Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej: Informare privind Legea Fondului Funciar

Publicat acum

pe

loading...
Primăria Municipiului Dej informează ca odata cu aparitia Legii 231/2018, pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr.18/1991, persoanele interesate care nu detin niciun act de proprietate, pentru:

-Suprafetele de terenuri aferente casei de locuit si anexelor gospodaresti, precum curtea si gradina din jurul acestora,

-Terenurile situate in intravilanul localitatilor, aferente constructiilor edificate de catre fostele cooperative de productie, fostele asociatii economice intercooperatiste si fostele cooperative de consum, se înscriu în proprietatea actualilor deţinători, cu îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:

  1. a) sunt deţinători de construcţii de la data dobândirii şi până la data solicitării înscrierii dreptului de proprietate;
  2. b) fac dovada că imobilul este înregistrat în registrul agricol şi a plăţii impozitelor şi taxelor în conformitate cu prevederile legale;
  3. c) pentru terenul aferent construcţiei nu a fost constituit sau reconstituit dreptul de proprietate;
  4. d) terenurile nu sunt în proprietatea publică sau privată a unităţilor administrativ-teritoriale.”

Se pot depune dosare pentru reconstituirea/constituirea dreptului de proprietate, in termen de 120 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial a legii sus mentionate , respectiv  06 august 2018,  termen limita (04.12.2018).

Dosarul pentru reconstituirea/constituirea dreptului de proprietate in baza Legii 231/2018, pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr.18/1991 se depune la sediul Primariei Municipiului Dej, Str.1 Mai, nr.1-2, jud.Cluj si va cuprinde urmatoarele documente;

-Cerere formulata de fiecare persoana indreptatita, personal sau prin mandatar, in cazul in care sunt mai multi mostenitori cererea se face in comun, fiind semnata de fiecare;

-Copie act de identitate, unde sunt mai multi mostenitori a tuturor mostenitorilor;

-Copii dupa actele de stare civila (certificate de nastere,casatorie, deces al autorului, in cazul mostenitorilor, certificat de mostenitor/calitate de mostenitor).

-Plan de amplasament si delimitare a imobilului intocmit de catre o persoana autorizata in lucrari topografice;

-Declaratii autentice de martor;

-Copie registrul agricol perioada1945-1989

-Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca terenul solicitat nu face/a facut obiectul vreunei cauze aflate pe rolul instantelor de judecata si modul de solutionare, dupa caz;

-alte acte pertinente, concludente si verosimile din care sa rezulte dreptul de proprietate asupra terenului solicitat;

In cazul in care cererea se depune personal, solicitantul va prezenta actele doveditoare in original si cate o copie serox, semnata pentru conformitate, ramanand la dosar numai copiile acestora.

Cand cererea se transmite prin posta, la aceasta se vor anexa copii xerox semnate pentru conformitate pe propria raspundere de catre solicitant.

Administraţie

Dej | S-a VOTAT: banii pentru cultură și distracție, redirecționați către SĂNĂTATE – FOTO/VIDEO

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej s-au întrunit în această după-amiază, de la ora 15, într-o ședință de îndată. Acesta s-a ținut în sala mare a Primăriei, o încăpere mai spațioasă care le-a permis aleșilor – protejați corespunzător cu măști și mănuși – să păstreze o distanță de siguranță între ei.

Consilierii au avut pe ordinea de zi un singur proiect de hotărâre care a vizat ”aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej și al spitalului Municipal Dej”. Așa cum Dej24.ro a anunțat încă de ieri, executivul a decis să redirecționeze banii alocați pentru organizarea Zilelor Municipiului Dej, Toroc FEST și altor evenimente către Spitalul Municipal Dej, Ambulanța Dej și cabinetele medicale de medicină de familie.

Este vorba despre suma de 590.000 lei. Din aceasta se va achiziționa aparatură medicală de strictă necesitate la Spitalul Municipal Dej (aparatură ventilație artificială și alte dispozitive medicale), se vor cumpăra materiale de protecție, măști cu filtru, combinezoane de protecție și soluții pentru dezinfecție pentru personalul Ambulanței Dej, în timp ce la cabinetele de familie vor ajunge materiale necesare pentru buna desfășurarea a activității. Din aceeași sumă vor fi achiziționate materiale, echipamente, dezinfectanți și alimente pentru persoanele aflate în izolare.

Ședința prezidată de Anamaria Kovrig a durat doar 10 minute. Consilierii locali din Dej au votat în unanimitate proiectul de hotărâre și astfel banii alocați inițial culturii vor ajunge la capitolul ”sănătate”.

La final, deși nu există capitolul ”Diverse” la ședințele de îndată, consilierul Varga i-a cerut primarului să găsească o soluție pentru ca ședințele să se desfășoare online (la fel ca în alte orașe din țară). Morar Costan a dat asigurări că următoarea întrunire se va desfășura în acest fel.

Vezi declarațiile făcute în ședință în MATERIALUL VIDEO de mai jos:

GALERIE FOTO de la ședință pe pagina de facebook Dej24.ro:

Continuă să citești

Administraţie

Dej | Cele două spații UNDE ar putea fi cazați medicii, polițiștii, jandarmii sau pompierii, la nevoie

Publicat acum

pe

loading...

Cel puțin două locații sunt luate în calcul de autoritățile locale din Dej în cazul care cadre medicale, polițiști, pompieri sau jandarmi vor avea nevoie de cazare.

Așa cum Dej24.ro a anunțat încă de ieri, Comitetul Local pentru Situații de Urgență (CLSU) Dej a decis să asigure spații de cazare, în caz de nevoie, pentru cadrele medicale (Spitalul Municipal Dej, Ambulanța Dej, medici de familie) care lucrează în Dej, precum și pentru polițiști, jandarmi sau pompieri.

Din informațiile noastre, cele șase camere de cazare de la Parcul Balnear Toroc sunt luate în calcul de autorități. Un alt spațiu la care s-a gândit executivul este cantina din Piața Agroalimentară, acolo unde sunt de asemenea camere de cazare.

Continuă să citești

Administraţie

Ședință de îndată, mâine, la Dej

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni mâine, 24 martie, de la ora 15, în cadrul unei ședințe de îndată.

Pe ordinea de zi se află un singur proiect de hotărâre care vizează ”aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej și al spitalului Municipal Dej”.

Proiectul are legătură cu măsurile anunțate astăzi de municipalitate (detalii AICI).

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare