Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej: de azi se preiau dosarele pentru ajutoare de încălzire

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej a început, prin Serviciul Public de Asistenţă Socială Dej, acţiunea de distribuire şi preluare a cererilor şi declaraţiilor privind acordarea ajutorului de încălzire a locuinţei cu gaze naturale, lemne sau curent electric, pentru sezonul rece noiembrie 2017 – martie 2018.

Pot beneficia de acest drept familiile sau persoanele singure, al căror venit net pe membru de familie nu depăşeşte 615 lei.

Actele necesare la dosar sunt:

  • copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei, sau alte persoane care locuiesc la adresa respectivă;
  • adeverinţă de la administratorul asociaţiei de proprietari/locatari care să cuprindă numărul şi numele persoanelor care domiciliază la adresa pentru care se solicită ajutorul pentru încălzire, iar pentru cei care locuiesc la case, copie a chitanţei de salubritate cu numărul de persoane pentru care se plăteşte;
  • acte privind veniturile pentru toţi membrii(cupon de pensie, adeverinţa de salar, etc.) pe luna anterioară;
  • copia facturii de furnizare gaze naturale, respectiv energie electrică, din luna anterioară;
  • viza Serviciului Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Dej;
  • viza Biroului Agricol din cadrul Primăriei Dej;
  • copii acte privind regimul juridic al locuinţei( act proprietate, contract închiriere/ comodat înregistrat la Finanţe);

Pentru persoanele care locuiesc cu alte persoane decât părinţii, se prezintă hotărârea de plasament, respectiv sentinţa de încredinţare.

Toate actele necesare, condiţiile care trebuie îndeplinite pentru acordarea ajutorului de încălzire, precum şi preluarea cererilor şi depunerea dosarelor sau detalii suplimentare, se realizează la Poarta 2 a Primăriei Municipiul Dej, Serviciul Public de Asistenţă Socială.

BAREMELE DE ÎNCADRARE

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU GAZ METAN

  • PANA LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA 262 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 190 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 150LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 120 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 90 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 70LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 45LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 35 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 20 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE

  • PÂNĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 54 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI SI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 48 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI SI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 44 LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI SI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 39 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI SI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 34 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI SI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 30 LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI SI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 26 LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI SI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 20 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI SI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 16 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU CURENT ELECTRIC

  • PANĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA 240 LEI
  • ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 216 LEI
  • ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 192LEI
  • ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 168 LEI
  • ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 144 LEI
  • ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 120LEI
  • ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 96LEI
  • ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 72 LEI
  • ÎNTRE 540,1 LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ 48LEI

Administraţie

Documente preluate în Panticeu şi Recea-Cristur pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

Sinteza activităţii desfăşurate de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej în comunele PANTICEU şi RECEA-CRISTUR în data de 22.02.2018 cu ocazia preluării documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate:

  • persoane legitimate 92
  • persoane găsite în neregulă 74

din care:

  • soluţionate prin verificări 0
  • în curs de soluţionare 74
  • imagini preluate cu camera mobilă 63

Total cereri preluate 74

din care:

  • cereri eliberare C.I. preluate 57
  • cereri eliberare C.I.P. preluate 4
  • cereri stabilire reşedinţă preluate  13

Contravaloarea taxelor legale încasate 1143 lei

Contravenții constatate 0

Sancțiunii aplicate: 0

din care:        – cu avertisment 0

–           cu amendă 0

Valoarea amenzilor (lei) 0

foto: arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ – PUD construire creșă-grădiniță P-ța Bobâlna nr. 8-10

Publicat acum

pe

În conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Dej anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

  • PUD – generat de terenul situat in Dej, Piața Bobâlna nr. 8-10 in vederea construirii CREȘĂ – GRĂDINIȚĂ 3 GRUPE CU PROGRAM PRELUNGIT, ÎMPREJMUIRE
    Beneficiar : PAROHIA REFORMATĂ DEJ

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de amplasare al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, marți, 27 februarie 2018, ora 12.

Documentația tehnica si referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej – www.primaria.dej.ro sau pe e-mail – primaria@dej.ro până la data de 26.02.2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

Facebook

loading...

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare