparatură medicală de strictă necesitate la Spitalul Municipal Dej (aparatură ventilație artificială și alte dispozitive medicale), se vor cumpăra materiale de protecție, măști cu filtru, combinezoane de protecție și soluții pentru dezinfecție pentru personalul Ambulanței Dej, în timp ce la cabinetele de familie vor ajunge materiale necesare pentru buna desfășurarea a activității. Din aceeași sumă vor fi achiziționate materiale, echipamente, dezinfectanți și alimente pentru persoanele aflate în izolare.

Ședința prezidată de Anamaria Kovrig a durat doar 10 minute. Consilierii locali din Dej au votat în unanimitate proiectul de hotărâre și astfel banii alocați inițial culturii vor ajunge la capitolul ”sănătate”.

La final, deși nu există capitolul ”Diverse” la ședințele de îndată, consilierul Varga i-a cerut primarului să găsească o soluție pentru ca ședințele să se desfășoare online (la fel ca în alte orașe din țară). Morar Costan a dat asigurări că următoarea întrunire se va desfășura în acest fel.

Vezi declarațiile făcute în ședință în MATERIALUL VIDEO de mai jos:

GALERIE FOTO de la ședință pe pagina de facebook Dej24.ro:

Continuă să citești

Administraţie

Dej | Cele două spații UNDE ar putea fi cazați medicii, polițiștii, jandarmii sau pompierii, la nevoie

Publicat acum

pe

loading...

Cel puțin două locații sunt luate în calcul de autoritățile locale din Dej în cazul care cadre medicale, polițiști, pompieri sau jandarmi vor avea nevoie de cazare.

Așa cum Dej24.ro a anunțat încă de ieri, Comitetul Local pentru Situații de Urgență (CLSU) Dej a decis să asigure spații de cazare, în caz de nevoie, pentru cadrele medicale (Spitalul Municipal Dej, Ambulanța Dej, medici de familie) care lucrează în Dej, precum și pentru polițiști, jandarmi sau pompieri.

Din informațiile noastre, cele șase camere de cazare de la Parcul Balnear Toroc sunt luate în calcul de autorități. Un alt spațiu la care s-a gândit executivul este cantina din Piața Agroalimentară, acolo unde sunt de asemenea camere de cazare.

Continuă să citești

Administraţie

Ședință de îndată, mâine, la Dej

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni mâine, 24 martie, de la ora 15, în cadrul unei ședințe de îndată.

Pe ordinea de zi se află un singur proiect de hotărâre care vizează ”aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej și al spitalului Municipal Dej”.

Proiectul are legătură cu măsurile anunțate astăzi de municipalitate (detalii AICI).

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare