Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej scoate la licitație un imobil și terenul aferent, plus încă un teren intravilan, toate executate silit!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Municipiul Dej prin autoritatea executiva Primarul municipiului Dej, cu sediul in Dej, str. 1 Mai, nr. 2 prin aparatul propriu de specialitate Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Urmărire si Executare Creante, in temeiul art. 250, alin. 1 din Legea 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscala, se face cunoscut ca in ziua de 07 Noiembrie 2019, ora 13,00 in localitatea Dej, str. 1 Mai, nr. 2, se vor vinde prin licitatie publica următoarele bunuri imobile aflate in proprietatea MESTER & FERSEDI SNC cu domiciliul in Mun. Dej, str. Horea, nr. 34, jud. Cluj:

  1. Teren intravilan in suprafata de 10252 mp., front 110 mp. la drum pietruit, utilitati la drum (electricitate apa gaz, canalizare), inscris in cf 51092, (nr cf vechi 18534 Dej), nr. topo 1884/2/1, 1885/1/1, 1885/2/1, 1885/1/2/1.

Terenul este evaluat la 876.600 lei, suma reprezentând și prețul de pornire al licitației.

Executarea silita are la baza dosarul de executare nr. 2784.

Totodată, în ziua de 07 Noiembrie 2019, ora 13,00 in localitatea Dej, str. 1 Mai, nr. 2, se vor vinde prin licitatie publica urmatoarele bunuri imobile aflate in proprietatea INFRATOTAL CONSTRUCT cu domiciliul in Mun. Cluj Napoca, str. Iuliu Maniu, nr. 40, ap. 1 jud. Cluj:

  1. Imobil situat in Dej, jud. Cluj, str. Varga Catalina, nr. 100, compus din 2 camere, inscris in cf 52063 ( nr. cf vechi 243 DEJ), A1, Cad. C1, Top 2436/2-c1-DEJ.
  2. Teren in suprafata de 810 mp.masurata, situat in Dej, str. Varga Catalina nr. 100, inscris in cf.52063( nr. cf vechi 243 DEJ), A1, Top 2436/2 Dej.

Imobilul este evaluat la 116.930 lei, suma reprezentand și prețul de pornire al licitației.

Executarea silita are la baza dosarul de executare nr. 2774.

Invitam pe aceasta cale pe toti care pretind vreun drept asupra bunurilor, sa instiinteze despre aceasta organul de executare inainte de data stabilita pentru vanzare.

Cei interesati in cumpararea bunurilor sunt invitati sa prezinte pana cel tarziu in data de 06 Noiembrie 2019, orele 15,00 urmatoarele:

a) oferta de cumparare;
b) dovada platii taxei de participare ori a scisorii de garantie bancara, reprezentand 10% din pretul de pornire a licitatiei. Taxa de participare reprezinta 10% din pretul de pornire alicitatiei si se plateste in lei la Municipiul Dej – Trezoreria operativa Municipiul Dej, cont RO 12 TREZ 2175006 XXX 0000 65. Pentru participarea la licitatie ofertantii pot constitui si garantii, in conditiile legii, sub forma scrisorii de garantie bancara.
c) imputernicirea persoanei care il reprezinta pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice romane, copie de pe certificatul unic de inregistrare eliberat de oficiul registrului comertului;
e) pentru persoanele juridice straine, actul actul de inmatriculare tradus in limba romana;
f) pentru persoanele fizice romane, copie de pe actul de identitate;
g) pentru persoanele fizice straine, copie de pe actul de identitate/pasaport.

Ofertele de cumparare pot fi depuse la registratura Primariei Municipiului Dej, direct sau transmise prin posta, in plic cu adresa de inaintare. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex,fax, e-mail.

Data limita pentru depunerea ofertelor este ziua anterioara licitatiei, respectiv pana in 06 Noiembrie 2019, pana la orele 15,00.

Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane.

Informatii suplimentare la Primaria Municipiului Dej, str. 1 Mai, nr.2, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Urmarire si Executare Creante, camera 45-46.

Administraţie

NINGE la Dej | Utilajele de deszăpezire intervin pe străzile din oraș

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej – prin Serviciul Administrării Domeniului Public (SADP) – acționează pentru asigurarea eficientă a deszăpezirii.

Din informațiile Dej24.ro, încă de la ora 16:30, șase utilaje pentru deszăpezirea carosabilului intervin pe străzile din oraș. Ulterior, din curtea Serviciului Administrării Domeniului Public au ieșit și două utilaje pentru deszăpezirea trotuarelor.

ACTUALIZARE: ”Urmare a zăpezii căzute în cursul zilei, Primăria Municipiului Dej – prin Serviciul Administrării Domeniului Public (SADP) – acționează pentru deszăpezire în toate zonele orașului. Acțiunea a fost demarată în jurul orei 16:30 și continuă și la această oră. Șase utilaje de deszăpezire – atât utilajele cu lamă, cât și pentru distribuit material antiderapant lichid și solid – sunt în teren. S-a acționat în prima fază cu prioritate pe străzile principale pentru a se asigura accesul mijloacelor de transport în comun și ulterior pe străzile secundare. De asemenea, se actionează la această oră si cu două utilaje la nivelul trotuarelor.

Intervențiile pentru deszăpezire nu se pot derula simultan pe toate străzile, însă echipele SADP acționează permanent. Orice problemă referitoare la intervențiile pentru deszăpezire în municipiul Dej poate fi semnalată la numărul de telefon 0731 311 797, urmând să se intervină cât mai rapid posibil în zona respectivă”, au transmis, pentru Dej24.ro, reprezentanții Primăriei Municipiului Dej.

Continuă să citești

Administraţie

DEZBATERE PUBLICĂ cu privire la modificările aduse Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G. municipiul Dej

Publicat acum

pe

loading...

MUNICIPIUL DEJ, DIRECȚIA TEHNICĂ, SERVICIUL DE URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI, în conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la modificările aduse Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G. municipiul Dej.

Aceste modificări sunt pentru zonele:

M. – ZONA MIXTĂ

subzona M.1., M.2., M.3., M.4.

L. – ZONA  DE  LOCUIT

Subzona L.1., L.2., L.3., L.4., L.6.

Precizăm că aceste modificări sunt oportune în vederea eliminării unor exprimări ambigue întâlnite în Regulamentul Local de Urbanism și datorită unor cerințe funcționale care să ducă la o dezvoltare urbanistică rațională a municipiului.

Aceste modificări  au primit avizul cu nr. 188 din 05.11.2019 din partea arhitectului Șef al Județului Cluj, în urma consultării în cadrul Comisiei de Amenajare a Teritoriului și Urbanism.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, miercuri  11 decembrie 2019, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei municipiului Dej, pe site-ul Primăriei municipiului Dej www.primaria.dej.ro sau pe e-mail primaria@dej.ro până la data de 11.12.2019, ora 10.

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej, joia viitoare. Aleșii discută despre bazinul de înot și transportul public local

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joia viitoare, în data de 28, de la ora 16, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna noiembrie.

Pe ordinea de zi se află 10 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social al societății Tetarom S.A.
  2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea executării lucrărilor ce se vor executa pe domeniul public al Municipiului Dej pentru realizarea obiectivului de investiție ”Înființare rețele de canalizare în comuna Mica, județul Cluj”, beneficiar U.A.T Mica, județul Cluj.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea delegării directe a gestiunii serviciului de transport public local din Municipiul Dej, aprobarea ”Studiului de oportunitate privind delegarea serviciului de transport public local de călători și aprobarea propunerii de Contract de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin concesiune în Municipiul Dej, inclusiv anexele acestuia.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism ”Plan urbanistic de detaliu” pentru executarea lucrărilor de construire locuință P., magazie și împrejmuire, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Huhurez Nr. 42, C.F. Nr. 60052, Nr. cad. 60052.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 68 din data de 30 mai 2019, privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din Patrimoniul public al Municipiului Dej în Patrimoniul privat al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții, Spitalul Municipal Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri de administrarea acestuia.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind  aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea  Nr. 89/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare