Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej: de azi se preiau dosarele pentru ajutoare de încălzire

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej a început, prin Serviciul Public de Asistenţă Socială Dej, acţiunea de distribuire şi preluare a cererilor şi declaraţiilor privind acordarea ajutorului de încălzire a locuinţei cu gaze naturale, lemne sau curent electric, pentru sezonul rece noiembrie 2017 – martie 2018.

Pot beneficia de acest drept familiile sau persoanele singure, al căror venit net pe membru de familie nu depăşeşte 615 lei.

Actele necesare la dosar sunt:

  • copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei, sau alte persoane care locuiesc la adresa respectivă;
  • adeverinţă de la administratorul asociaţiei de proprietari/locatari care să cuprindă numărul şi numele persoanelor care domiciliază la adresa pentru care se solicită ajutorul pentru încălzire, iar pentru cei care locuiesc la case, copie a chitanţei de salubritate cu numărul de persoane pentru care se plăteşte;
  • acte privind veniturile pentru toţi membrii(cupon de pensie, adeverinţa de salar, etc.) pe luna anterioară;
  • copia facturii de furnizare gaze naturale, respectiv energie electrică, din luna anterioară;
  • viza Serviciului Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Dej;
  • viza Biroului Agricol din cadrul Primăriei Dej;
  • copii acte privind regimul juridic al locuinţei( act proprietate, contract închiriere/ comodat înregistrat la Finanţe);

Pentru persoanele care locuiesc cu alte persoane decât părinţii, se prezintă hotărârea de plasament, respectiv sentinţa de încredinţare.

Toate actele necesare, condiţiile care trebuie îndeplinite pentru acordarea ajutorului de încălzire, precum şi preluarea cererilor şi depunerea dosarelor sau detalii suplimentare, se realizează la Poarta 2 a Primăriei Municipiul Dej, Serviciul Public de Asistenţă Socială.

BAREMELE DE ÎNCADRARE

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU GAZ METAN

  • PANA LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA 262 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 190 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 150LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 120 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 90 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 70LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 45LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 35 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 20 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE

  • PÂNĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 54 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI SI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 48 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI SI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 44 LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI SI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 39 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI SI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 34 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI SI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 30 LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI SI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 26 LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI SI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 20 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI SI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 16 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU CURENT ELECTRIC

  • PANĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA 240 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 216 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 192LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 168 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 144 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 120LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 96LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 72 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 48LEI

Administraţie

Personalul didactic din Dej va beneficia de reducere la transportul în comun!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Personalul didactic din învățământul preuniversitar din municipiul Dej urmează să beneficieze de o reducere de 50% la abonamentul lunar pentru transportul în comun.

Proiectul se va afla pe masa consilierilor locali din Dej, joi, 12 decembrie. Acesta prevede acordarea unei reduceri de 50% din tariful unui abonament 1 – 30 de zile pentru personalul didactic din învățământul preuniversitar al Municipiului Dej, inclusiv salariații din unitățile conexe (Clubul copiilor).

Tot în cadrul ședinței ordinare de joi vor fi supuși aprobării indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea și dotarea creșei de pe strada Regina Maria, dar și a grădinițelor cu program prelungit „Lumea Piticilor” și „Junior”.

CITEȘTE ȘI:

Continuă să citești

Administraţie

Polițiștii din Dej vor fi dotați cu camere video portabile la uniformă!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Mai multe camere de luat vederi de mici dimensiuni urmează să intre în dotarea oamenilor legii din Dej.

Consilierii locali din Dej vor avea pe ordinea de zi a următoarei ședințe ordinare, care va avea loc joi, 12 decembrie, de la ora 15, proiectul de hotărâre care prevede „aprobarea dării în folosință gratuită pe o perioadă de 5 ani a 25 bucăți camere Body Worn SJ 10 Professional, către Inspectoratul de Poliție Județean Cluj”.

Noile camere video portabile au două beneficii importante. În primul rând elimină sau diminuează potenţialul abuz de putere al poliţistului în raport cu cetăţeanul, dar îl protejează şi pe poliţist, care poate fi obiectul unei infracţiuni de ultraj.

Continuă să citești

Administraţie

Ultima ședință a CL Dej din acest an. Se discută despre indexarea impozitelor și taxelor locale pe anul 2020

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 12 decembrie, de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna decembrie, probabil ultima din acest an.

Pe ordinea de zi sunt 13 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat și a principalilor indicatori tehnico-economici actualizați în urma încheierii contractelor de achiziție publică aferente obiectivului de investiții “Reabilitarea și dotarea creșei din Municipiul Dej, Strada Regina Maria Nr. 19, județul Cluj” finanțate din Programul Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, conform Contract de finanțare Nr. 3462/11.05.2018.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat și a principalilor indicatori tehnico-economici actualizați în urma încheierii contractelor de achiziție publică aferente obiectivului de investiții: “Reabilitarea, extinderea și dotarea grădiniței cu program prelungit Lumea Piticilor, Strada Aurora, Nr. 3 Municipiul Dej, județul Cluj”, finanțate prin Programul Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, Nr. 3463/11.05.2018.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Devizului general actualizat și a principalilor indicatori tehnico-economici actualizați în urma încheierii contractelor de achiziție publică aferente obiectivului de investiții: ”Realizarea și dotarea grădiniței cu program prelungit Junior, Strada Înfrățirii Nr. 30, Municipiul Dej, Județul Cluj, finanțate prin Programul Național de Dezvoltare Locală 2017-2020, conform Contract de finanțare Nr. 3464/11.05.2018.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea dării în folosință gratuită pe o perioadă de 5 ani a 25 bucăți camere Body Worn SJ 10 Professional, către Inspectoratul de Poliție Județean Cluj.
  6. Proiect de hotărâre privind prelungirea Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat al Municipiului Dej, care expiră pe parcursul anului 2020.
  7. Proiect de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pe anul 2020.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 2 din Hotărârea Consiliului Local Nr. 70/2011 privind aprobarea criteriilor proprii de acordarea ajutoarelor de urgență în bani, conform Art. 28 din Legea Nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare.
  9. Proiect de hotărâre privind acordarea de reducere de 50% din tariful unui abonament 1 – 30 de zile pentru personalul didactic din învățământul preuniversitar al Municipiului Dej, inclusiv salariații din unitățile conexe (Clubul copiilor).
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții, Spital Municipal Dej.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri de administrare acestuia.
  12. Proiect de hotărâre privind majorarea impozitului pe clădiri pe anul 2020 pentru imobilul din Dej, Strada Aurel Vlaicu, Nr. 8 proprietatea domnilor  Purdea Tiberiu și Purdea Adelina Gabriela.
  13. Privind majorarea impozitului pe clădiri pe anul 2020 pentru imobilul din Dej, Strada Nicolae Iorga, Nr. 1, proprietatea SC UNICARM SRL.
  14. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare