Municipiul Dej prin autoritatea executiva Primarul municipiului Dej, cu sediul in Dej, str. 1 Mai, nr. 2 prin aparatul propriu de specialitate Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Urmărire si Executare Creante, in temeiul art. 250, alin. 1 din Legea 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscala, se face cunoscut ca in ziua de 07 Noiembrie 2019, ora 13,00 in localitatea Dej, str. 1 Mai, nr. 2, se vor vinde prin licitatie publica următoarele bunuri imobile aflate in proprietatea MESTER & FERSEDI SNC cu domiciliul in Mun. Dej, str. Horea, nr. 34, jud. Cluj:
Teren intravilan in suprafata de 10252 mp., front 110 mp. la drum pietruit, utilitati la drum (electricitate apa gaz, canalizare), inscris in cf 51092, (nr cf vechi 18534 Dej), nr. topo 1884/2/1, 1885/1/1, 1885/2/1, 1885/1/2/1.
Terenul este evaluat la 876.600 lei, suma reprezentând și prețul de pornire al licitației.
Executarea silita are la baza dosarul de executare nr. 2784.
Totodată, în ziua de 07 Noiembrie 2019, ora 13,00 in localitatea Dej, str. 1 Mai, nr. 2, se vor vinde prin licitatie publica urmatoarele bunuri imobile aflate in proprietatea INFRATOTAL CONSTRUCT cu domiciliul in Mun. Cluj Napoca, str. Iuliu Maniu, nr. 40, ap. 1 jud. Cluj:
Imobil situat in Dej, jud. Cluj, str. Varga Catalina, nr. 100, compus din 2 camere, inscris in cf 52063 ( nr. cf vechi 243 DEJ), A1, Cad. C1, Top 2436/2-c1-DEJ.
Teren in suprafata de 810 mp.masurata, situat in Dej, str. Varga Catalina nr. 100, inscris in cf.52063( nr. cf vechi 243 DEJ), A1, Top 2436/2 Dej.
Imobilul este evaluat la 116.930 lei, suma reprezentand și prețul de pornire al licitației.
Executarea silita are la baza dosarul de executare nr. 2774.
Invitam pe aceasta cale pe toti care pretind vreun drept asupra bunurilor, sa instiinteze despre aceasta organul de executare inainte de data stabilita pentru vanzare.
Cei interesati in cumpararea bunurilor sunt invitati sa prezinte pana cel tarziu in data de 06 Noiembrie 2019, orele 15,00 urmatoarele:
a) oferta de cumparare;
b) dovada platii taxei de participare ori a scisorii de garantie bancara, reprezentand 10% din pretul de pornire a licitatiei. Taxa de participare reprezinta 10% din pretul de pornire alicitatiei si se plateste in lei la Municipiul Dej – Trezoreria operativa Municipiul Dej, cont RO 12 TREZ 2175006 XXX 0000 65. Pentru participarea la licitatie ofertantii pot constitui si garantii, in conditiile legii, sub forma scrisorii de garantie bancara.
c) imputernicirea persoanei care il reprezinta pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice romane, copie de pe certificatul unic de inregistrare eliberat de oficiul registrului comertului;
e) pentru persoanele juridice straine, actul actul de inmatriculare tradus in limba romana;
f) pentru persoanele fizice romane, copie de pe actul de identitate;
g) pentru persoanele fizice straine, copie de pe actul de identitate/pasaport.
Ofertele de cumparare pot fi depuse la registratura Primariei Municipiului Dej, direct sau transmise prin posta, in plic cu adresa de inaintare. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex,fax, e-mail.
Data limita pentru depunerea ofertelor este ziua anterioara licitatiei, respectiv pana in 06 Noiembrie 2019, pana la orele 15,00.
Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane.
Informatii suplimentare la Primaria Municipiului Dej, str. 1 Mai, nr.2, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Urmarire si Executare Creante, camera 45-46.
Primăria Municipiului Dej – prin Serviciul Administrării Domeniului Public (SADP) – acționează pentru asigurarea eficientă a deszăpezirii.
Din informațiile Dej24.ro, încă de la ora 16:30, șase utilaje pentru deszăpezirea carosabilului intervin pe străzile din oraș. Ulterior, din curtea Serviciului Administrării Domeniului Public au ieșit și două utilaje pentru deszăpezirea trotuarelor.
ACTUALIZARE: ”Urmare a zăpezii căzute în cursul zilei, Primăria Municipiului Dej – prin Serviciul Administrării Domeniului Public (SADP) – acționează pentru deszăpezire în toate zonele orașului. Acțiunea a fost demarată în jurul orei 16:30 și continuă și la această oră. Șase utilaje de deszăpezire – atât utilajele cu lamă, cât și pentru distribuit material antiderapant lichid și solid – sunt în teren. S-a acționat în prima fază cu prioritate pe străzile principale pentru a se asigura accesul mijloacelor de transport în comun și ulterior pe străzile secundare. De asemenea, se actionează la această oră si cu două utilaje la nivelul trotuarelor.
Intervențiile pentru deszăpezire nu se pot derula simultan pe toate străzile, însă echipele SADP acționează permanent. Orice problemă referitoare la intervențiile pentru deszăpezire în municipiul Dej poate fi semnalată la numărul de telefon 0731 311 797, urmând să se intervină cât mai rapid posibil în zona respectivă”, au transmis, pentru Dej24.ro, reprezentanții Primăriei Municipiului Dej.
MUNICIPIUL DEJ, DIRECȚIA TEHNICĂ, SERVICIUL DE URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI, în conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la modificările aduse Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G. municipiul Dej.
Aceste modificări sunt pentru zonele:
M. –
ZONA MIXTĂ
subzona
M.1., M.2., M.3., M.4.
L. –
ZONA DE
LOCUIT
Subzona
L.1., L.2., L.3., L.4., L.6.
Precizăm că aceste modificări sunt oportune în vederea eliminării unor
exprimări ambigue întâlnite în Regulamentul Local de Urbanism și datorită unor
cerințe funcționale care să ducă la o dezvoltare urbanistică rațională a
municipiului.
Aceste modificări au primit avizul
cu nr. 188 din 05.11.2019 din partea arhitectului Șef al Județului Cluj, în
urma consultării în cadrul Comisiei de Amenajare a Teritoriului și Urbanism.
Ședința de
dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a
Consiliului Local, miercuri 11 decembrie
2019, ora 12.
Documentația
tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul
Primăriei municipiului Dej, camera 38.
Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei municipiului Dej, pe site-ul Primăriei municipiului Dej www.primaria.dej.ro sau pe e-mail primaria@dej.ro până la data de 11.12.2019, ora 10.
Consilierii locali din Dej se vor întruni joia viitoare, în data de 28, de la ora 16, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna noiembrie.
Pe ordinea de zi se află 10 proiecte de hotărâre.
Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social
al societății Tetarom S.A.
Proiect de hotărâre pentru aprobarea executării lucrărilor ce se
vor executa pe domeniul public al Municipiului Dej pentru realizarea
obiectivului de investiție ”Înființare rețele de canalizare în comuna Mica, județul
Cluj”, beneficiar U.A.T Mica, județul Cluj.
Proiect de hotărâre privind aprobarea delegării directe a gestiunii
serviciului de transport public local din Municipiul Dej, aprobarea ”Studiului
de oportunitate privind delegarea serviciului de transport public local de călători” și aprobarea propunerii de
Contract de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin
concesiune în Municipiul Dej, inclusiv anexele acestuia.”
Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente
financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului
Municipal Dej.
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism
”Plan urbanistic de detaliu” pentru executarea lucrărilor de construire
locuință P., magazie și împrejmuire, generat de imobilul situat în Municipiul
Dej, Strada Huhurez Nr. 42, C.F. Nr. 60052, Nr. cad. 60052.
Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării
Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 68 din data de
30 mai 2019, privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din Patrimoniul
public al Municipiului Dej în Patrimoniul privat al Municipiului Dej.
Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local
al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii
și subvenții, Spitalul Municipal Dej.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare
și funcționare a Bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri
de administrarea acestuia.
Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri referitoare la
organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului
Municipiului Dej.
Proiect de hotărâre privind
aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea Nr. 89/2017 privind stabilirea salariilor de
bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul
aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej și din serviciile
publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.
Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Dej24.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dvs. pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Vă rugăm să citiți modul în care Dej24.ro prelucrează datele cu caracter personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmați acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de prelucrare a datelor. Datele dvs. pot fi oricând șterse. Sunt de acordTermeni, condiții și confidențialitate