Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej scoate la licitație un teren în „buricul târgului”!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria municipiului Dej scoate la licitație publică două parcele de teren, în suprafață de 161 mp, respectiv 77 mp, ambele situate în Dej, strada George Coșbuc numărul 7.

Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de la camera nr. 25, începând cu data de 10 aprilie 2019.

Actele doveditoare privind calităţile şi capacităţile cerute ofertanţilor

Pentru persoane juridice:

  • Copie xerox după Certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului, Certificat de înregistrare fiscală
  • Ultimul bilanţ contabil vizat de Administraţia Finanţelor Publice Dej, raportarea semestrială şi ultima balanţă de verificare
  • Certificate fiscale prin care să se ateste că nu are datorii bugetare faţă de A.F.P. Dej şi faţă de Primăria mun. Dej (în original)
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment
  • Chitanţele care atestă plata Caietului de sarcini şi a garanţiei de participare la licitaţie.

Pentru persoane fizice:

  • Copie xerox după actul de identitate
  • Adeverinţă de salarizare
  • Chitanţele care atestă plata Caietului de sarcini şi a garanţiei de participare la licitaţie.
  • Certificat fiscal prin care să ateste faptul că nu are datorii bugetare faţă de Primăria mun. Dej (în original).

Data şi locul de primire al ofertelor – Ofertele se primesc până la data de 08 mai 2019, ora 10:00 la sediul Primăriei municipiului Dej, camera nr. 25.

Durata în care ofertanţii rămân angajaţi prin termenii ofertelor lor – 3 luni.

Licitaţia publică deschisă va avea loc la data de 08 mai 2019, ora 11:00 sediul Primăriei Dej, camera 25.

Administraţie

Primăria Dej, dezbatere publică privind contruirea a patru locuințe și a unei biserici

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

MUNICIPIUL DEJ, DIRECȚIA TEHNICĂ, SERVICIUL DE URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI, în conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentația:

  • Inițiere PUZ – construire locuință P+M, în Dej, str. Podgorenilor, fn, inițiator Cosma Salomeea Felicia
  • PUZ – construire 3 locuințe P+M, in Dej, str. Huhurez, nr. 42A, inițiator Marton Ioan
  • PUD – construire CONSTRUIRE BISERICĂ ORTODOXĂ, str. Ceferiștilor, nr. 3, beneficiara PAROHIA SFÂNTUL MARE MUCENIC MINA

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, joi, 4 iulie 2019, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei municipiului Dej , pe site-ul Primăriei Municipiului Dej sau pe e-mail primaria@dej.ro până la data de 04.07.2019.

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Un proiect privind Galeria de Artă, pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni vineri, 28 iunie, de la ora 12, într-o ședință ordinară pe luna iunie.

Pe ordinea de zi sunt șase proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea unor măsuri de funcționare a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ECO-METROPOLITAN Cluj pentru anul 2019.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor modificări la documentația de atribuire privind delegarea prin concesiune a gestiunii activităților de colectare, transport și transfer deșeuri în cadrul Proiectului ”Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Cluj”.
  3. Proiect de hotărâre pentru aprobarea modificării și completării Anexei Nr. 1 și 2 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 62  din 27 aprilie 2017.
  4. Proiect de hotărâre pentru aprobarea acordării unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor la Tetarom S.A., în vederea exercitării dreptului de acționar.
  5. Proiect de hotărâre pentru aprobarea documentației de urbanism – Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru: Construire Spălătorie auto, împrejmuire și branșamente la utilități generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Alexandru Ioan Cuza Nr. 37, C.F. 58834, Nr. cad. 58834.        
  6. Proiect de hotărâre  privind trecerea din patrimoniul public al Municipiului Dej administrat de Consiliul Local, în patrimoniul privat al Municipiului Dej a imobilului “Galeria de artă”, în vederea restituirii fostului proprietar.
  7. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.  

Continuă să citești

Administraţie

Acțiune comună a autorităților privind comerțul ambulant stradal pe raza municipiului Dej – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Acțiunea comună din ultimele zile privind comerțul ambulant de legume și fructe pe raza municipiului Dej a fost derulată de Poliția Municipiului Dej, cu sprijinul specialiștilor din cadrul Direcției Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Cluj și al Poliției Locale Dej.

”Acțiunea a vizat cartierul Dealul Florilor (strada Dobrogeanu Gherea) și cartierul 1 Mai (strada Mircea cel Bătrân) și vine ca urmare a numeroaselor sesizări făcute de cetățenii municipiului Dej de-a lungul timpului cu privire la modul în care unii comercianți aleg să deruleze acest tip de activitate pe domeniul public și privat al municipiului Dej.

În urma verificărilor efectuate de autorități în cazul acestor comercianți s-au constat următoarele:

  • Lipsa documentelor de proveniență a mărfii sau fără termen de valabilitate
  • Persoanele care efectuau acte de comerț, nu aveau analizele medicale efectuate în ultimele 6 luni sau expirate
  • Ocuparea neautorizată a domeniului public, vânzarea bunurilor fiind efectuată în zona carosabilului sau trotuarelor în construcții amplasate ilegal, fără niciun fel de autorizații.
  • Practicarea comerțului în zone neautorizate de DSVSA, Primăria Dej, Prefectura sau Consiliul Județean Cluj

Au fost aplicate sancțiuni contravenționale la Legea 12/1990 (R) și la HG.984/2005, au fost ridicate în vederea confiscării peste 2000 kg fructe, legume și alte produse, inclusiv produse de origine animală, respectiv lapte și derivate ale acestuia, fără acte de proveniență și au fost desființate construcțiile neautorizate de pe domeniul public.

Precizăm faptul că încă din luna iunie a anului trecut comercianților în cauză li s-au pus în vedere alternativele pe care le au la dispoziție pentru a-și desface marfa, inclusiv cea sezonieră, în municipiul Dej în condiții care respectă normele și prevederile legale în vigoare precum și sancțiunile pe care le riscă în caz contrar.  În anul 2018 comercianții în cauză au fost amendați pentru nerespectarea prevederilor legale privind activitatea de comerț ambulant, stradal și în spații fixe. Cu toate acestea începând cu luna martie a anului curent aceștia au început să își amplaseze pe domeniul public și privat al municipiului Dej punctele de vânzare neautorizate și au preferat să ignore avertizările repetate ale autorităților.

Precizăm, de asemenea, că în sesizările înaintate autorităților, cetățenii și-au exprimat nemulțumirea cu privire la pericolul de accidente pe care îl reprezintă instalarea pe domeniul public a punctelor de vânzare improvizate prin ocuparea trotuarelor din cartierul Dealul Florilor, pe strada Dobrogeanu Gherea. De asemenea, sesizările vizează și disconfortul creat de condițiile de depozitare a resturilor rezultate din activitatea de comerț sezonier cu legume și fructe precum și a nerespectării normelor sanitare.

Ieri 11.06.2019, comercianților de legume și fructe din zona Dealul Florilor care s-au adresat administrației Pieței Agroalimentare Dej pentru a li se atribui spațiu de desfacere a mărfii, li s-au atribuit la cerere amplasamente pentru comerț legume și fructe la Piața Agroalimentară Dej din zona centrală. De asemenea, pentru a veni în sprijinul producătorilor și consumatorilor aceștia își pot comercializa produsele în aceste amplasamente în fiecare zi de luni până vineri cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Această acțiune comună a Poliției Municipiului Dej cu sprijinul specialiștilor din cadrul Direcției Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Cluj și al  Poliției Locale Dej din această perioadă a avut ca scop protejarea drepturilor și intereselor legitime ale consumatorilor în raport cu respectarea  normelor sanitare, sanitar veterinare și pentru siguranța alimentelor și a celorlalte prevederi legale privind activitatea de comercializare a produselor și a serviciilor de piață”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare